Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Madonna 
Author Message
Dearest
Dearest

MADONNA
Image

Madonna, koko nimeltään Madonna Louise Veronica Ciccone (s. 16. elokuuta 1958 Bay City, Michigan, Yhdysvallat), on yhdysvaltalainen poplaulaja-lauluntekijä, tanssija, tuottaja, lastenkirjailija, elokuvaohjaaja ja näyttelijä. Madonna tunnetaan itseironisuudestaan sekä taipumuksestaan kyseenalaistaa yhteiskunnassa vallitsevia konservatiivisia arvoja. Hänen työnsä on herättänyt mediassa voimakkaita reaktioita.

- wikipedia

Laitan parempaa esittelyä sitten myöhemmin, mutta juuri nyt mulla ei ole aikaa. :)

MDNA, Madonnan 12:ta studioalbumi, ilmestyi tosiaan viime kuun lopulla ja Madonna teki tällä kertaa yhteistyötä muun muassa William Orbitin (Ray of Light), ranskalaisen DJ:n Martin Solveigin ja Nicki Minajin kanssa. Ihan vähän kerettiin jo jakaa mielipiteitä edellisellä foorumilla, mutta mitäs tykkäätte kokonaisuudesta ja mitkä ovat lempikappaleitanne?

Kiertue albumin pohjalta starttaa 29.5 Tel Avivista, Israelista ja tulee jatkumaan aina ensi vuoden puolelle, jolloin vuorossa on Etelä-Amerikka ja Australia. Saamme Madonnan myös Suomeen käväisemään elokuussa! Kuinka moni on menossa tai haluaisi mennä ja onko teillä toivomuksia esitettävistä kappaleista? :D

April 2nd, 2012, 8:54 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Jej, mahtavaa, että meillä on nyt myös oma topic Madonnalle! Se oli niin outoa kun edellisellä foorulla ei sellaista ollut. :D Ihana tuo kuva, btw.

Tulen ehdottomasti kirjoittelemaan myöhemmin lisää, mutta aluksi pakko sanoa, että Madonna on kyllä legenda, piti hänen musiikistaan tai ei. 8-)

Haluaisin kovasti tuonne keikalle, mutta en ole saanut ostettua niitä lippuja (vieläkään). :/

En ole myöskään ehtinyt vielä kuunnella tota uusinta. Yritän mahdollisimman pian.

April 2nd, 2012, 8:59 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Madonna on kyllä vaan niin upea tapaus, etten voi hänestä olla pitämättä. <3

Haluisin kovasti päästä hänen Suomen keikalleen, mut tällä budjetilla ei kyllä lippuja hommailla ja muutenkin menisi liian hankalaksi.. Mut voin uskoa, että tulossa on mahtava show!

Itekään en oo vielä MDNA:a ehtinyt/jaksanut/muistanut kuunnella, pitää ettiä se jostain käsiini! Gimme All Your Luvin':ista tykkään kuitenkin tosi paljon, jotenkin tosi virkistävää kuulla radiosta tällaista vähän perinteisempää poppia! :mrgreen: Girl Gone Wild ei tosin iskenyt yhtään, mutta en albumista sano mitään ennen kuin ehdin sen kuunnella.

April 3rd, 2012, 7:05 pm
Profile
Dearest
Dearest

Enpä ole vielä MDNAa itsekään kuunnellut läpi. Monta kertaa olen yrittänyt, mutta aina se on unohtunut kun joku toinen artisti vie kaiken huomion. Onneksi albumin löytää kuitenkin Spotifystä. :)

April 3rd, 2012, 7:10 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

independent+ wrote:
Jej, mahtavaa, että meillä on nyt myös oma topic Madonnalle! Se oli niin outoa kun edellisellä foorulla ei sellaista ollut. :D Ihana tuo kuva, btw..

Mulla kävi monta kertaa mielessä, että tekisinkö vai en mutta se sitten aina jäi. Nyt oli kuitenkin ihan pakko tehdä kun olen todella innoissani tuosta uudesta levystä ja tulevasta kiertueesta. Suosittelen ehdottomasti kuuntelemaan! Mun mielestäni ehdottomasti paras levy Madonnalta. Kivasti sekasin Ray of Light- albumia ja sit kahta edellistä tanssi/pop painotteisempaa levyä. ^^ Ah, niin loistava. <3

Madonnalla muuten näyttää menevän myös erinomaisesti listoilla ja kuulin, että myyntikin lähentelisi Music- levyn menestystä! :D Onnea, madde. <3 Minusta on myös ihanaa, että taktisen promoamisen sijaan Madonna keskittyy myös faneihinsa. Tämän hän todisti viipymällä tuokion facebookissa ja twitterissä ja vastaamalla fanien kysymyksiin. Vastauksia voi lukea Madonnan virallisilta sivuilta. ^^

Ja kiitos. :) Kunnia screencapista kuuluu jollekkin lastin käyttäjälle. Äkkiä vaan sitä vähän muokkasin...xD Varmaan laitan vähän tyylikkäämmän kuvan jossain vaiheessa kun jaksan.

