Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Tyylit ja muoti 
Author Message
Dearest
Dearest

Meillä on ensi viikolla lukuvuoden päättäjäiset ja kaverit on kauheasti kyselleet mitä meinaan laittaa päälle, mutta en itsekkään oikein tiedä. xD Mulla on kaapissa tasan tarkkaan yksi ja ainoa mekko, jota oon pitänyt jo niin monessa paikassa, että sitä ei enää edes kehtaa pukea päälle. Se on kuitenkin tosi rakas mulle ja tyyliltään aasialaishenkinen. ^^ Onneksi meillä on nyt huomisen pyhän takia vähän pidennetty viikonloppu, joten kerkeän käydä keskustan kaupoissa kiertelemässä. Onko teillä muilla jo kevätjuhlavaatteet valittuna, jos olette semmoiseen menossa? :)

May 17th, 2012, 1:11 am
Profile
walking proud
walking proud

Mulla on sama juttu kun sulla Meja, vaatekaapissa on tasan yks mekko ja sitä käytän sit aina kun pitää pukeutua vähän juhlavammin. :D Oon käyttäny samaa mekkoa esim. omissa ja kaverin rippijuhlissa ja todennäkösesti laitan myös koulun päättäjäisiin ja juhlalounaalle. Kyseessä on siis sellanen oranssipunanen suht yksinkertanen, sellanen aika "liehuva" mekko. Vähän tän tyylinen väriltään ja malliltaan, paitsi että yläosa on vähän yksinkertasempi ja mekossa on myös olkaimet.

En vaan tunnun löytävän mistään kivoja mekkoja tai sit jos löydän, nii oon liian laiska sovittamaan tai sit ne on sellasia, joita ei kuiteskaan koskaan tulisi käytettyä.

May 17th, 2012, 4:17 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Munkin on todella vaikea löytää mitään sellaista, josta oikeasti pitäisin ja jota voisin pitää muutenkin kuin vain juhlissa. :/ Täällä on niin köyhät valikoimat....

Ja kaiken huipuksi mun pitäisi löytää uusi uimapuku ensiviikoksi, koska ollaan menossa luokan kanssa uimaan. En oo uinut varmaan öööö....kolmeen vuoteen.

May 17th, 2012, 5:16 pm
Profile
walking proud
walking proud

Meja wrote:
Onko teillä muilla jo kevätjuhlavaatteet valittuna, jos olette semmoiseen menossa? :)

Mulla sattuu olla nyt ihan uusi mekko, koska edellinen the mekko on ollut mulla käytössä muutaman vuoden jo. Se on tosi hyvä yhä edelleen, sanoisin, MUTTA viime vuonna jo päätin, että no more...ja tuli silloinkin ostettua juhlakäyttöönkin sopiva mekko, mutta tuli nyt raikkaampi tapaus vielä hankittua. Niin, siskolla on yo-juhlat, sitten on vielä myöhemmin yhdet häät ja rippijuhlat eli mekkoa tulee kyllä käytettyä tänä kesänä.

May 17th, 2012, 5:59 pm
Profile
Melody
Melody

mullakin on hankittuna valmistujaisjuhlamekko, jota käytän sitten kaikissa yo-juhlissa ja muissa kesän juhlissa. Semmoinen valkoinen olkaimeton jossa on mustia ja sinisiä kukkia. Semmoinen ihan nätti. Ei ihan mikään unelmamekko mutta paras mitä kaupoista löysin :D olisin ostanu yhden punaisen mekon aluksi, mutta omaa kokoani ei sitten enää ollut.

