Reply to topic  [ 4 posts ] 
supiini 
Author Message
walking proud
walking proud

Päätinpä miekii nyt sitte esittäytyä! Eli jotkut ehkä muistaa mut vanhalta foorumilta Musvalina/Minttukarkkina, vaikken oo varmaan vuoteen ollut aktiivinen sielläkään.. Kuiteskin, oon innostunut Ayustakin uudestaan, joten päätinpä reskiteröityä tänne. (:

Oon siis Suvi, 16 vuotta täyttävä tyttö Etelä-Suomesta. Rakastan musiikkia yli kaiken, mut tanssi on myös erittäin lähellä mun sydäntä. Harrastankin streettiä/hip-hoppia. Tykkään myös lukemisesta ja piirtämisestä.

Lempparibändiä/-artistia mulla ei varsinaisesti ole, tai ainakin se vaihtuu tosi tiuhaan. Jatkuvasti kärjessä tuntuu kuitenkin pysyvän ainakin Epik High ja Nell. M.I.A:sta tykkään kanssa, ja tietty Ayusta. =D Mut yleisesti ottaen kuuntelen musaa aika laidasta laitaan. last.fm:ssä oon nimimerkillä Musval, jos kiinnostaa.

Ayusta innostuin alunperin joskus vuoden 2006 aikoihin. En todellakaan muista ekaa kuulemaani biisiä tai mitään, mut muistaakseni JEWEL ja HEAVEN on kappaleita, jotka oon kuullu aika alkumetreillä. Sitäkään en muista miten edes innostuin Ayusta, mulla oli nimittäin hirvee j-rockin fanituskausi sillon päällä.. Tykästyin kuitenkin hänen musiikkiinsa tosi paljon, ja fanitus lähti käyntiin melkein heti. Joskus Rock 'n' Roll Circuksen ilmestymisen aikaan mun innostus vähän laantui, enkä oikeen jaksanut kiinnostua Ayun musasta enää. Mut nyt oon löytäny innostukseni Party Queenin myötä uudestaan! (:

April 2nd, 2012, 2:59 pm
Profile
Dearest
Dearest

tota sun Jay Park -avaa kelpaa kyllä tuijottaa ;D 100000x♥

June 3rd, 2012, 5:48 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Haha, kiitti! :mrgreen: Jay Park on vaan niin... huhhuh ♥

June 3rd, 2012, 5:56 pm
Profile
Dearest
Dearest

Ollaan monet kerrat jo täällä törmätty, mutta sanonpa vielä, että kiva kun liityit. ^^

June 3rd, 2012, 9:08 pm
Profile
Reply to topic   [ 4 posts ]