April 4th, 2012, 4:42 pm
Profile
Dearest
Dearest

Siis MDNA on sekoitus Ray of Lightia, Confessions on A Dance Flooria ja Hard Candyä? o.o Sittenhän minun pitäisi kuunnella se läpi, koska kaksi ensin mainittua levyä ovat kuitenkin minun lempparini Maddelta :D Kunpa vain Spotify pelittäisi... Jytäsin Rihannaa niin että ilmaisversion 10h kuunteluraja tuli vastaan XD

April 4th, 2012, 7:46 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Hung Up >>>>>>>>>>>>>>>> MDNA.

April 4th, 2012, 7:51 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Reyoule wrote:
Siis MDNA on sekoitus Ray of Lightia, Confessions on A Dance Flooria ja Hard Candyä? o.o Sittenhän minun pitäisi kuunnella se läpi, koska kaksi ensin mainittua levyä ovat kuitenkin minun lempparini Maddelta :D Kunpa vain Spotify pelittäisi... Jytäsin Rihannaa niin että ilmaisversion 10h kuunteluraja tuli vastaan XD

No siis mun mielestä ainakin, mutta jokainen kuuntelija tietysti kuvailee tätä levyä omalla tavallaan ja löytää sieltä eri juttuja. :)

Mietin tässä muuten yks päivä, että mitä kappaleita haluaisin Madonnan esittävän täällä Suomessa ja tässä jonkinmoista listaa:

MDNA
- Girl Gone Wild
- Gang Bang
- I'm a Sinner
- Falling Free
- Love Spent
- Superstar
- Beautiful Killer

> Kuolen, jos Falling Free esitetään. Se on niin upea. <3 Toinen mikä olisi erittäin kiva kuulla on toi Beautiful Killer.
+ Gang Bang on 99,9% todennäköisyydellä settilistassa, koska se on Madonnan oma lempikappale MDNAlta. Joku fani häneltä silloin asiaa kysyi. Ja Madonna muuten haluaisi Quentin Tarantinon ohjaavan videon kyseiselle biisille. :D

Confession on a Dance Floor
- Get Together
- Jump
- Sorry

> Olisin toivonut, että Madonna olisi esittänyt jonkin näistä kappaleista viime kiertueella, mutta valitattavasti ei. :( Täytyy toivoa, että edes joku näistä tai Hung Upkin käy!

American Life
- Die Another Day

> Tämä kappale soi sen yhden introvideon taustalla viimeksi kun Madonna oli täällä Suomessa, mutta kokonainen esitys koreografeineen kaikkineen ois <3

Music
- Don't Tell Me

> Tääkin ois ihana kuulla.

Ray of Light
- The Power of Good-Bye

> Yks mun unelmista on kuulla tämä kappale vielä joskus livenä. En tiedä tuleeko se koskaan toteutumaan. Olen silti onnellinen, että kuulin Frozenin. <3

Like a Prayer
- Express Yourself
- Cherish

True Blue
- Live to Tell

> Muutkin vanhemmat kappaleet käyvät, mutta etenkin nämä mainitut näiltä kahdelta albumilta. Like a Virgin taas on niin perus et sitä en välttämättä haluais kuulla.

April 4th, 2012, 8:12 pm
Profile
walking proud
walking proud

Noniin, kuuntelinpa mäkin nyt vihdoin ja viimein MDNA:n! :mrgreen:

Täytyy kyllä sanoa, etten oikeen tiedä mitä mieltä oon kyseisestä albumista.. Tälleen jälkeenpäin mietittynä tykkään kyllä suurimmasta osasta biiseistä, mutta mun mielestä levy kuulostaa jotenkii.. sekavalta? Tai siis, en osaa kunnolla selittää, mutta mulle jäi vähän tollanen fiilis. /:

Mut kuten sanoin, tykkään suurimmasta osasta biiseistä! Pari ei kyllä iskeny yhtään ja osa oli sellasia suht hyviä, mut oli joukossa kyllä mukana helmiäkin. <3 Gang Bang on ihan mielettömän hyvä, Masterpiece samoin! Gimme All Your Luvin' on kanssa yks mun suosikeista, tykkään kanssa Party Rock remixistäkin. (:

Tää on siis mun mielipide vasta ekan kuuntelukerran jälkeen, että fiilikset saattaa vielä muuttua! Ja ehkä toi sekavuudenkii tunne katoaa, kun vielä pari kertaa kuuntelen läpi :D

April 6th, 2012, 7:49 pm
Profile
walking proud
walking proud

Miekin kuuntelin MDNAn jo ajat sitten, melkein heti kun ilmestyi. Ei ehkä Madonnan parhaimmistoa. Tykkään enemmän hänen vanhemmasta tuotannostaan. Falling Free on kyllä yksi Madonnan upeimpia kappaleita kuitenkin. Girl Gone Wild, Gang Bang ja Give Me All Your Luvin' mahtavia kappaleita myös. Osasta MDNA:n kappaleista en tykännyt yhtään, jotenkin tuntuivat jopa "turhilta" kappaleilta. Mut siis noi neljä kappaletta antaa sen jo melkein anteeksi, kun ovat niin loistavia. :)

April 12th, 2012, 5:48 pm
Profile
Reply to topic   [ 67 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next