Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Matkailu 
Author Message
Dearest
Dearest

^ Oi, vähän upeeta! :D Kelpais kyllä mullekkin. ^^ Menetkö siis jonnekkin paikalliseen matkatoimistoon töihin, jos saan udella? :D

April 11th, 2012, 7:08 pm
Profile
Startin'
Startin'

^ meen itse asiassa suomalaiseen ravintolaan, mutta just selvittelen olisko mahdollista päästä just johonkin matkatoimistoon, olisi enemmän hyötyä koulunkin kannalta. :) mut ihana tietää et kesästä tulee ainakin lämmin !

April 12th, 2012, 8:56 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Niinpä. :D Ja me suomalaiset täällä kotipuolessa saadaan vain hätistellä hyttysiä kimpusta. :D

April 12th, 2012, 9:01 pm
Profile
Dearest
Dearest

Mun kaveri on tällä hetkellä Thaimaassa ja vitsit oon kyllä kateellinen kun se sai mukaansa tulkin (sen yhden tutun vaimo on thaimaalainen) ja ne oleilee ilmeisesti siellä tämän naisen tädin tilalla, joka on maalla. Jotenkin kiinnostaisi itsekkin nähdä sitä paikallisten oikeaa elämää eikä vain hypätä turistikohteissa ja isoissa kaupungeissa. :)

May 17th, 2012, 1:15 am
Profile
Melody
Melody

Thaimaa ei oo mua koskaan ihmeemmin kiinnostanut, enkä oikein ymmärrä sen suosiota.. miksi kaikki ihmiset menee just sinne? ei siinä tietysti, haluan mäki siellä käydä mutta ei oo mikään ykköskohde.

May 17th, 2012, 1:15 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Halpaa, hyvät rannat...? Näin olen itse ainakin käsittänyt. :) Ei ole tosiaan mullekkaan ihan se 1. kohde, jos saisi valita. Kyllä Japani ja Etelä-Korea taitaa kärkipaikat viedä. Niin ja Henan Provincekin mua edelleen kiinnostaa, vaikka en tiedäkkään varsinaisesti kyseisestä paikasta mitään. xD

May 17th, 2012, 2:17 pm
Profile
Melody
Melody

^no ne, mutta jostain syystä mulle on jääny tosi huono kuva thaimaasta. Oon joskus kattonu jonkun dokumentin thaimaasta, josta en kyllä muista enää paljoa, mutta kamerat kuvas aika paskaa juttua sieltä. Tietysti tommoset ohjelmat nyt ehkä aina vetää kaikki huonot puolet esiin mutta silti. en ymmärrä thaimaan viehätystä. Maailmassa on paljon muitakin maita niin miksi aina kaikki lähtee thaimaaseen? xD

May 17th, 2012, 3:06 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Oon miettiny ite vähän samaa, että miks just Thaimaa viehättää? Kai se johtuu siitä, että esim. tutut käy Thaimaassa ja kehuu kuinka ihana ja halpa paikka se on ja lisää ihmisiä päättää lähteä sinne yms. Mut ite menisin mieluummin esim. Malesiaan tai Filippiineille, missä ei ehkä oo vielä niin hirveesti turisteja. :p Mut oon kyllä Mejan kanssa samaa mieltä siitä, että itekin haluisin mieluummin nähdä maan jokapäiväistä elämää joidenkii turistikohteiden sijaan.

Mua viehättäis edelleen vaihtariksi lähteminen.. Nykysillä hinnoilla taitaa kyllä jäädä haaveeksi, mutta varsinkii Englanti ja Uusi Seelanti ois sellasia, jonne voisin ihan hyvin lähteä. Singapore vaikuttaa myös tosi mielenkiintoselle. Mun kaveri on parin vuoden päästä lähössä vaihtariksi Espanjaan, ja oon kyllä tosi kateellinen... Ois varmaan niin mahtava kokemus!

May 17th, 2012, 4:33 pm
Profile
Melody
Melody

Vaihtariksi olis kyllä kiva lähteä, vuodeksi britteihin tai tämmöseen, mutta eipä se oo enää mahdollista. Enkä halunnu keskeyttää nykyisiä opintoja niin en lähteny vaikka aikeissa oli, ja hintakin ratkaisi. Mutta ehkä jos jatkan kouluja niin meen sitten työharjoitteluun ulkomaille. Mun olis pitänyt lähteä sinne tänä vuonna mutta en saanut enää lähteä viimeisessä harjoittelussa jostain syystä. Olin ilmeisesti hieman liian myöhään liikkeellä siinä asiassa.

Kesävaihtoonkin mun piti lähteä viime kesänä mutta auto vei nekin rahat xD ja ei töiden lomassa olis ehtinykkää.

May 17th, 2012, 6:27 pm
Profile WWW
Startin'
Startin'

Tuolla aiemmin sanoin päässeeni töihin suomalaiseen ravintolaan, mutta nyt menenkin turkkilaiseen vaateliikkeeseen. :) herranjestas, ens viikolla lähtö ja se on sit hyvästit Suomelle pariks kuukaudeks. Yhtä aikaa jännittynyt, innoissaan, iloinen... ihan huippua päästä täältä välillä pois !

May 17th, 2012, 8:38 pm
Profile
Reply to topic   [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next