Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
The Voice of Finland 
Author Message
Dearest
Dearest

Image

"The Voice of Finland on suomalainen versio hollantilaisesta John de Molin kehittelemästä The Voice of Holland -ohjelmaformaatista, jossa etsitään laulajakykyjä. Ohjelmaa tuottava Solar Television Oy hankki formaatin Suomeen huhtikuussa 2011, ja sen esittäminen alkoi Nelosella 30. joulukuuta 2011. Online-koelaulut järjestettiin elo-lokakuussa 2011. Tähtivalmentajina ja tuomareina toimivat Paula Koivuniemi, Lauri Tähkä, Elastinen ja Michael Monroe. Ohjelmaa juontaa Axl Smith, minkä lisäksi Kristiina Komulainen toimii toisena juontajana suorissa lähetyksissä haastatellen kilpailijoita backstagella.

Ohjelmaa on vertailtu mediassa runsaasti MTV3-kanavan Idolsiin. The Voice of Finlandin avausjakso keräsi noin 800 000 katsojaa, mutta hävisi pari päivää myöhemmin alkaneen Idolsin kuudennen tuotantokauden avausjaksolle, jota katsoi miltei miljoonayleisö. Länsiväylä kertoi verkkosivuillaan maaliskuussa 2012, että The Voice of Finland oli voittanut niukasti Idolsin keräten 651 000 katsojaa. Päivää myöhemmin Ilta-Sanomat arvioi The Voice of Finlandin ja Idolsin olevan kevään suosituimpia viihdeohjelmia."

- wikipedia

- - - - - - - -

Jäljellä olevat kilpailijat:

- Lauri Mikkola (Elastinen)
- Mikko Sipola (Elastinen)
- Amanda Löfman (Tähkä)
- Kim Koskinen (Tähkä)
- Mikko Herranen (Michael)
- Saara Aalto (Michael)
- Jesse Kaikuranta (Paula)
- Aki Louhela (Paula)

- - - - - - - -

Aloin itse ihan vahingossa katsomaan VoFia, vaikka olinkin nähnyt nelosella mainoksia ja tykkään kyllä todella paljon, koska taso on niin korkea (verrattuna esim. tän vuotiseen Idolsiin...). :) Etenkin nämä parhaillaan meneillään olevat livelähetykset on ihan parhaita. Katson tätä ohjelmaa viihteen ja hyvän musiikin vuoksi ja mulle ei oikeastaan ole väliä kuka voittaa. ^^ Seuraako kukaan muu ja mitä ajatuksia ohjelma teissä herättää?

April 7th, 2012, 5:24 pm
Profile
walking proud
walking proud

Mäkin seuraan kyseistä ohjelmaa! :mrgreen: Oon kattonu oikeestaan ekasta jaksosta lähtien, koska tykkään seurata just tän Voice of Finlandin ja Idolsin tyyppisiä musaohjelmia. Lisäks oon Mejan kanssa ihan samaa mieltä, tosi kova taso ollu alusta lähtien koko kisassa!

Mun henkilökohtainen suosikki on Jesse Kaikuranta, musta hänellä on ihan mielettömän kaunis ääni! Hänen esityksensä on kans jotenkin hirveen koskettavia. Tuomaritkin tuntuu kehuvan tosi paljon, miten hän pystyy eläytymään tekstiin hyvin ja oon kyllä niin samaa mieltä. Välillä meinaa itelläänkin tulla tippa linssiin, kun katselee hänen esityksiään. Toi eilisen esitys oli kyllä mun mielestä paikoin vähän tylsä, mun mielestä Jesse vois kokeilla laulaa vähän eri tyyppisiä kappaleita välillä eikä aina sitä samaa...

Tykkään kanssa Kim Koskisesta ja Amanda Löfmanista tosi paljon!

P.S. Michael Monroe on niin symppis <3

April 7th, 2012, 5:35 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Jesse on kotoisin täältä. :D Mustakin hänellä on tosi kiva ääni ja osaa hienosti eläytyä, mutta hän voisi ehkä välillä kokeilla jotain uutta tai vaikka englanniksi laulamista kuten itsekkin totesit. Mun suosikkeja on Mikko Herranen ja Amanda Löfman. Kim Koskisella on myös mahtava ääni. Ja Michael on kyllä kans mun suosikki noista tuomareista. Niin hyviä heittoja ja sit sen "riidat" Tähkän ja Paulan kanssa. xD

edit. Piti vielä sanoa, että Axl juontajana on kyllä ihan nappivalinta. Tykkään tosi paljon! :)

April 7th, 2012, 7:09 pm
Profile
walking proud
walking proud

Oho, aika siistiä! :mrgreen: Täältäpäin ei yleensä tuu oikeen ketään kovin hyvin menestyneitä, poikkeuksena Ari Koivunen..

Mut takaisin asiaan! Joo, olis kyl mielenkiintosta kuulla Jesse laulamassa vaikka enkuksi! Mielummin jotaan erilaista vaikkei se sit onnistuiskaan niin täydellisesti kun aina sitä samaa vanhaa. :p

Super Bass oli muuten tosi rohkee veto viime jaksossa, mun mielestä kyllä kieltämättä vähän liiankin rohkee..

