Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Tyylit ja muoti 
Author Message
Dearest
Dearest

Tällaista ei tainnut edes vanhassa foorumissa olla (?), joten aloitanpa nyt tänne aivan uuden ketjun. Aiheena siis muoti, tyylit ja yleensäkkin pukeutuminen. Tänne voi postata kuvia (niin vanhoja kuin uudempiakin), kertoa omasta tyylistään/vaatemaustaan tai vaikka keskustella ja linkittää muille jonkun nettikaupan mistä löytyy jotain kivaa. ^^

Itse en ole mitenkään kauhean tarkka tyylistäni enkä seuraa paljonkaan muotia, mutta olen kuitenkin aika ajoin kiinnostunut tietämään mikä juuri nyt on in ja mistä puhutaan. Olen ehkä enemmänkin sitten niitä ihmisiä, jotka ihailevat juuri nimenomaan niitä muotikuvia (etenkin vintage) ja upeita vaatekokonaisuuksia lehtien sivuilla. Senpä takia minun on ihan pakko näin lähenevän kesänkin kunniaksi postata muutama kesäinen vintage kuva. Kaikki kiitos ja kunnia kuvien alkuperäisille ottajille. Nämä vaan on niin upeita. <3

Image Image Image Image
Image Image Image Image
Image Image Image Image
Image Image

Varsinkin nuo kaksi viimeistä tuovat niin mieleen Suomen kesän. <3

April 4th, 2012, 6:43 pm
Profile
Dearest
Dearest

Ovat kyllä todella hienoja nuo kuvat. :) Ensimmäisen rivin kuvista tuli heti Ayu mieleen jostain syystä. Jotenkin nuo vaatteet ehkäpä sopisivat hänelle. :) Tuosta toiseksi viimeisestä tulee muuten mieleen Anna Abreun Rush albumin upea photoshoot. Jumaloin albumia ja sen koko shoottia juuri siksi, että se on liian hieno. :D

Itse tykkään katsella juuri lehtien kuvia. Vogueta varsinkin, koska siellä on todella upeita vaatekokonaisuuksia. Tosi laihoille ihmisillehän ne vaatteet on tehty, mutta eihän se estä minua katselemasta niitä. Olen myös huomannut, että katson tosi usein juuri näitä Dolce&Gabbana tuotteita, koska ne näyttää aina sellaisilta joita voisin itsekin pitää (ja osasyy voi olla sekin, että Kuulla on aina D&G vaatteita päällään hoho). En kuitenkaan osta mitään tällaisia merkkivaatteita, koska ne tunnetusti ovat todella kalliita. Omistan kyllä italialaisen laukun ja kaulahuivin, mutta sain ne lahjaksi työnantajalta toppijakson päätteeksi enkä voinut kieltäytyäkään niistä, koska olin niiden perään kuolannutkin. :D Mutta yleensä en kyllä erityisemmin katso mitä päälleni laitan. Tärkeintä minulle ei ole näyttää hyvältä vaan se, että on hyvä olla. :)

April 4th, 2012, 7:42 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Mulla on just sama. Kunhan ite viihtyy vaatteissaan niin se on hyvä. ^^ Muistan kun joskus yläasteella piti yrittää mennä kaverien mukana ja laittaa päälle jotain sellaista mikä ei ei kuvannut yhtään omaa tyyliä ja sit laitettiin hakaneuloja joka vaatekappaleeseen. xD Parhaiten oon onnistunut ehkä elämäni aikana räväyttämään niillä kirkkaan pinkeillä pussihousuilla, jotka mulla oli just sillon yläasteen aikoihin. Rakastin kyl niitä housuja, mut vihasin sitä väriä ja en kauheasti tykännyt siitä huomiosta mitä sain niiden takia osakseni. :P

Itekkään en tosiaan osta hirveesti merkkivaatteita, koska ne on ihan sika kalliita. Tuosta mun tänhetkisestä takista tosin maksoin kaksi ja puolisataa, mutta se oli oikestaan pakko ostaa, koska olin siinä vaiheessa jo kiertänyt kaikki maholliset vaatekaupat täällä ja melkeenpä Helsingissäkin. Siitä Kampin jostain kalliista liikkeestä se sitten tarttui mukaan ja kyllä se hinta alussa kirpaisi, mutta ei enää. Täytyy vaan toivoa, että toi takki nyt kans kestäisi sitten muutaman vuoden, ettei tarvi seuraavals talveks ostaa taas uutta. :D Ja minä tykkään muuten ihan hirveesti huppareista + muista vähän sporttisemmista vaatteista. Varsinkin sellasista vähän pidemmistä huppareista tykkään missä on tasku eessä. :D Löysin sillon Lontoosta aivan ihanan Minni Hiiri- hupparin, joka on tällä hetkellä mun suosikki. Se oli vieläpä alennuksessa, joten maksoin siitä vain vähän päälle kympin!

April 4th, 2012, 8:01 pm
Profile
walking proud
walking proud

Ai että noi sun postaamat kuvat on ihania! Tykkään kauheesti varsinkin tosta neljänneks viimeisestä. <3

Mun oma tyyli on aika sporttinen, tai miten sitä nyt kuvailis.. Kaikista useimmin mut näkee isossa hupparissa ja pillifarkuissa tai lökäreissä. :--D Oon kanssa tosi värikäs ja rakastan korviksia yli kaiken. Viimeaikoina oon kanssa tykästyny aurinkolaseihin tosi paljon.

