Reply to topic  [ 104 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Parhaat ja huonoimmat ohjelmat 
Author Message
Dearest
Dearest

Huonoin tällä hetkellä on ehdottomasti julkkis BB. En seuraa itse, mutta en voi myöskään välttyä aiheelta, koska äiti puhuu mulle niistä talon käänteistä jatkuvasti... Tuntuu, että sieltä vaan lähtee koko ajan porukkaa, mutta ei mikään ihme. :roll:

Ootteko muuten seurannut suomen Idolsin uutta tulemista vai kiinnostaako koko formaatti enää ollenkaan? Itse olen katsonut pätkän eikä taso päätä huimaa...

September 22nd, 2013, 10:45 pm
Profile
I am...
I am...

Julkkis-BB on niin turha. Ainoot kunnolliset julkkikset (Andy ja Frederik) lopetti kesken, eikä mikään ihme. Toi on tollasta Salarakkaan ex-rakas -tasoo, en ees tiiä miks ne on julkkiksia. Ihan naurettavaa. En oo siis kattonut, enkä aio katsoakaan, mutta otsikoilta sun muilta on vaikeeta välttyä, ja yks kaveri selittää siitä ihan onessaan...

En muistanutkaan että Idolskin alkaa. Ei kyllä jotenkin enää innosta sekään :( En usko että sieltä enää ketään Hanna Pakarisen tai Antti Tuiskun veroista kestotähteä löytyykään.

September 23rd, 2013, 2:36 am
Profile WWW
Melody
Melody

mä jotenkin odotin julkkis-BBltä paljon enemmän. Ja sana "julkkis" on kyllä aivan väärä koko hommaan. Mä en tuntenu puoliakaan niistä "julkkiksista", odotin enemmän laulajia ja sen semmosia, mutta sinne pläjähtää näitä never heard kaiffareita pino. Mutta enpä mä uskonutkaan, että tyyliin Jenni Vartiainen sinne lähtis itsensä nolaamaan :D Mutta ikävöin niitä vanhoja vanhoja BB:tä, niissä oli edes hitusen järkeä ja niitä oli kiva seurata, niissä oli kunnon tehtäviä ja kunnon rangaistuksia ja sitä oli vielä kiva katsoa. Nykyään se on niin tylsää puutaheinää, että en edes jaksa kattoa sitä ku korkeintaan 5min, ja pakko vaihtaa kanavaa. Sen ensimmäisen jakson kattoin, missä asukkaat meni taloon. Mutta en kyllä sen jälkeen.

Ja idolsit ja muut on jääny tykkänään. Näitä suomen lasten laulukisoja ja varsinkin lasten kokkiohjelmia on kiva kattoa, lapset on niissä niin ihanan aitoja, ja taitavia! (tosin mua ärsyttää the voice kidsin Krista Siegfrids....sais olla iesus hetken hiljaa)

September 24th, 2013, 9:42 pm
Profile WWW
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Oniisan postas tänne joskus siitä American Horror Storystä ja on nyt vihdoin pakko tulla kommentoimaan. Yritin sillon katella ekaa kautta ja en oikeen tykännyt siitä. En myöskään yleisesti tykkää kauhusta, mutta kauhuelementit ei haittaa jos tarina muuten on hyvä. Mutta ykkös ja kakkoskausi ei oikeen napanneet, kumpaakaan en ole kattonut kokonaan. Mutta nyt tää kolmoskausi on ollut ihan loistava!

Ja sitten ihan muusta, kattokaa ihmiset sellanen sarja kun Orange is the New Black. :)

October 29th, 2013, 11:46 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

^Mä nään sen vähän niinku näin;
Murder House: tylsä
Asylum: synkkä ja ahdistava
Coven: kevyempi, koominen ja (ehkä) monipuolisempi (- ja tähän asti paras)
Jessica Lange on muuten kertonut että jäisi neljännen kauden jälkeen eläkkeelle. Harmi :( :cry:

Image

November 8th, 2013, 2:58 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Mua kiinnostais hirveästi Hannibal, mutta jaksot tulee niin huonoon aikaan. Jos nyt olisi koulujakso niin olisi paljon helpompi valvoa ja katsoa ne, mutta työharjoittelun takia joudun menemään aikaisemmin nukkumaan. :/ Mads Mikkelsen ♥

November 17th, 2013, 1:32 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

^Hannibal on loistava! Suosittelen kaikille. :)

Samalla voisin suositella tämän vuoden toista uutuutta, sarjaa nimeltä Sleepy Hollow. Ihan huippu! En ole pitkään aikaan ollut näin innoissani mistään uudesta sarjasta. ^^

November 29th, 2013, 9:01 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Tuosta nimestä tulee ensimmäisenä mieleen Tim Burton... :P Pitääpä laittaa korvan taakse.

November 29th, 2013, 10:25 pm
Profile
walking proud
walking proud

^Tuleeks toi ihan Suomen telkkariin? Ihankuin oisin kuullut, että tulee mut ää.. en mie muista oliko se sittenkään toi. :/

Hannibal on tosi hyvä sarja! Nyt syksyllä/alkutalvella en oo katsellut mitään sen kummempia sarjoja tv:stä paitsi Pretty Little Liarsia ja Vampyyripäiväkirjoja, ja just Hannibalia. Ja oon koukuttunut How I Met Your Motheriin ja no, onhan noita Frendejäkin aina sillon tällön tullut taas katsottua.

Australian Master Chefiä ja Idolsia oon katsellut tv-kisojen puolelta. Idolsista oon tykänny enempi kuin viime kerralla. Nyt on jotenkin persoonallisempia laulajia ollut, vaikka neljän kärki ei oikein oo mun makuun. Sara, Joseph ja Nomi on vähän tylsiä kaikki. Mitrasta oon kuitenkin tykänny varmaan eniten kaikista tän kauden kilpailijoista. Alma ois ansainnut mun mielestä jatkopaikan, mut ei voi mitään. :<

November 29th, 2013, 11:25 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

^En ole ainakaan vielä kuullut, että Suomeen olisi tulossa, mutta luulen, että ainakin jossain vaiheessa. Suomen tapaan varmaan aika myöhään taas. :)

December 6th, 2013, 2:37 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 104 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next