Ja oon niiin samaa mieltä Axlista, hän on tosi energinen ja hauska persoona :mrgreen:

April 8th, 2012, 1:54 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

En seuraa, mutta olkkarissa tämä on meillä aina välillä ollut päällä ja tullut vähän nähtyä pätkiä jaksoista. :)

Michael Monroe on ihana!! 8-)

En muuten tykkää Lauri Tähkästä yhtään, mutta välillä tuntuu, että hän on ainoa, joka kehtaa sanoa oikeasti mitä mieltä on, eikä pelkästään kehu. Mutta mikäs siinä. Välillä myös tuntuu, että juontajat ja mä ollaan kuultu ihan eri esitykset. :D

April 9th, 2012, 9:57 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Minäkään en voi sietää Lauri Tähkää. Sillä on aina samanlaisia mukamas niin hauskoja kommentteja joka asiaan. :P Tosin kyllä se vaikutti ihan mukavalta silloin kun näin sen aamupalalla ollessani töissä, että en sitten tiedä, mutta ei se musta hirveän hyvin sovi tuomariksi tohon. Sen sijaan Ela ja Michael on taas kyllä niin hyviä ja Paulakin menee. ^^

Oon muuten huomannut ihan saman, indy. :D Todellakin välillä tulee tunne, että tuomarit vaan kehuu vaikka kyseisellä kilpailijalla oisikin mennyt huonosti tällä kertaa. Ehkä se johtuu sit just siitä, että ne ei halua liiaksi kritisoida ja yrittää kunnioittaa kanssatuomareittensa kilpailijoita? En tiedä.

April 9th, 2012, 1:53 pm
Profile
walking proud
walking proud

Oon jokusen kerran katsonut ohjelmaa, viimeksi just viime perjantaina. Koska tosiaan en ole seurannut niin, että olisin nähnyt jokaisen jakson (se ei olisi mullu ollut mahdollistakaan), mulla ei ole suosikkia. Mutta sanoisin ihan kivaksi ohjelmaksi, vaikka eniten siinä ne tuomarien sanomiset kiinnostaa. :lol:

April 9th, 2012, 2:16 pm
Profile
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

En ole Idolsia jaksanut enää katsoa ainakaan kahteen vuoteen, jotenkin tuntuu että taso on laskenut vaikka pari huippulaulaajakin saattaa olla joukossa. Tuomarit ovat nykyään möys aika hirveitä. Voice of Finlandin formaatti on aika uusi ja nykyään käytössä ainakin briteissä ja muualla, epäilin toimiiko se Suomessa, mutta ilmeisesti toimii.Taso on myös korkeampi kuin Idolsin, niin kuin joku täällä sanoi.

En ole todellakaan jokaista jaksoa katsonut, mutta suhteellisen aktiivisesti kuitenkin. Muutama suosikki on, mutta ei sen kummempaa :P Tuomarit ovat hyviä, vaikka Tähkää en edelleenkään siedä. Se on sellanen mukahauska pelle, jolla on aina niin paljon asiaa, vaikka oikeasti sen jutuissa ei aina ole mitään järkeä. Ja Tähkä itse ei edes ole kovin kummoinen laulaja tai muusikko, verraten esimerkiksi Paula Koivuniemeen.

Muut tuomarit ova kyllä kivoja ja Axl Smith ei ole koskaan ollut huono missään ohjelmassa. : D

April 10th, 2012, 8:28 am
Profile
Dearest
Dearest

Katoitteko eilisen semifinaalin? :) Pääsivätkö oikeat henkilöt teidän mielestä jatkoon?

Jatkoon siis menivät Mikko Sipola (Elastinen), Kim Koskinen (Tähkä), Saara Aalto (Michael) ja Jesse Kaikuranta (Paula). Olin tosi yllättynyt, että kokkolalainen pääsi jatkoon, vaikka hyvin hän minusta vetikin ja uskalsi jopa vähän revitellä siinä yhdessä kohdassa. Tosi harmi, että Mikko Herranen putosi. :( Hänellä oli mielestäni illan paras esitys, vaikka Michael olikin oikeassa sanoessaan ääntenjako tilanteessa, että Saara laulaa puhtaammin, mutta kuitenkin....

April 14th, 2012, 12:48 pm
Profile
walking proud
walking proud

^Katoin puoliksi, tuli missattua alku. Mustakin oli harmi, että se Herranen ei päässyt jatkoon. Mä en tajua, miksei Michael voinut antaa vähän tasaisemmin niitä pisteitään, kun tuntu olevan niin liekeistä siitä esityksestä. Mutta jos kyse on The Voice of Finlandista, niin kaipa se Saara sitten parempi vaihtoehto. Kim Koskinen ja Jesse Kaikuranta olivat just oletettavia valintoja, mutta mä en kyllä liiemmin välitä siitä Jessestä, vähän sen yliarvostamisen makua mielestäni on pelissä. Tai sitten mä en vain kestä niitä sen meikkejä, jotka ei sovi sen naamaan yhtään. :lol: Tällä kertaa tuli tosiaan sen esitys missattua. Sitten taas se Kim on semmoinen jotenkin symppis, mutta se Mikko ei ole kovin massasta erottuva.

April 14th, 2012, 2:43 pm
Profile
Reply to topic   [ 26 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next