Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Uutiset 
Author Message
Melody
Melody

^jep... tuntuu, että samanlaista on jokapuolella nykyään..

seinäjoen keskustakin kuihtuu kasaan kun kaikki halpa-halleista lähtien menee ydinkeskustasta pois. Ja oon edelleen katkera kun nämä vanhat ihanat nostalgiset kaupat menee hankkimaan uudet "paremmat" tilat. Niinku minimani ja halpa-halli... kummassakaan ei oo enää kiva käydä, sen jälkeen kun niistä tuli prisman kaltaisia jättikauppoja. Vaikka oon prisman kanta-asiakas, muualla käykkään :D niin se on hyvä vertailukohde. mutta ne vanhat marketit oli vaan niin ihania, niissä oli ihana kiertää, vaikka ei mtn varsinaisesti ostaiskaan.

ja mihinä se gina tricot seinäjoelta oikein on? O.o hyvin se siellä kannattais, vaikka mitkään pikkuliikkeet ei välttämättä. Kannattaahan vero modat ja H&M:kin... en vaan ymmärrä, kuka näistäkin päättää xD minä tekisin kaiken aivan toisin.

September 24th, 2013, 9:50 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

imo tiimari on muutenkin ihan turha kauppa, jos kynät ja sakset sun muut kiinnostaa niin kannattaa mennä suoraan kirjakauppaan tai vähän isompaan kauppaan kuten prismaan Image

September 25th, 2013, 8:57 pm
Profile WWW
progress
progress

Tiimari melkeen kyl kuuluu suomalaiseen kulttuuriin :D Käyn siellä joskus, joskus jopa löydän sieltä hakemani.. Joka tapauksessa Tiimari on aina ollu, ni ei se ny yhtäkkii voi vaa men pois!

Raumalle on suunnitteilla jäätävän kokoinen kauppakeskus. Siihen liittyy parkkihalli ja kerrostalorakennuksia. Kaikki kenen kans olen puhunu ni ei oikeen käsitä sitä, et miks ketuks, ja kelle ketuks sitä oikein rakennetaan. No, käyhän kuulemma jo nykyään turkulaiset Raumalla shoppailemassa, että ehkä heille sitten.. Raumalla kyllä joka vuosi käy kova nuorisokato, että ehkä he yrittävät saada nuorisonkin jäämään Raumalle asumaan, kun on jotain antiakin. No, valitettavasti Raumalla ei ole hirveästi jatko-opiskelumahdollisuuksia, niin yliopistoonkin haluavat lähtevät automaattisesti pois. Saa nyt sitten nähdä aletaanko tätä keskusta oikeastikin joskus rakentaa.

September 28th, 2013, 11:47 pm
Profile
walking proud
walking proud

Mua kyllä harmittaa tää koko Tiimari-juttu, kyllä sieltä tuli kaikki koulutarvikkeet ostettua :D Halvat hinnat jo valmiiksi ja opiskelijakortilla sai siihen kaupan päälle vielä alennustakii.

Kauppakeskukset on jotaan ihan järkyttävää, mua ärsyttää niin suunnattomasti kun tänne Kouvolaan piti rakentaa tää Veturi. Ei siinä mitään, ihan hieno ja iso paikkahan se on, mut kaikkein eniten ärsyttää se että Suomalainen Kirjakauppa siirrettiin sinne. Keskustasta oli niin kätevä käydä hakemassa koulukirjat mut ei, nyt pitää raahautua tonne perämetikköön jos tahtoo kirjoja ostaa.

September 29th, 2013, 8:13 pm
Profile
Melody
Melody

mä luulin aluksi tätä joksikin vitsiksi, että tiimarit lopettaa, tai että se lopettaa vain jossain yhdessä paikkaa, mutta piru vie. Loppuu kokonaan?? en kyllä ymmärrä kuka on menny töpeksimään. Siellä oli aina niin ihana kiertää ja oli sesonkituotteet ja kaikki. Vitsit. Muakin harmittaa pirusti. Pitää vielä käydä tiimarissa ennen kuin on liian myöhäistä.

October 1st, 2013, 10:38 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Tiimarit lähtee/lähti ja nyt sit menee ainakin osa Anttiloista. :/ Jotenkin sääli jos täältäkin kyseinen kauppa lähtee, vaikka pakko tunnustaa, että olen ostanut sieltä viimeksi jotain jouluna...<____< Oon kyllä pistänyt merkille, että esim. levypuoli on siellä huonontunut jatkuvasti. Eihän se mikään ihme ole kun levymyynti on ollut jatkuvasti laskussa ainakin kivijalkakaupoissa, mutta esim. itse olisin ostanut sieltä albumin jos toisenkin, jos heidän valikoimissaan olisi olleet juuri ne levyt. Nämä metsästämäni albumit olivat saaneet radiosoittoa ja sen takia oletin, että ne Anttilan valikoimissa myös on.

Mun mielestä suurin ongelma on nykyään se, että meillä on satoja samankaltaisia kauppoja ja franchising yrityksiä. Ihmiset haluaa enemmän valinnanvaraa. Itsekkin menisin mieluummin yksittäiseen liikkeeseen, jonka valikoima ei ole ennustettavissa ja aina olisi jotain, mitä odottaa. Suurin ongelma tässä on kuitenkin se, että nämä ovat tosi epävarmoja aikoja alkaa yrittäjäksi. Myös hinnat ja valikoimat pitäisi saada nettikauppojen tasolle.

February 5th, 2014, 12:25 am
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Mua harmittaa tuo Anttila -juttu tosi paljon! Espoonlahden Anttila varsinkin harmittaa, se on ollut siinä aina ja vaikkei ole lähin mulle enää niin tuntuu ihan oudolta, ettei se olisi siinä kohta.

February 9th, 2014, 9:43 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

En tiedä onko tämä uutinen saanut Suomessa yhtään palstatilaa, mutta Etelä-Koreassa on uponnut laiva ja kyydissä olleista 475 ihmisestä ainakin yli puolet on yhä kateissa. Laiva oli matkalla Jejun saarelle ja suurin osa matkustajista oli nuoria lukiolaisia ja heidän opettajiaan.

http://www.bbc.com/news/world-asia-27056653

April 17th, 2014, 8:10 pm
Profile
Melody
Melody

^joo radiosta taisin tuosta kerran kuulla. Kamala kun tälläisiä oikeasti sattuukin vielä.. Mutta jos laiva on uponnut, ja puolet kateissa, niin eipä sieltä montaa eloonjäänyttä kyllä enää löydä :S

April 18th, 2014, 10:52 am
Profile WWW
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

Onhan tuosta ollut jonkin verran juttua. Tietysti nyt Ukrainan tilanteesta on ollut niin paljon puhetta, että kaikki muu jää vähän sen varjoon. Aika Järkyttävää kuitenkin.

April 18th, 2014, 12:23 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 61 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next