Reply to topic  [ 2 posts ] 
Naoko esittäytyy~ 
Author Message
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

Noniin!

Terve vaan kaikki momentsilaiset! Pääsy tänne hieman kesti, anteeksi siitä, mutta pakkohan tänne uudellekin foorumille on vähän säpinää saada. ;) Ja teille, ketkä ette minua tunne parin viime vuoden ajalta, pieni esittely.

Nimi: Emilia & Emppu. ( Naoko käy hyvin foorumilla)
Nettinimet: IRC-galleriasta minut löytää nimellä Rainism, Tumblrista nimellä ifeelthemood.
Syntynyt: -95
Horoskooppi: Jousimies
Asuinpaikka: Espoo
Koulu: Lukio
Lemmikit: 2 kissaa
Musiikkimaku: paljon erilaista rockia, poppia, räppiä, dance-musiikkia ja R&B:tä noin yleensä. Kulutan länsimaisen lisäksi myös japanilaista ja korealaista musiikkia.
Ayu: Tutustuin Ayumiin ensimmäisen kerran vuonna 2008 ja hän oli ensimmäisiä koskaan kuuntelemiani japanilaisartisteja. Aktiivisempi kuuntelu alkoi vuotta myöhemmin, joten Ayun fanitus on nyt jatkunut about 4 vuotta.

Yleisesti: Pidän itseäni melko rentona, mukavana ja sosiaalisena tyyppinä. Olen yleensä tunnollinen, tarkka ja huolehdin paljon muista. Sanon asiat aina suoraan enkä petä lupauksiani. Tulen yleensä erilaistan ihmisten kanssa toimeen ja olen melko itsenäinen persoona. Tykkään pitää hauskaa ja tehdä paljon asioita, mutta joskus hiljaisuus ja rennosti ottaminen on tärkeää. Musiikki, perhe, kaverit, elokuvat ja kirjat ovat iso osa elämää, niin kuin netissä pyöriminenkin.

Kaikkea saa tulla kysymään, jos joku haluaa jotain tietää XDD Ei kai tässä muuta. Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille~ ♥

Naoko

April 9th, 2012, 6:55 pm
Profile
Dearest
Dearest

Kiva kun sinäkin löysit tiesi tänne, Naoko! :D

April 9th, 2012, 8:24 pm
Profile
Reply to topic   [ 2 posts ]