Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Matkailu 
Author Message
Dearest
Dearest

Tämän idean sain yhdeltä toiselta foorumilta. Eli tänne vain kaikki matkakuumeiset höpöttelemään. :lol: Onko jollakin suunnitelmissa ulkomaanmatka tai minne haluaisitte juuri tällä hetkellä matkustaa? Voitte vapaasti jakaa myös omia matkakokemuksianne. ^^

Mulla siintää lähitulevaisuudessa ainoastaan parin päivän reissu Ruotsin puolelle konsertin takia...xD En tosin ole käynyt aikaisemmin siellä, joten ihan kiva mennä.

April 5th, 2012, 10:57 am
Profile
Melody
Melody

No ruotsiin issee vie valmistujaislahjaksi tässä öö.. touko tai kesäkuussa. Ja sitten tosiaan Aliaksen kanssa riennetään sinne Japaniin heinäkuun lopussa hihi <3

April 5th, 2012, 1:49 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

mä en oo koskaa ollu missää ulkomailla Tallinnaa lukuunottamatta (:

April 5th, 2012, 1:52 pm
Profile WWW
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Oooo, mikä ihana topic!! ♥

Matkustelu on niin ihanaa. Olisi kyllä mun ykkösharrastuksia jos ei olisi niin kallista. :D

Oon itse ollut pari kertaa Amerikassa (osa niistä matkoista oli sillon kun olin niin pieni, etten muista niistä mitään), Portugalissa, Ruotsissa, Norjassa, Japanissa, Espanjassa, Englannissa, Ranskassa... olikohan siinä kaikki.

Paras matkailukohde on ollut ehdottomasti Japani. ♥ Mutta myös moneen muuhun noista olisi kiva vielä päästä uudestaan.

Tällä hetkellä suunnitelmissa kolme matkaa. Tärkein niistä olisi 3. Japanin matka, yritän päästä ensi vuoden syksyllä. Lisäksi toivon pääseväni myös käymään kaverin kanssa Barcelonassa, mutta se ei ole varmaa, että onnistuuko ensi vuonna. Saattaa olla, ettei riitä rahat tuon Japanin takia. Sitten pitäisi kait sitä käydä risteilyllä ensi vuonna Ruotsissa. Mutta katsotaan mikä/mitkä näistä suunnitelmista nyt onnistuu sitten...

April 5th, 2012, 2:34 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Ite en oo kauheesti (tähän mennessä!!) matkustellu.. Oon kyllä pari kertaa käyny Ruotsissa sukulaisten luona, mut olin sillon suht pieni enkä kauheesti muista mitään. Ois kiva käydä uudestaan! (:

Ens kesänä oon kuitenkin lähdössä äidin serkulle Kööpenhaminaan enkä millään malttais oottaa! :mrgreen:

Tällä hetkellä mulla ei oo mitään varsinaista toivekohdetta, mut haaveissa siintäis maailmanympärimatka.. Siinä oliskii säästämistä, mut olis varmasti niin upee kokemus että huhhuh!

April 5th, 2012, 4:32 pm
Profile
Dearest
Dearest

Mulla on jostain syystä jatkuvasti se Henan Province mielessä. Joku kiinalainen tyyppi (sieltä kotoisin) näytti mulle joskus kuvia sieltä ja näytti niin hienolta. Muistan, että yhdessä kuvassa oli aivan hirveästi tulppaaneja tai ainakin sen tapaisia kukkia. :D Mutta siis ylipäätään Japani ja/tai Etelä-Korea ois ihan unelma. <3

April 5th, 2012, 7:40 pm
Profile
Melody
Melody

meillä on suunnitteilla isän kanssa mennä italiaan kattomaan formuloita sitte ku se jää eläkkeelle :D eli n. 2-5 vuoden kuluttua. Yhden kaverin kanssa pitäs myös sinne espanjaan lähtiä ehkä jo ensi vuonna jos hyvin käy. Ja Lontooseen shoppaileen kaveri porukalla, mutta siihen saattaa mennä hieman kauemmin ennen kuin päästään lähtemään. Ja New Yorkiin on ollut kauan haaveissa.

Mutta olen siis käynyt kaksi kertaa virossa, kerran ruotsin uumajassa ja briteissä. Muualla en oo vielä.

April 8th, 2012, 6:37 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Yksinkertaisesti:

Ulkomaat...
missä oon ollut:
- Tukholma, Ruotsi x 2 (vuosina 2004 ihan ekalla ulkomaanmatkalla ja 2011 Gakun/YFC:n konsertin vuoksi)
- Maarianhamina, Ahvenanmaa (okei, osa Suomea, mutta onhan niillä on lippu ja erillään mantereesta kuitenkin...ja puhuvat ruotsia :lol: vuonna 2006 oli tämä matka)
- Köpenhamina, Tanska (2008)
- Tallinna, Viro (2009, jotain pari tuntia vanhassa kaupungissa)
- Budapest, Unkari (2009)

...ja mihin aion:
- Tokio (ja Shizuoka), Japani. Niinkuin Zanna sen jo täällä kertoikin. :D

Mulla ei ole Japanin lisäksi minkään sortin matkakohdetoivetta. :'D En oo muutenkaan niin kiinnostunut matkailusta, pakko myöntää. Joku Amerikka tai Australia voisi olla cool, eli oikeastaan nuo todella kaukana täältä olevat kohteet.

April 8th, 2012, 6:59 pm
Profile
Startin'
Startin'

En ole matkustellut lähes ollenkaan ulkomailla, paitsi Ruotsissa olen käynyt 2 kertaa; ensimmäisen kerran pienenä (josta itselläni ei ole mitään muistikuvaa) ja toisen kerran kaverin sekä hänen vanhempiensa kanssa syksyllä 2011 Helsinki-Tukholma -risteilyn yhteydessä.
Pitkäaikaisena haaveenani on ollut Japaniin matkustaminen jossain vaiheessa elämää. Olisi toki mukavaa käydä myös Isossa-Britanniassa, Amerikassa, Etelä-Koreassa ja Kiinassa, ainakin.

Muutoin en ole oikein matkustajaihmisiä, vaikka tykkäänkin reissata Suomessa silloin tällöin. ^^'

April 11th, 2012, 3:04 pm
Profile
Startin'
Startin'

Meikäläinen on myös kiinnostunut matkailusta, onhan se myös opiskelualani :--) Lähinnä on tullut lomailtua Turkissa (siellä tosin 11 kertaa) ja lisäksi oon käynyt vain perus Ruotsit ja Talinnat. Tuo Ruotsikaan ei ole mikään saavutus, koska asun rajalla.:D Kesällä matkustelu saa ihan uudenlaisen ilmeen, kun lähden Turkkiin muutamaksi kuukaudeksi töihin.

Haaveissa olisi käydä esim. joka paikassa, mutta mainittakoon nyt Yhdysvallat, Iso-Britannia, Etelä-Korea, Dubai...

April 11th, 2012, 5:36 pm
Profile
Reply to topic   [ 35 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next