Reply to topic  [ 1 post ] 
Alias (appear here) 
Author Message
walking proud
walking proud

Rekkasin alkuperäiselle ayu momentsille tammikuussa 2006, että vanha piru niin sanotusti oon. Kuitenkin, esittelyn teen minäkin tänne, niin saavat ne, jotka eivät tiedä musta hölkäsen pöläystä, vähän taustatietoa tarvittaessa täältä (jos kiinnostaa.)

Nimi: Saila
Nettinimi: Alias
Vuosimalli: -91 (synt. 24.11)
Asustusalue: Vaasa toistaiseksi (kotoisin Peräseinäjoelta)
Lemppariartistit: GACKT, YELLOW FRIED CHICKENz, ayu
Länsimaalaiset: Edellä mainittujen alapuolella ovat aika lailla, mutta sanotaanko esimerkiksi Lovex, Leverage, Britney Spears, Yngwie Malmsteen, The Rasmus, Jenni Vartiainen ym. sekalainen huttu. Valtaosin suomalaista suosin jostain syystä.

Ayu-tarina: Siitä tulee tässä huhtikuussa sitten niin kuin seitsemän vuotta, eli tarina alkoi vuonna 2005, jolloin kuulin ayua ekan kerran kaverillani. Ensimmäisiin biiseihin lukeutui WE WISH, varma en ole, mikä olisi ollut se ihan ensimmäinen. Tämä kaverini vähän myöhemmin poltti mun levyn, jolle tuli muun muassa biisejä, joihin olin ehtinyt pikkuisen tykästyä. STEP you oli tämmöinen, mutta ekana varsinaisena ayusuosikkiibiisinäni mainitsin aikoinaan INSPIREn, erityisesti siitä tehdyn epävirallisen remixauksen, Energy mixin. Oikeastaan voisi sanoa, että loppu on sitten historiaa...vuoden 2005 lopussa sain ensimmäisen aidon levyn ja kyllähän sitä krääsää on sittemmin kertynyt lisää. Nyt tulevana heinäkuuna tulen näkemään ayun sitten livenäkin (kun vain ne liput saisi sitten, Japaniin on lentoliput kyllä hankittu^^)!

April 2nd, 2012, 11:23 am
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]