Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Mikä oli ensimmäinen ostamasi ayu tuote? 
Author Message
Dearest
Dearest

ensimmäinen oli A COMPLETE ~ALL SINGLES~ huuto.netistä syys-talvella 2008 :)

April 3rd, 2012, 2:20 pm
Profile
Startin'
Startin'

Bliposta tilaamani (miss)understood -albumi kesällä 2006. : D

April 8th, 2012, 10:10 am
Profile
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

Luulen, että se oli A BEST albumi Blipposta joskus vuonna nakki XD Ostin MY STORY:n myös samoihin aikoihin, joten en ole aivan varma.

April 9th, 2012, 6:59 pm
Profile
walking proud
walking proud

Okei...vastaan täällä uudellakin fordella tähän, kun vastaukseni on sen verta monimutkainenkin: Kaksi ekaa ayulevyäni (2005) olivat lahjoja, joita en itse ollenkaan siis ostanut/tilannut. Itse ostin sitten teoriassa ensimmäiset ayulevyni talvella 2006: kaverini kautta Memorial addressin (Blipposta) ja MY STORYn (kaverin Japanin versio, osti itselleen DVD-version sen tilalle Blipposta) Ja ensimmäinen se "täysin omatoimisesti" ostettu tapaus oli Duty Blipposta kesällä 2006. :'D Ihan sieltä kaupasta ostettuja nämä levyt näissä molemmissa Blippo-tapauksissa, ei siis sieltä tilattuja.

April 10th, 2012, 5:41 pm
Profile
progress
progress

Minun ensimmäinen ayu-tuotteeni oli A BEST-kokoelma Blipposta. Se taisi olla joskus alkukeväästä 2006. Äiti toi sen minulle yllätyslahjana, kun olin tainnut mainita että tykkään ayumista :3
Tämän jälkeen ostin Blipposta vielä MY STORYn, ja sain siskoltani lahjaksi fairyland-sinkun.
Viimeisen Blippo-ostokseni suoritin vuoden 2008 lopussa [GUILTY] ja sitten siirryinkin ulkomaisiin nettikauppoihin. NEXT LEVEL tuli ostettua vuoden 2009 kesällä [muistan kuinka äärimmäisen onnellinen olin sitä levyä kuunnellessa, kesä + se levy oli jotain aivan uskomattoman ihanaa <3 siksi se on yhä yksi lempilevyistäni] ja siitä sitten aloinkin RnC:n ilmestymisen aikoihin seuraamaan ayua myös netin puolella, samalla RnC:stä tuli myös eka levy jonka ayulta ennakkotilasin~

May 11th, 2012, 5:52 pm
Profile
progress
progress

A Song for xx -alppahan se :) Melkein heti sen jälkeen tilasin A Complete: All Singles -kokoelman 8)

November 6th, 2012, 2:02 pm
Profile
Startin'
Startin'

Bliposta löysin itselleni (miss)understoodin. Sen jälkeen en muista järjestystä mutta myöhemmin hommasin Bliposta myös My Storyn, Guiltyn ja Secretin (ehkä jonkun muunkin, en muista...) ja joululahjaksi sain Next Levelin, jonka jälkeen olen tyytyväisenä shoppaillut YesAsiassa :D

June 14th, 2013, 3:54 pm
Profile WWW
Startin'
Startin'

Siitä on niin pitkä aika etten enää oo ihan varma... Se oli kuitenkin jotain Bliposta, joko A Ballads tai Memorial address - tai molemmat. Musta on jälkikäteen ollut hassua, että ostin A Balladsin niin alkuvaiheessa, sillä tykkään enemmän kuunnella Ayun levyjä "oikeina" kokonaisuuksina kokoelmien sijaan. Kai vaan katoin että A Balladsillä oli paljon tuttuja biisejä, enkä sillon tainnut kunnolla edes tietää et se on kokoelma ^^'

January 23rd, 2014, 12:46 pm
Profile
Reply to topic   [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2