Reply to topic  [ 104 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next
Parhaat ja huonoimmat ohjelmat 
Author Message
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Otsikon mukaan!

Olisi kiva nähdä listoja suosikeistanne ja vaikkapa myös inhokeistanne. Erityisen mukavaa olisi lukea myös vähän tarkemmin siitä, että miksi joku on juuri suosikkinne. Voitte myös kertoa taustaa, että kaun olette kyseistä ohjelmaa kattoneet yms. :)

April 2nd, 2012, 8:53 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Viidakon tähtöset ♥ XD Martina Aitolehti on vaan niiiiin paras :D :D :D

April 7th, 2012, 12:29 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Mun on välillä tehnyt mieli katsoa tota, mutta on sitten jäänyt....:P Tässä kuitenkin nyt omasta näkökulmastani parhaat ja huonoimmat ohjelmat televisiossa tällä hetkellä:

Parhaat
- Lemmen viemää
- Emmerdale
- Kadonneen jäljillä
- Conan
- Uutisvuoto
- Supernanny
- Simpsonit
- Frendit
- Suomen kaamein kämppä

Huonot
- Salkkarit
- Idols (taso laskenut, ei jaksa enää kiinnostaa, ne kaikki kolme tuomaria = bläh)

April 7th, 2012, 5:35 pm
Profile
walking proud
walking proud

Mun ehdoton suosikkiohjelma on House! Täytyy kyllä myöntää, et sairaalasarjat tuppaa yleensäkin olemaan vähän samantapasia, eli yhen jakson aikana keretään tekemään vähintään viis väärää diagnoosia ja sit se oikee hoitotapa löydetäänkii kriittisellä hetkellä.. Mut House jaksaa aina vaan ihastuttaa mua, ai että rakastan sarjan mustaa huumoria! :mrgreen: Tää Suomessa näytettävä uus kausikin vaikuttaa nyt näiden parin ekan jakson perusteella tosi mielenkiintoselta!

Iholla on muuten toinen tosi kiinnostava sarja mun mielestä! Ohjelmaformaatti on musta mielenkiintonen ja erikoinen. (: Aluks aattelin, että eikö sitte tylsempää sarjaa voinu keksiä, mut alotusjakson katottuani koukutuin ihan täysin.. Nyt on pakko kattoo joka jakso :D

Hmm, huonoimmista sarjoista en oikeen osaa sanoa mitään.. Salkkarit on kyllä kieltämättä menny jo niin yli etten enää ees viitti kattoa. :/

April 7th, 2012, 5:42 pm
Profile
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

House on munkin suuri suosikki. Huumori ja hahmot on vaan niin parasta. Jaksot on aika kaavamaisesti toteutettu, mutta jokainen kausi on aina erilainen. Se kaavamaisuus rikotaan aina kauden loppupuolella ja seuraava kausi alkaa ihan uudesta tilanteesta. Tilanne normalisoituu peruskaavaan pikkuhiljaa ja sitten lopussa mennäänkin taas mukkelis makkelis. Myöskin hahmovaihdoksia on tapahtunut tiuhaan, mikä osaltaan pitää homman tuoreena. Etenkin kun poistuneen hahmon tilalle on usein tullut vähintään yhtä mielenkiintoinen tapaus.

South Park on toinen lemppari. Ollut alusta asti, ja vain parantunut vanhetessaan; aikuistunut voisi sanoa. Huumori on vaihtunut vessaosastosta vähän älykkäämpään suuntaan, muttei liikaa. Enemmän parodiaa ja läppää ajankohtaisista asioista.

BBC:n tiede- ja luontodokumentit on myös ihan huippuja. Etenkin Brian Coxin juontamat avaruusjutut on todella hyviä. Ja David Attenborough:n ryömimistä sademetsässä on aina mukava katsoa. Molemmat herrat saavat katsojan suorastaan innostumaan kertomastaan aiheesta.

Top Gearia ei myöskään sovi unohtaa mainita. Auto-ohjelmien ykkönen. Jaksoja tulee katsottua yhä uudestaan ja uudestaan.

