Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Disney 
Author Message
Startin'
Startin'

Mä oon vanhan Disneyn kannalla kanssa, mut se johtunee siitä etten oikeastaan ollenkaan perusta 3D-animaatioelokuvista. Mulla on kyl useempikin mikä pitäis kattoa (koska ovat olleet tosi kehuttuja), mut en jotenkin saa aikaseks... Plus nostalgia-arvo tekee vanhasta Disneystä niin tärkeen itelle. <3 Uudemmalle sukupolvellehan nää 3D-jutut tulee sit joskus olee se tosi nostalginen lapsuuden juttu. :D

Mun lemppareita on Liisa Ihmemaassa (osaan kaikki laulut ja repliikit ulkoa...), Aladdin, Aristokatit, Leijonakuningas, Notre Damen Kellonsoittaja, Robin Hood, Basil Hiiri Mestarietsivä ja Herkules. Kaikki Disneyt on kyl hyviä ja niitä jaksais kattoo loputtomiin uudelleen... Ja etenkin näis vanhois on se hyvä, että ne sopii huumorinsa vuoksi kaiken ikäisille - siis varttuneemmillekin! Oikeastaan jotain Jafarin ja Scarin läppiä mä en ees ymmärtänyt pienenä (luulin toki ymmärtäväni mikä niis oli hauskaa, mutta ehei...), nyt vanhempana ne tajuu ihan eri tavalla! Joku Autot tai Bolt ei ehkä anna niin paljon aikuisempaan makuun.

independent+ wrote:
Yksi leffa mistä en tykkää YHTÄÄN on Liisa ihmemaassa. ARGH, en kestä! Jos joku uskaltaa mun lähellä alkaa laulaa hyvää syntymättömyyspäivää... :evil:

Mä oon muuten just tämmönen ihminen. XD; Ei oo montaa laulua mihin ryhtyisin, mut mulla on tosi paha tapa yhtäkkiä ruveta lauleskelemaan Liisa Ihmemaassa-sointuja seurassa......

March 19th, 2013, 10:59 am
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

^Hahaa!! :D

Oon muuten viime aikoina kattonut ihan kauheesti eri Disney -leffoja. Oon myös täydennellyt kokoelmaa. :) Viime viikolla tuli 5 uutta leffaa postissa. Kovasti tekisi mieli lähtee kaverin kanssa Disneylandiin pian...

March 31st, 2013, 8:51 pm
Profile WWW
Melody
Melody

Mäki oon keräilly disney leffoja. On niitä tuossa jo jonkin verran, mutta paljon on vielä hankkimattakin :D disneyland olis kyllä ihan jees, mutta ei ainakaan tänä vuonna :D

April 3rd, 2013, 11:05 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

Mun ensimmäinen tehtävä olisi varmaan hankkia noi elokuvat DVD tai Blu-ray versiona. :) Lumikkikin on vain vanhana VHS- kasettina, mut on sillä kyllä tunnearvoakin. Ensimmäinen Disney- elokuva, jonka oon nähnyt ja paras myös (mun mielestä). :)

April 4th, 2013, 4:34 pm
Profile
Dearest
Dearest

Image

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katoin just Pienen merenneidon ja tajusin tän, niin googletin tuota Vanessaa ja tuli vastaan :lol:

August 5th, 2013, 4:55 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^Aika osuva löytö. Samannäköisyyttäkin löytyy jonkin verran! :DD

August 6th, 2013, 5:02 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2