Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Käydyt keikat (ja tulevat?) 
Author Message
Melody
Melody

mun täytyy kans sanoa, että oon alkanu lämpeemään suomalaiselle musiikille. Sama elokuvissa ja tv-ohjelmissa ja yleisestikkin. Ei ne oo enää niin paskoja kun joskus :D ja onhan tuo pahin kapinavaihe jo takanapäin, niin oon pikkuhiljaa sitte alkanu tajuamaan, että ei me ehkä niin paskoja ollakaan xD tai vaikka oltais jossain asiassa ni ei se asia mua niin häiritse niinkuin ennen. Nyt mulla ei oo sellaisia ennakkoluuloja kun elokuviinkin mennään, että "se on suomalainen = se on huono". Vaan meen ihan avoimin mielin, sama artistien ja muiden kanssa. Jos ei iske niin ei iske, ei se suomalaisuus ole se huono asia :D

eli toisinsanoen Vauhtiajot seinäjoki here i come. Torstain ja perjantain lipun meinaan hommata. nyt en hillu pelkästään pihalla, vaan meen myös sisälle, kun on hyvät esiintyjätkin.

March 12th, 2014, 6:20 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Mulle menee kyllä yksittäiset suomenkieliset kappaleet, mutta ne harvat suomalaiset artistit ja bändit, joista oon tykännyt, laulavat kaikki englanniksi. :D Esim. Hanna Marsh, Flannelmouth ja Vuk.

Sannin radiosoittoa saaneista kappaleista oon kyllä tykännyt, mutta en kuitenkaan niin paljon, että menisin kauppaan ja ostaisin levyn.

March 12th, 2014, 11:35 pm
Profile
Dearest
Dearest

Oi että Jenni oli upea! Niin valloittava persoona ja huumorintaju kohdillaan - sattui nimittäin keikan alkupuoliskolla korkkareita pois ottaessaan kaatamaan parin eturiviläisen juomat ja loppujen lopuksi kävi En haluu kuolla tänä yönä -kappaleen päätteeksi hakemassa kyseisille eturiviläisille vodka colat viinirypäleillä. Nähtyään erään naisen reaktion maistoi itsekin ja totes et oli aikas pahaa. :lol: Jenni lateli muutenkin pöytään vaikka mitä kaksimielisiä juttuja ihan vahingossa. (esim. "Jos kakkosesta yhdytte minuun.")
Keikalta jäi kyllä tosi hyvä mieli, kaikki lempparitkin tuli kuultua vanhemmistakin kappaleista näihin uusimpiin. Ja ai että kun Jenni oli kaunis ♥____♥ Niin ja 31-vuotissynttäreiden kunniaksi laulettiin onnittelulaulukin ja lavallakin juotiin kuohuvat + Jenni hehkutti bändin lahjaksi antamaa käsilaukkua (video alla). Vois kyllä mennä toistekin!

Ja kevään keikkarumba vaan jatkuu jatkumistaan;

Britney Spears Femme Fatale Tour @ Hartwall Areena 14.10.2011
Lady Gaga The Born This Way Ball Tour @ Hartwall Areena 27.08.2012
Lana Del Rey @ Hartwall Areena 16.06.2013
Rihanna The Diamonds World Tour @ Hartwall Areena 28.07.2013
Sanni @ Nosturi 08.03.2014
Jenni Vartiainen @ Kino 20.03.2014
Sini Sabotage @ Kino 18.04.2014
Jannika B @ Bar Soma 16.05.2014

March 21st, 2014, 4:15 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Me päästiin pari viikkoa sitten Sinin keikan jälkeen bäkkärille! Mentiin siskon ja kaverin kanssa jonottamaan kaks tuntia ennen ovien aukeamista ja abt 1,5h odottamisen jälkeen siihen eteen ajoi kaks autoa ja Sini astu toisesta ulos jolloin mä sain kuin ihmeen kaupalla suuni auki ja moikkasin ja kerroin kuinka kauan oltiin jonotettu samalla kysyen et jos me päästäisiin mitenkään keikan jälkeen vähäks aikaa sinne bäkkärille moikkaamaan vielä uudestaan. Loppujen lopuks sinne bäkkärille yritti keikan jälkeen moni muukin ja me sit saatiinkin vähän vihaisia katseita kun aiemmin Sinin mukana ollutta staffia tuli sanomaan meille et pienen odottelun jälkeen vaan me kolme päästäisiin - ja siellä me sit istuttiin Sinin ja Idolsista tutun Alma Miettisen kanssa hemmetin pienessä artisteille varatussa tilassa ilmaiset siiderit kourissa jutustelemassa ja kuvia ottamassa. About puol tuntia oltiin siellä kunnes Sini ja kumppanit lähti hotellille ja kiitti paikan päälle tulemisesta ja mäkin lähdin sit jo siinä kohtaa kävelemään kotia kohti (n. puol kolmelta yöllä) kun sisko ja kaveri taas jäivät ihan valomerkkiin asti - ja tietty Work Bitch rupes soimaan just kun olin raivannut tieni ihmisjoukon läpi narikkaan, taas mä missasin. :D
Overall oli kyllä hieno juttu, keikka oli hyvä vaikka jäikin mun mielestä hivenen liian lyhyeksi mut siitä bäkkäristä oon kyllä niin onnellinen! Lanan keikalla kaveri bongas Sinin taksijonosta just kun mä olin lähtenyt kävelemään parin muun kanssa Pasilan asemalle joten siitä asti oli kivasti kalvanut mieltä mut nyt on sekin haave sit toteutunu :3

