Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Disney 
Author Message
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Every forum needs a Disney appreciation topic. :mrgreen:

Esimerkiksi siksi, että Disney elokuvat on ihan parhaita. Monet meistä on varmaan juuri ekana elokuvanaan nähneet jonkun Disney -klassikon. :)

Mitkä ovat suosikkejanne? Onko elokuvia, mistä ette pidä ollenkaan?

"Vanha Disney" vs. "Uusi Disney" ?

April 2nd, 2012, 8:57 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

VANHA!
Ne vanhat leffat on niiiiin ihania, aika harmi ettei nykyään tehdä enää samankaltaisia Disney-piirrettyjä.
Kaiken maailman High School Musicalit ja muut on pilannu kaiken. Mä just joku viikoloppu sitte kuolasin jonkun Lumikki-boksin perään (Blu-Ray + DVD, kirja, jotain luonnoksia ja pinssejä) mutta tulin siihe tulokseen et 40€ voi käyttää muuhunkin XD (alkuperäne hinta abt 100€...)
Mutjoo. Pieni Merenneito, Tuhkimo, Lumikki ja Liisa Ihmemaassa on varmaan niitä mun lemppareita♥ Kaikista onkin Lumikkia lukuunottamatta ostettu DVDt :3

April 2nd, 2012, 9:04 pm
Profile WWW
progress
progress

Mä sanon kyl et molemmat, vanha ja uusi! :D
Vanhat Disney-leffat on ihan mahtavia, mut oon kyl tykännyt tosi paljon uusistakin. Esimerkiks Enchanted ja Tangled on mahtavia, etenkin ensiks mainittu sai mut nauramaan hulluna!
Yks mun uusista harrastuksista on noiden elokuvien biisien japaninkielisten versioiden laulaminen... Esimerkiks tämän :D Noita with lyrics -versioita löytyy onneks paljon youtubesta :)

April 2nd, 2012, 9:25 pm
Profile WWW
Melody
Melody

Vanha ehdottomasti! Se piirrostekniikka vain oli se juttu. Kyllähän niitä nykyajan leffojakin kattoo, mutta haluan ne käsintehdyt takaisin. Oli se kyllä ihana kun ne teki mm. sen prinsessa ja sammakko leffan vanhalla tekniikalla, niin ihana leffa sekin ♥ lisää niitä!

Leijonakuningas, Pieni merenneito ja Tuhkimo on ollu mun suosikit pienestä pitäen.

NIIN ja Donald Duck ♥ ehdoton suosikki!

April 2nd, 2012, 9:33 pm
Profile WWW
progress
progress

Zanna wrote:
Se piirrostekniikka vain oli se juttu. Kyllähän niitä nykyajan leffojakin kattoo, mutta haluan ne käsintehdyt takaisin. Oli se kyllä ihana kun ne teki mm. sen prinsessa ja sammakko leffan vanhalla tekniikalla, niin ihana leffa sekin ♥

Ehdottomasti pitäisi saada kyllä vanhanaikaisella piirrostekniikalla uusia leffoja! Koska kyllähän siinä käsinpiirretyssä viivassa on vaan ihan eri tunnelma kuin tietokoneanimaatiossa. Ja esimerkiks nää jotkut uudet tietokoneanimaatioleffat Nalle Puhista näyttää niin väärältä. Se ei vaan edes näytä Puhilta :(

April 2nd, 2012, 9:47 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

ardula wrote:
Esimerkiks Enchanted ja Tangled on mahtavia, etenkin ensiks mainittu sai mut nauramaan hulluna!

