Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
The Voice of Finland 
Author Message
Startin'
Startin'

Örgh, mä en sitten tajua tän sarjan suosiota. miten se lopukaan ikinä?! :mrgreen:
Mutta siis vakavasti... Ensinnäkin en siedä noita tuomareita. Toisekseen, oon kyllä katsonut tätä aina välillä ja parit ekat jaksot katsoin ihan kokonaan, mutta minusta tuo on niin tylsä D: ehkä mua sitten viihdyttää enemmän paskat koelaulut ja muut hömpät, koska kyllästyn aina American idoliinkin Hollywood-viikon jälkeen.
Mutta yllättävän isoksi jutuksi tuo on paisunut, ja tasokin ihmeellisen hyvä kun ottaa huomioon kaikki X-Factor ja Pop-star -viritykset mitä täälläkin on nähty. Mutta en kestä että Saara aalto on tuollakin.............

April 14th, 2012, 6:27 pm
Profile
Dearest
Dearest

Mikko Sipola voitti koko kisan. Saara tuli toiseksi, mikä oli kyllä aika yllätys kun sitähän iltalehden sivuillakin povattiin voittajaksi. Michael oli varmaan hieman pettynyt kun niin ahkerasti kannusti Saaraa silloinkin kun piti kommentoida muiden tuomareiden kilpailijoita... :roll: Mulle ei ollut väliä kuka voittaa, mutta illan esitysten perusteella Jesse ja Mikko oli mun suosikkeja. Täytyy nyt vaan toivoa noiden kilpailijoiden puolesta, että he todella sitten pääsevät lauluhommiin ja pidemmäksikin aikaa koska tunnetustihan täällä Suomessa aika moni idolstähdistäkin floppaa.

Meinaako joku muuten alkaa seuraamaan Amerikan versiota tästä formaatista? :D

April 20th, 2012, 10:22 pm
Profile
walking proud
walking proud

^Voisi kyllä alkaa seurata sitäkin... :)

Hmm, tämän kisan lopputuloksesta, musta se oli ok. Saa nähdä, tuleeko noista artisteista mitään lopulta, siis menestyykö kukaan. Toivottavasti edes joku tai ainakin just, että työtä musiikin parissa olisi tavalla tai toisella. Mutta olin kyllä pitkälti samaan mieltä tuomareiden kanssa niiden "omista" (Saarallahan se oli oikeasti oma) kuin tuomarit. Jessellä ja Saaralla oli parhaat, ja se My Love jäi kyllä päähän. Saara kuitenkin on ollut jo ilmeisesti Talentissa ja Euroviisukarsinnoissa, niin oli ihan "oikein", ettei voittanut tätä. Kyllä sillä Mikolla noista miellyttävin ääni on, että sen ja muidenkin seikkojen puolesta oli hyvä vaihtoehto voittamaan. Muut olivat sitten vähän tämmöisiä erikoisempia persoonia/hahmoja, Sipola on ns. tavallisin rockjätkä, emt. Mun mielipiteet näistä finalisteista ovat aika "toisaalta ja toisaalta"... xP

April 21st, 2012, 3:24 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Saara on käsittääkseni myös levyttänyt aiemmin yhden albumin, mutta se ei ilmeisesti kovin hyvin menestynyt kuitenkaan? Onhan hän tosi taitava, mutta jotenkin mua ehkä henkilökohtaisesti vähän ärsyttääkin, että hän on joka paikassa. xD Suomi ei vaan ole kovin helppo maa luoda uraa varsinkin jos laulaa pääosin englanninkielellä. Tälläkin hetkellä suomirock ja räp taitaa olla kovimmat jutut ja sen tyylisiä kappaleita mitä Saara (disneypop painotteisia) ei taas oikeastaan edes ole radiosoitossa....

April 21st, 2012, 5:48 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Meja wrote:
Meinaako joku muuten alkaa seuraamaan Amerikan versiota tästä formaatista? :D

Juu, ajattelin katella. Lähinnä kiinnostaa Christina Aguileran takia, mutta katsotaan nyt. :D Mutta on se kyllä kumma, että suomalaiset versiot ei vaan kiinnosta ja ulkomaalaiset on heti niin paljon parempia.

April 22nd, 2012, 1:25 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Ei vitsit toi finaalinelikko. <____< Kaikki mun suosikit tiputettiin. -____-

April 19th, 2013, 10:47 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

En ole edelleenkään kattonut tota Suomen versiota ollenkaan, eikä kiinnosta lainkaan.

Mutta seuraan tiiviistä USA:n 4. kautta. Jos ette tienneet, uusia valmentajia on Shakira ja Usher. Shakista olen tietenkin tosi innoissani, mutta Usher on ollut ihan loistava tättä myös. Ihan loistava nelikko kokonaisuudessaan!

April 21st, 2013, 11:30 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Mulla taas on niin päin etten seuraa tuota Amerikan versiota. :D Mun mielestä siellä on jopa välillä yllättävän huono taso. Sama Idolsin kohdalla. Osataan kyllä laulaa, mutta ääni ei mitenkään hätkähdytä / erotu massasta ja itse kaipaan juuri sellaista. Sitten ne amerikkalaisille tärkeät kappaleet ei avaudu meille suomalaisille niin vahvasti miten ne nähdään siellä. Varsinkin jos jotain vanhempaa materiaalia joutuvat esittämään.

April 21st, 2013, 5:38 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

^Aikasemmilta kausilta en oikeen tiiä, mutta tämä 4. kausi on musta ollut tosi tasokas. ^^ Ja tosiaan just toisin päin meillä, koska en voi ees kuunnella niitä Suomen kisailijoita. :D

April 22nd, 2013, 1:26 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Ei oo kyllä Voicen kärkikolmikon kappaleita pahemmin radiossa kuulunut. :P Saa nähdä miten käy levytysurien...

May 22nd, 2013, 7:58 pm
Profile
Reply to topic   [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next