Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Mistä nimimerkkisi on tullut? 
Author Message
Dearest
Dearest

^Aa, selvä. :D No, toivottavasti edes joku yllättyi edes pikkuisen että se olikin dolce tämän nickin takana hoho. :)

April 3rd, 2012, 7:11 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Mun nimimerkki on ehkä joillekin tuttu ruotsin kieliopista, lol :D Ei sillä että tunnustautuisin epäsäännöllisten verbien suurimmaksi faniksi, mutta mun kaverit rakastaa lempinimien keksimistä ja jotenkin mua sitten on alettua kutsua supiiniksi. Supaakin aattelin jossaan vaiheessa, mutta se tuntu jotenkin liian lyhyeltä, niin tähän sitte päädyin.
En jaksanu Musvalia enää käyttää, kun se tuntuu niin kuluneelta jo!

April 3rd, 2012, 7:25 pm
Profile
progress
progress

Safiiri -> safir -> saff

Mitä lie teini-iän "älynväläyksiä" tämäkin nikki. Teini-ikä jäi taakse, samoin kuin se älykin.

April 4th, 2012, 6:24 am
Profile
walking proud
walking proud

Juu siis miun nimihän on vääntäytynyt jotenkin ihmeellisesti Inuyasha-mangasta tutun Sesshomarun nimestä. Tarkoituksenani oli rekisteröityä entiselle foorumille samalla nimellä, kun Lastiin ja AHS:ään eli Sesshou94, mutta sitten kun siinä oli niitä kaikkia ongelmia rekisteröityä, niin pääsin sit lopulta rekisteröitymään tällä nimellä. Enkä siis jaksanu sitä ruveta vaihtelemaan tällä uudellakaan foorumilla. Aika monilla eri (manga/anime)sivuilla mulla on sit käytössä joku Sesshou-nimen muunnoksista, on ollut varmaan siitä asti, kun mun mangaharrastus alkoi. (Ja jos tosiaan googlaa suomeksi sesshou, niin varmana ensimmäinen osuma liittyy muhun. lol)

April 4th, 2012, 12:32 pm
Profile
Dearest
Dearest

Mun nimimerkkiin on vaan yhdistetty sanat me+ja. xD Vasta myöhemmin sain sitten tietää että sen niminen laulajakin on olemassa kun eräs tyyppi jossain ulkomaisella foorumilla alkoi kysellä olenko fani tai jotain. :D

April 4th, 2012, 3:21 pm
Profile
Startin'
Startin'

Wendy-nimimerkki on alkujaan ala-asteen kolmannen luokan englannintunneilta, joissa jokaisella oppilaalla oli käytössään englanninkielinen nimi kyseisten tuntien ajan.

Foorumeille rekisteröidyttyään täytyi kuitenkin keksiä itselleen nimimerkki: halusin nimimerkin olevan lähellä oikeaa nimeäni ja Wendy sopi minulle todella hyvin. Joskus on tehnyt mieli vaihtaa nimimerkkiä, mutten ole raaskinut vaihtaa kun olen kiintynyt nimimerkkiini ja minut tiedetään foorumeilla Wendynä.

April 8th, 2012, 10:21 am
Profile
walking proud
walking proud

Musta tuntuu, että oon sanonut tämän monta kertaa, mistä nimimerkkini tulee, vaikka en toki täällä. Sehän on siis nimeni väärinpäin. Sinänsä voisi olla joku hienompikin, mutta jotenkin oon mieltynyt siihen, koska se sopii itseeni niin mainiosti syystä, että se on oikea nimeni...periaatteessa. Eh :'D

April 25th, 2012, 9:08 pm
Profile
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

Nimimerkkini taisi tulla Norwegian Wood nimisen kirjan pohjalta, jota luin silloin. xD Yksi päähenkilöistä oli Naoko niminen nuori nainen.

Päätin keksiä tälle foorumille ihan oman nimen joka olisi kuitenkin japaniaiheinen jollain tavalla..... päädyin Naokoon, sillä hahmo jäi jostain syystä mieleen ja nimi tuntui sopivan ytimekkäältä. Ei sillä ole sen kummempaa henkilökohtaista merkitystä~ Nimimerkit eivät myöskään koskaan liity omaan nimeeni mitenkään. :)

jossain vaiheessa meinasin vaihtaa sen, mutta kiinnyin tähän. Ja onhan se teille muillekin helpompaa ettei tarvitse uusia nimiä opetella turhaan :lol:

April 28th, 2012, 10:11 pm
Profile
progress
progress

Piti saada joku uusi kiva nimimerkki, kun kaikki vanhat olivat tylsiä. Minulla oli Aerith-fanitus (Final Fantasy VII) päällä, joten en kai jaksanut ajatella asiaa sen enempää :D Sitä en muista miksi valitsin X:n tuohon eteen..

October 2nd, 2012, 10:42 pm
Profile
Reply to topic   [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2