No Enchanted on joo :D jälkimmäistä en oo nähny :3

April 2nd, 2012, 9:51 pm
Profile WWW
Melody
Melody

^^juu puh ei näytä yhtään siltä samalta ihanalta nallelta joka se oli ennenvanhaa. :S

April 2nd, 2012, 9:59 pm
Profile WWW
Startin'
Startin'

Uusi ja wanha Disney ovat omilla ihanilla tavoillaan yhtä hyviä. Vanha Disney on enemmänkin kaunista ja satumaista, ja vähän lyyristä tuohon 80-luvulle asti. Näissä uudemmissa käytetään enemmän modernia huumoria, joka sitten naurattaa vähän vanhempiakin ihmisiä . Uusi Disney on viihdyttävämpää huumoritasolla, mutta wanha saa herkästi lumoutuneeseen mielentilaan perinteisen animointityylinsä ja rakkauslaulujensa avulla. <3

Ei tuo kehittyminen haittaa - onhan meillä nuo vanhat elokuvat, joita katsoa vielä kerran, ja kerran, ja kerran... Tosin VIELÄ YKSI elokuva perinteisellä animaatiometodilla olisi ihan kiva.. : 3

Miun ehdottomia lemppareita ovat 101 dalmatialaista, Leijonakuningas ja Kaunotar ja hirviö. Ja Kaunotar ja Kulkuri! <3

April 2nd, 2012, 11:10 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Punisa wrote:
Uusi ja wanha Disney ovat omilla ihanilla tavoillaan yhtä hyviä. Vanha Disney on enemmänkin kaunista ja satumaista, ja vähän lyyristä tuohon 80-luvulle asti. Näissä uudemmissa käytetään enemmän modernia huumoria, joka sitten naurattaa vähän vanhempiakin ihmisiä . Uusi Disney on viihdyttävämpää huumoritasolla, mutta wanha saa herkästi lumoutuneeseen mielentilaan perinteisen animointityylinsä ja rakkauslaulujensa avulla. <3

Joo, mitä tulee tuohon vanhaa Disneyhin: katoin Prinsessa Ruususen tuossa viikko sitten ja se oli tosi hyvä edelleen, vaikka mietin etukäteen, että miten lie, kun edellisestä katsomiskerrasta on sellaiset kymmenen vuotta. Tai sitten mun sen hetkisellä yliherkällä mielentilalla oli vaikutuksensa asiaan. :lol: Mutta just ne laulut on ihan hienoja eikä niin noloja, kun ne välillä on näissä uudemmissa. Ja piirtotyylikin on tosiaan pro, hahmot näyttävät hyviltä. Ruusunen on todellinen klassikko, se on selvä.

Mä en ole mikään Disney-elokuvien asiantuntija, en ole kaikkia nähnyt edes. Mutta erityismaininnat saavat esimerkiksi Pieni Merenneito, Notredamen kellonsoittaja ja Tuhkimo. Niin, ja Keisarin uudet kuviot! :lol:

April 3rd, 2012, 8:22 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Mä oon ehdoton "vanhan Disneyn" kannattaja. ^^ En ole hirveästi tykännyt mistään näistä uusista, minkä olen nähnyt. Jotenkin ne vaikuttavat tosi huonoilta nekin, joita en ole edes nähnyt. En tosi ole nähnyt tuota Prinsessa ja Sammakko, jota on kyllä kehuttu.

Mun ehdoton lemppari on Leijonakuningas. ♥ Ja itken vieläkin aina siinä kohassa kun Mufasa kuolee, yhyy. :cry:

Hyvin suuria suosikkeja on myös Herkules, Alladin, Aristokratit, Kaunotar ja Hirviö, Pieni merenneito, Bambi, Dumbo, Notre Damen kellonsoittaja, Pocahontas... oikeastaan melkein kaikki! Mutta nämä on ihan parhaat.

Yksi leffa mistä en tykkää YHTÄÄN on Liisa ihmemaassa. ARGH, en kestä! Jos joku uskaltaa mun lähellä alkaa laulaa hyvää syntymättömyyspäivää... :evil:

EDIT: Tarkennan, tykkään kyllä siitä tarinasta sinänsä, mutta se leffa... en tiedä, mutta en kestä ajatusta siitä yhtään. XD

April 5th, 2012, 3:43 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next