Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Lempinäyttelijät 
Author Message
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Tälläinenkin tietysti vanhalla foorumilla oli, mutta siihen ei taida olla kirjoitettu pitkään aikaan.

Nyt onkin sitten hyvä tilanne kertoa uusia listoja lemppareistanne! Joillakinhan on voinut nämä jopa muuttua, että nyt vaan listoja kehiin, oli ne sitten pieniä ja suuria. :)

Tähän samaan voisi tietty laittaa myös jos tietää jonkun ehdottoman inhokin.

April 2nd, 2012, 8:51 pm
Profile WWW
Melody
Melody

Jensen Ackles ♥ Johnny Depp ♥ ja tottakai Anna Tsuchiya ♥ ja Gerard Butler myös!

Ja inhokkinäyttelijöistä mainittakoon Vince Vaughn. En vaan voi sietää sitä miestä!! ja toinen on Toni Collette.

April 2nd, 2012, 9:27 pm
Profile WWW
I am...
I am...

Kamiki Ryunosuke ♥ Aina. Rakastan etenkin pahisrooleissa, Kamiki on oikeesti niin enkelipoika ja myös näyttää ja kuulostaa siltä, joten se tekee niistä pahiksista jollain tapaa creepymmän... Rakastan Kamikin ääntä joten aivan loistava myös ääninäyttelijänä. Just tässä muutama kuukausi takaperin käytiin kattomassa kaverin kanssa Karigurashi no Arietty (Kätkijät) alkuperäisversiona ihan vaan Kamikin takia (tosin rakastuin itse leffaankin) ja siinä vaiheessa kun Sho näkee Ariettyn ekan kerran ja sanoo oikein pehmeellä äänellä "Kowagaranaide~" oli kyllä niin vaikee pitää vinkumiset sisällä...

Muita joista pidän: Miura Haruma, Sato Takeru, Nishii Yukito
Länkkärit: Lucy Hale, Troian Bellisario, Kaley Cuoco, Rose McGowan
(jännä et kaikki japanilaiset on miehiä ja länsimaalaiset naisia...)

Eniveis. Inhokkeja varmasti löytyy myös, mutta ei nyt äkkiseltään tuu ketään erikoisempaa mieleen.

April 2nd, 2012, 11:25 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Itse en kauheesti leffoja/sarjoja kattele, ainakaan sen verran, että mulla kauheesti muodostuis mielipiteitä näyttelijöistä. Mut täytyy sanoa, että Jim Carrey on ihan ehdoton ykkönen. :mrgreen: Hänen leffojaan kattoessa oon saanu nauraa vedet silmissä melkeen kaks tuntia putkeen, alkaa hymyilyttää jo silloinkin kun nään hänen naamansa.

April 3rd, 2012, 7:12 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Mun ehdoton lempinäyttelijä on edelleen Dominic Monaghan. Ah, ihanuus. ♥

Hän on oikeastaan ainut, josta voin sanoa, että on todella lemppari. Ja oikeastaan pysynyt samana jo hyvin pitkään.

Sitten mulla on paljon sellaisia näyttelijöitä, joista tykkään tosi paljon, mutta en nyt voi sanoa, että fanitan. Esimerkiksi juuri Johnny Depp (kuka voi olla tykkäämättä!!), Colin Firth, Holly Marie Combs, Troian Bellisario, Channing Tatum, Omar Sharif, Sarah Michelle Gellar... näitä on kyllä liikaa listattaviksi!

April 5th, 2012, 3:34 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Tällä hetkellä: Sam Riley ♥
Image

* menee kuolaamaan * xD

April 7th, 2012, 5:55 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

^Hmm... 8-) Missäs tämä herra näytteleekään?

April 9th, 2012, 9:51 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Brighton Rock, Control, 13, Franklyn, On the Road....

Piti muuten sanoa, että Sam on jännästi silleen vähän kömpelönkin oloinen (varsinkin tossa Brighton Rockissa) kun se on niin pitkä ja laiha. :D Huomaa heti kyllä, että se on toiminut mallina. Pienen laulajanurankin tyyppi teki 10,000 Things bändissä.

April 9th, 2012, 1:43 pm
Profile
walking proud
walking proud

Japanilaisista, ja ylipäänsä aasialaisista, näyttelijöistä mun lemppari on Kazuki Kato. Hän on siis myös yksi mun lempilaulajia, mutta tutustuin häneen kuitenkin ensin eräästä sarjasta.

Länsimaalaisista en pysty sanomaan vain yhtä. Suunnilleen kaikista tykkään. Mut aa.. Rakastan miespuolisia brittinäyttelijöitä. Hugh Grant, koska tykkään hömppärakkausleffoista... :D Ja Rowan Atkinson, koska brittikomedia iskee muhun.. <3
Yleensäkin mulla on hulluja ihastumiskohtauksia miespuolisiin näyttelijöihin, jos nään jonkun tosi ihanan leffan. (suuri paljastus :D)

Muita: Johnny Depp, Hugh Laurie, Jennifer Aniston, Leonardo DiCaprio, Tom Cruise, Jensen Ackles, Jared Padalecki, Paul Weasley ja Ian Somerhalder... Hyvin miesvoittoinen lista. ^^

April 12th, 2012, 4:55 pm
Profile
Melody
Melody

Happy bday Johnny Depp! ♥ Tämä herra täytti 49 eikä uskois!

June 9th, 2012, 8:16 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next