http://instagram.com/p/m8zpgEDFBg/
http://instagram.com/p/m85EMqDFKO/
http://instagram.com/p/m-ktjXDFKZ/

May 5th, 2014, 8:46 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Oi, onneksi olkoon! Tosi hienoja kuvia saitte otettua. :) Sini vaikuttaa mukavalta ihmisiltä, vaikka en hänen musiikistaan oikein pidäkkään.

May 6th, 2014, 9:28 pm
Profile
walking proud
walking proud

^^hei vähänkö hieno juttu! Tosi kiltti ja hieno ele Siniltä. Hyviä kuvia! :)

May 7th, 2014, 1:21 pm
Profile
Dearest
Dearest

Meinaatteko mennä Katy Perryn konserttiin? :)

June 2nd, 2014, 9:33 pm
Profile
Dearest
Dearest

^Mä oisin varmaan viime vuoden puolella vielä innostunut menemään mut nyt ei jotenkin enää iske niin paljoa kun on lippurahoille vähän muutakin käyttöä... joskus toiste sitten ehkäpä :)

Meja wrote:
^ Oi, onneksi olkoon! Tosi hienoja kuvia saitte otettua. :) Sini vaikuttaa mukavalta ihmisiltä, vaikka en hänen musiikistaan oikein pidäkkään.

Sesshama wrote:
^^hei vähänkö hieno juttu! Tosi kiltti ja hieno ele Siniltä. Hyviä kuvia! :)

Danke! Ihmeen hyvin mäkin onnistuin näyttämään suht siedettävältä vaikka olo tuntuki tossa vaiheessa jo niin rähjäiseltä :lol:
En tiiä kuinka negatiiviselta tää kuulostaa Sinin osalta mut kun pari viikkoa takaperin tavattiin Jannika B niin Jannika tuntui Siniä vähän sympaattisemmalta ja fanirakkaammalta, sen verran monta kertaa tuli muakin tosta vaan halaamaan kun oli niin innoissaan mun antamasta piirustuksesta että pisti siitä kuvan jopa FB-profiilikuvakseen ja kehuja sateli vielä Instagramista asti :lol: Yhteiskuvaa en kehtaa linkittää suoraan tänne ku näytän järkyttävältä mut kyl senkin Instasta saa kaivettua :)

Image

June 3rd, 2014, 11:08 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Unohdin muuten sanoa, mutta tosi hieno tuo sun piirrustus! :) Ja ihanaa, että Jannika sitä ylpeänä esittelee. ^^

Tänä viikonloppuna ois provinssi...kiinnostais käydä Jake Bugg katsomassa, mutta mulla on seuraavana aamuna töitä. :/

June 24th, 2014, 2:13 pm
Profile
Dearest
Dearest

^Kiitti! Vastaanotto oli kyllä kaiken sen ahkeran työn arvoista :)

Sini Sabotage & JVG @ Rokkiset 09.07.2014

Mahtava päätös muuten helvetilliselle road tripille! Oltiin siskon kanssa tokassa rivissä ja Sini spottas mut jo tokan biisin aikana ja heilutti hymyillen, keikan jälkeen kuultiin vielä uutta astetta freshimpää biisiä ja JVGn setin jälkeen pääsin vielä nopeasti moikkaamaan Siniä sen verran että kysyin vaan muistiko vielä - "tottakai mä sut muistan!" -, napattiin pari fotoa ja halattiin :3 Nyt sitä uutta biisiä sitte odotellessa ♥

July 11th, 2014, 2:07 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next