April 4th, 2012, 8:20 pm
Profile
Melody
Melody

Minäkään en mitään merkkivaatteita ostele. Varsinkaan merkkikenkiä tai -laukkuja, mitä järkeä jos onnistun ne aina kuitenkin rikkomaan? :D

Ite en osaa oikein sanoin kuvailla omaa tyyliäni, se ei oo ihan niin selkeä, tykkään niin monesta eri tyylistä ettei oikein voi edes sanoa vain yhtä.

Mutta jos tässä nyt jotain omasta tyylistä pitää osata sanoa, niin tykkään hieman rockahatavasta tyylistä ja yksinkertaisesta. Ei mitään liiallisia härpäkkeitä, mutta tykkään silti pitää koruja että jotain pientä bling blingiä on hyvä olla. Tykkään nahkatakeista ja tennareista mutta myös korkokengistä ja kauniista, tyttömäisistä vaatteista. Mutta perusvärit mitä mulla näkee on valkoinen ja musta.

ja tykkään ihan sikana ayun tyyleistä. <3 ja annan <3 tosin annalla tulee joskus vastaan semmosia ewww vaatteita mutta ayulla ei muistaakseni vielä kovin monesti ole näin käynyt xD

Image
Tämä tyyli vastaa ehkä kaikkein eniten mua. Tai ainakin tuon tyyppisestä tykkään tosi tosi paljon. raaakastan tuota asua <3 anna on aivan ihana tuossa ♥

// niin ja Meja nuo sun kuvat on aaivan ihania!

Last edited by Zanna on April 5th, 2012, 1:51 pm, edited 3 times in total.

April 4th, 2012, 8:38 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Tuo on just kivan rento asuvalinta. Ei sellainen liian mietitty, mutta kuitenkin siisti. :) Ja kiva että tykkäsitte noista kuvista. ^^

April 5th, 2012, 10:38 am
Profile
walking proud
walking proud

Ai että, tykkään tosi paljon tosta Zanna postaamasta asusta! Oon Mejan kanssa aika samoilla linjoilla, siisti muttei liian mietitty. (:

Vähän selitinkin tossa jo mun omasta tyylistä, mutta aattelinpa nyt havainnolistamisen helpottamiseksi postata kuvankin.. Mun päällä näkee siis tosi usein jotain vähän tän tyyppistä:

Image

Kuvakulma vois olla parempikin, mutta kai tosta jotaan selvää saa. :mrgreen: Tykkään ihan mielettömästi tästä asusta, varsinkin tosta takista/hupparista ja kengistä! Kuvassa on siis M.I.A, joka on mulle muutenkin vähän kuin tyyli-ikoni. En ehkä käytä yhtä rajuja ja erottuvia vaatteita kuin hän, mut tyylisunta on suht samantapanen!

April 5th, 2012, 4:38 pm
Profile
Dearest
Dearest

Mun pitäisi kovasti saada uusia t-paitoja kesäksi, koska entiset alkaa olemaan aika entisiä. xD Sit pitää ostaa myös joku lätsä, jossa on lippa. Varsinaisia lippalakkeja en yleensä käytä vaan vähän enemmän tämän tyylisiä. Jostain syystä ihastuin tähän laivostolätsään kun selasin yesstylen valikoimaa. Ihana. <3

April 27th, 2012, 3:54 pm
Profile
Melody
Melody

^mä käytin kans joskus ennen tuon tyyppisiä lakkeja, mutta enää en viitti kun hiukset litistyy niissä aina ihanasti, tulee semmoinen painauma. En käytä ollenkaan lakkeja nykyisin, pipoa ehkä talvella mutta kesäisin ei käytössä mitään yleensä ole. Paitsi oikein aurinkoisilla ilmoilla. Ja jos pihahommia tai muuta teen, niin sitten kyllä yleensä laitan jonku isseen vanhan lippalakin päähän.

merimies tyyliset asut <3

April 27th, 2012, 4:55 pm
Profile WWW
Startin'
Startin'

Tiedän kyllä tasan tarkkaan millainen tyylini on ja millaisia vaatteita aina etsin, mutta jotenkin vaikea pukea se sanoihin :mrgreen:
Avainsanoja ovat ehkäpä värit, naisellisuus ja klassinen. Kotona tosin rötvään aina jossain pyjamassa. Pidän perusvaatteista, jotka ovat värikkäitä ja naisellisia. Mulla on ehkä kaks mustaa paitaa kaapissa, en jotenkin siedä sitä. Eniten löytyy varmaan beigen ym. vaalean sävyisiä, punasävyisiä, pinkkejä ja valkoisia vaatteita. Kaikkia värjeä, paitsi vihreää, sinistä (poislukien farkut ym housut) ja mustaa jotka ei passaa sitten yhtään.

Tällä hetkellä mulle in on huivit, pitsipaidat ja korkeavyötäröiset hameet. Oon saanut uusia kesävaatevarastoani ihan kunnolla, sillä niillä kesävaatteilla joilla pärjää Lapissa, ei niin pärjääkään kahta kuukautta Turkissa :p

Meinasin tulla top-jakson aikana hulluksi, koska hotellissa pukeutumiskoodi oli mustat housut ja neutraali paita (ei ollut työvaatteita koska se ei ole ketjuhotelli). Meinas loppua hermo kun mulla on niin vähän neutraaleja paitoja :mrgreen: sain sentään hullutella huiveilla.

April 30th, 2012, 11:37 am
Profile
Reply to topic   [ 22 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next