April 8th, 2012, 3:23 am
Profile WWW
Melody
Melody

Mulla taas viidakon tähtösissä menee martinaan hermot xD melkein kaikkiin niihin.

mutta suosikkeja seuraavassa, mukana muutama semmoinen mainitsemisen arvoinen joka ei enää tvstä tule.

suosikit

täydelliset naiset
supernatural
AMERIKAN huippumalli haussa
south park
simpsonit
frendit
24
sinkkuelämää
pako
lost
frasier

sitte katon usein sisustus- ja ruokaohjelmia ja tosi-tv sarjoja kuten näitä odottavista äideistä ja muuta. ja nyt oon myös seurannu tuota Titanic sarjaa.

ja inhokkeja on useimmat suomen kopiot, esim suomen huippis ja idols. Myötähäpeä kasvaa liian suureksi niitä katsoessa.

April 8th, 2012, 6:29 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Mun lemppareita, mitä nyt yhtäkkiä tulee mieleen:
House
Täydelliset naiset
Supernatural
Vampyyripäiväkirjat
Frendit
Simpsonit
Kolme miestä ja tyttö
NCIS Rikostutkijat
Tyhjätaskut
Num3rot
Terra Nova

April 12th, 2012, 5:00 pm
Profile
Startin'
Startin'

supiini wrote:

Iholla on muuten toinen tosi kiinnostava sarja mun mielestä! Ohjelmaformaatti on musta mielenkiintonen ja erikoinen. (: Aluks aattelin, että eikö sitte tylsempää sarjaa voinu keksiä, mut alotusjakson katottuani koukutuin ihan täysin.. Nyt on pakko kattoo joka jakso :D

Iholla on yllättävän koukuttava sarja ! Mä seuraan myöskin. Sarjan kotimaassa (Tanskassa?) on tehty myös miesten versio, toivottavasti se tulee Suomeenkin. :)

Hm, näin yleistäen voisin sanoa pitäväni reality-sarjoista. Mutta en mistä tahansa BB:stä sentään.... Huippumalli haussa, Hauskat kotivideot, Amazing Race, Selviytyjät, Muodin huipulle, Top Chef ja sen sellaiset. Niin, ja Supernanny. Joka jakso on uusi syy olla hankkimatta lapsia.
Nykyään sarjoja tulee katsottua vähänlaisesti, mutta esimerkkinä mainittakoon Moderni perhe (joka jatkuu toukokuussa, jee !), NCIS, Freasier, Kolme miestä ja tyttö jne.
Niin, ja MTV:n sarjat on yllättävän hyviä. Jersey Shore, MADE, I used to be fat, Teen mom & 16 and pregnant.

April 12th, 2012, 8:51 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Katon itekkin Frasieria vaikka oon nähnyt ne samat jaksot miljoona kertaa. Kaikki hyvä aina loppuu liian aikaisin. :( Tai no jos rehellisiä ollaan niin tehtiinhän siitäkin vaikka kuinka monta kautta mutta kuitenkin.... :roll:

Mua taas ei ole tuo Iholla pahemmin kiinnostanut. En ole siis edes koittanut katsoa, mutta mainostenkaan perusteella ei oikeen ole mun juttu ja tulee vähän huonoon aikaan. + Opistolla en pysty tohon aikaan kattoon TVtä. :P

April 12th, 2012, 8:53 pm
Profile
walking proud
walking proud

Mulla oli itseasiassa kauheet ennakkoluulot Iholla-sarjaa kohtaan, mainosten perusteella aattelin et mitä järkee tossakii on, jos tavallisten naisten elämä kiinnostaa nii vakoilkoo naapureita miettiköö omaa elämäänsä.. Mut sit kuiteskii katoin ekan jakson ja on yllättävän hyvä sarja kyllä! Esin on ihana. :mrgreen:

Toi miesten versio kuulostaa kyl kieltämättä tosi mielenkiintoselta!

April 13th, 2012, 4:14 pm
Profile
Reply to topic   [ 104 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next