Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
The Voice of Finland 
Author Message
Melody
Melody

joo en oo seurannu, suomen omassa paska raati, lauri tähkän naamaa en voi sietää. ja amerikan omakaan ei kiinnosta

May 24th, 2013, 4:18 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Mites nyt kun Tähkä ja Paula ovat vaihtuneet? :D

Mun mielestä tänä vuonna on tosi hyvä taso. Jopa niin hyvä, että pari omaa suosikkiani on jo tippunut knock out jaksoissa. Pari tyyppiä taas heittäisin pihalle ihan vaan sen takia, että mua häiritsee kuinka itsevarmoja he ovat. :lol:

March 22nd, 2014, 3:15 pm
Profile
Melody
Melody

^en oo kyllä vieläkään seurannut :D sen seinäjokisen Ivonen jonku yhden biisin kuuntelin. Se on nuorena asunu pjoella, samas paikkaa kun minä ja tuttu ihminen kyllä, vaikka en oo koskaan kaveerannu sen kans sen koommin. Niin kiinnosti kyllä nähdä se siellä. Ihan hyvin veti kyllä. Mutta onkos se jo tippunu? siitä en tiedä sitten, seurannut en ole sen koommin siis :D

April 2nd, 2014, 9:59 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ En oikeen muista kaikkia nimeltä, joten en oo varma. :P Huomenna taitaa olla vuorossa Miran ja Michaelin joukkueet. Tykkään ehkä tällä hetkellä eniten Sinistä, joka on Michaelin joukkueessa. Se vaalea ruskettunut tyttö Elastisen tiimissä on myös ihan ok, mutta suoran livelähetyksen esityksestä en tykännyt. :/

April 3rd, 2014, 9:02 pm
Profile
Dearest
Dearest

Niin se oli muuten Siru eika Sini. Meni nimi väärin tuossa mun edellisessä viestissä. :lol: Siru on oikeastaan edelleen mun suosikki, jos nyt pitää noista neljästä finalistista valita. Toivon vaan, että hän hieman rauhoittaisi esityksiään, ettei ääni "mene rikki" korkeissa juoksutuksissa. Ja ehkä vähän yllätyksettömiä kappalevalintoja...samoin Tiian kohdalla, joka tippui viime jaksossa.

Musta on jo hetken aikaa tuntunut, että Anne meinaa olla vähän ihastunut siihen omaan tiimiläiseensä, Jussi Kariin. Voi olla että tulkitsen väärin ja nämä on vaan mun omia kuvitelmia, mutta oishan se varmaan ensimmäinen kerta ohjelman historiassa. xD Tosin Annella ei oo mitään mahdollisuuksia, koska mies on varattu ja perheellinen.

April 12th, 2014, 11:01 pm
Profile
Dearest
Dearest

Siru sitten voitti. Hän oli ehdottomasti paras finalisteista, mutta en ole silti liian luottavainen hänen tulevaisuutensa suhteen. Onhan se nähty, että vaikka saat levytyssopimuksen, ei se välttämättä takaa sinulle menestystä edes Suomessa. Eräs asia mikä minua VOFissa ärsyttää on se, että kilpailijoille pitää väkisin vääntää oma kappale finaalia varten - ja kaikille vielä suomeksi. Ymmärrän tietysti, että lyrikoiden kääntäminen ja muutenkin sanoittaminen englannin kielelle on varmasti monimutkaisempaa ja olenkin sitä mieltä, että vielä viime hetkeen asti tulisi keskittyä pelkästään omien laulataitojen esittelyyn. Jotenkin tuntuu, että noille neljälle yritettiin vähän pakolla löytää se "oma tyyli" ja haastattelussakin laitettiin sanoja suuhun. Esim. kyllä siitä Emmasta heti huomasi, että hän ei ensisijaisesti ole ajatellut suomeksi levyttää ja hän vastasi vaikean näköisenä kysymykseen, jossa tiedusteltiin, tuntuiko tämä suomeksi laulaminen nyt viimeinkin omalta jutulta. Noh, kyllähän tällaisiin formaatteihin mukaan lähtiessä suurinpiirtein tietää mitä tuleman pitää...

Vaikka ei nyt suoranaisesti VOFiin liitykkään niin bongasin tällaisen mielenkiintoisen uutisen cfensistä:

There have been reports of fake Voice of China auditions taking place in parts of Northeast China, where hopeful singers were charged a fee to perform before a panel of equally fake “producers.” The scam was apparently incredibly realistic, with official Voice of China and sponsorship logos adorning the set and promotional materials, and even a replica of the iconic “V” hand statue. The real producers of the show issued a reminder that Voice of China auditions are always free to enter.

Joku on todellakin nähnyt vaivaa... :roll: :lol: Ja kyllä, boldasin tekstin, että myös luette sen. ^^

April 20th, 2014, 1:24 am
Profile
Reply to topic   [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3