Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Lempinäyttelijät 
Author Message
Dearest
Dearest

Vähän offia, mutta ihana Sam Riley nähdään On the Road elokuvassa mm. yhdessä Kristen Stewartin ja Viggo Mortensenin kanssa. ^^ Elokuva julkaistiin täällä Suomessa viime kuussa. Ehkä joku on sattunut näkemäänkin? :D

August 21st, 2012, 7:16 pm
Profile
Melody
Melody

Kristen Stewart... eikö ne nyt oikeasti tajua, että paljon paljon parempia näyttelijöitä on maailma pullollaan, ja silti ne valittee tän tyypin xD

August 22nd, 2012, 3:54 pm
Profile WWW
Startin'
Startin'

Mun lempinäyttelijöitä on Jack Nicholson, Heath Ledger, Christian Bale, Jim Carrey, Daniel Craig, Christopher Walken ja Johnny Depp. Sit on myös Eddie Murphy ja Jeff Goldblum....... 8) Mmm... //Eilen ei muuten millään tullut mieleen mun lempinaisnäyttelijöitä, nyt yhtäkkiä muistin! Nehän on Susan Sarandon <3, Megan Mullally, Charlize Theron, Winona Ryder, Laurie Holden, Jennifer Beals, Michelle Rodriguez, Noomi Rapace, Jessica Lange sekä Milla Jovovich. Huh, niitähän on paljon!

March 18th, 2013, 11:59 pm
Profile
progress
progress

Zanna wrote:
Kristen Stewart... eikö ne nyt oikeasti tajua, että paljon paljon parempia näyttelijöitä on maailma pullollaan, ja silti ne valittee tän tyypin xD

Harmittaa paljon että ihmiset ajattelee näin Kristenistä :/ Kristen on mun oma suosikki. Kristen veti rooling Twilightissa, jonka perusteella hänet tuomitaan vaikka se se nimenomaan oli... Yksi rooli. Kun kattoo, esim omia suosikkeja, Speak, Welcome to The Rileys, The Runaways jossa Kristen oikeesti pääsee näyttelemään erilaisia, mieleenjääviä hahmoja (Bella on melko normaali hahmo) ja etenkin kun seuraa Kristenin silmiä joilla Kristen osaa parhaiten näytellä, aika varmasti sun mieli muuttuu! Mä en oikeen muista näyttelijöistä kauheesti tykkää, ne tuntuu yleensä hirveen yli-näyttelemiseltä ja teeskennellyltä, kun taas Kristenin tyyli on uskottava ja realistinen, eikä hänen taitojaan olla kehuttu ihan turhan takia! :D

April 15th, 2014, 1:22 am
Profile
Melody
Melody

^jeps en oo kun twilightien lisäksi kattonu lumikki ja metsästäjä, jossa hän näyttelee, eikä vakuuttanu mua yhtään..

Mutta tuostakin kommentistani näyttää olevan aikaa... kaksi vuotta. Joten mielipiteeni ei ole nää niin jyrkkä ;) ja kristen on voinut muuttua siitä, ainakin toivon niin. Joskus pitäis kattoa joku uudempi leffa, jossa hän näyttelee, ja kattoa onko hän millainen nykyään, niin voin muodostaa uuden mielipiteen.

April 15th, 2014, 3:46 pm
Profile WWW
progress
progress

Zanna wrote:
^jeps en oo kun twilightien lisäksi kattonu lumikki ja metsästäjä, jossa hän näyttelee, eikä vakuuttanu mua yhtään..

Mutta tuostakin kommentistani näyttää olevan aikaa... kaksi vuotta. Joten mielipiteeni ei ole nää niin jyrkkä ;) ja kristen on voinut muuttua siitä, ainakin toivon niin. Joskus pitäis kattoa joku uudempi leffa, jossa hän näyttelee, ja kattoa onko hän millainen nykyään, niin voin muodostaa uuden mielipiteen.

Ai :( No, vaikka ei muuttuiskaan, niin ei se maailmaa kaada. Ymmärrän jos ei Kristenin tyyli kaikkiin iske. Welcome to the Rileys ja Speak olis ainakin sellasia joissa olis tosi erilainen rooli, jos yhtään on joskus aikaa ja mieli tekis kattoa joku leffa, niin suosittelen! :D

April 15th, 2014, 5:33 pm
Profile
Dearest
Dearest

Mun listan kärjessä keikkuu edelleen Johnny Depp ja Sam Riley, mutta katsonkin aika harvakseltaan nykyään elokuvia. Tosin voisin kyllä lisätä Mads Mikkelsenin listaan. Olen myös tykännyt Ben Whishawin rooleista esim. Criminal Justice rikossarjassa, mutta en ole nähnyt häneltä vielä tarpeeksi.

Ainoa naisnäyttelijä, joka on viime aikoina tehnyt muhun vaikutuksen, on Madeleine Stowe (Koston Victoria Grayson). Älyttömän kaunis nainen myös. :)

April 15th, 2014, 8:48 pm
Profile
Reply to topic   [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2