May 17th, 2012, 6:32 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Tuo kuulostaa tosi hyvältä. :)

May 17th, 2012, 9:43 pm
Profile
Startin'
Startin'

M.I.A.! IHANA! se on munkin tyyli-ikoneista yksi. länsimaisista (?) lana del rey on toinen, muut ovat japanilaisia eli tsubasa masuwaka, kyary pamyu pamyu ja eva cheung... tai nuo ylitse muiden. gyaru ja sellanen söpöilymuoti muutenkin on tosi ihanaa ja rock, niistä otan vaikutteita, oma tyylini on sekoitus noita siis.
Image
Image

j-pop ja kaikki "kawaii" osoitteessa http://girlysideofmine.tumblr.com/
toinen tumblr-blogi http://destroyingeverythingold.tumblr.com/

September 5th, 2012, 12:46 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Suloinen tuo toinen kuva. ^^

Miltäs teistä vaikuttaa kevään trendivärit? Nythän panostetaan oikein kirkkaisiin - jopa neonväreihin. Myös raidat on in nyt (josta mulle tulee aina Marimekko mieleen).

March 3rd, 2013, 9:44 pm
Profile
Melody
Melody

tämän kevään trendit on nyt oikein mieluiset! Varsinkin kaikki värikäs, ja farkkukangashan on nyt myös muotia, ja ostin semmoisen yhden farkkukangaspaidankin tässä hesan reissulla :D me likes!

March 4th, 2013, 5:26 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Uuh, mulla on ilmeisesti suuri kunnia ensimmäisenä miespuolisena (ja luultavasti viimeisenä) postata jotain tähän threadiin - ei ruotsin teemasanakokeeseen lukeminen hirveesti innosta :lol: - so why the f not?
Oikeestaan mun sisäinen ilmihomoni heräs vast tän vuoden alussa, ennen en oo mitenkään hirveesti kattonu tyyliin asukokonaisuutta kun oon ihmisten ilmoille lähtenyt, ja tänä vuonna on menny hirveesti rahaa vaatteisiin, joka kuukausi on tullu jotain tilattua :? (Porin rättikaupoissa on siis todella surkeat valikoimat, varsinkin H&M missä ei oo koskaan mitään mitä niiden nettisivuilla)
En mä silleen jaksa pistää mitään efforttia siihen että rupeisin jtn lehtiä sun muita selaamaan, muutamia muotiblogeja seuraan, osteskelen siis lähinnä vaan sellasia vaatteita jotka näyttää ja tuntuu hyviltä mun mielestä :D En hirveesti oo kauluspaitoja vielä ruvennu harrastamaan koska jotenkin oon tähän asti vierastanu niitä, yks denim mulla on ja sit camo-kuvioinen. Mun alkuvuodesta ostamani baseballtakki on mulle suuri rakkaus, on oikeesti niin mukava että yleensä pistän sen mieluummin päälleni kuin jonkin nahkatakin, koska honestly though nahka ei vedä mitenkään mukavuudeltaan sille vertoja :lol: Helsingin reissulta ostin Zarasta tällaisen ihanuuden joka on kesän aikana ollu tosi ahkerassa käytössä, tosin en nyt oo muutamaan viikkoon käyttäny koska mun 6km pyöräilymatkat kouluun on aina vastatuulta ja sei oo ihan kiva juttu.

Oikeestaan jotkut mun kuuntelemat artistit inspaa myös vaatepuolella, mutta koska tyyliin kaikki on naisia niin sovellan niitä tietysti sitten vähän ittelleni sopivaksi :lol: Otetaan nyt vaikka esimerkiksi Rihannan tämä lookki (en löytänyt nyt tähän hätään parempaa kuvaa) ja Charli XCXn suosima 90-luvun grunge (Charli 1 | Charli 2 | 1 | 2) näyttää mun mielestä tosi kivalta ja kiinnostavalta, siks mulla on nyt ostoslistalla lähes kaikki vaatteet samanhenkisiä mut saa nähdä koska tulee nekin hankittua kun perheellä tekee rahapuolella todella tiukkaa. :(
Oon saanu jonki verra kuulla et näytän vähän hipsteriltä että xd

Snapbackit on lievästi sanottuna hyi, joillekin kyllä sopii mut mun päähän ei sovi mikään.

August 28th, 2013, 10:06 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next