Reply to topic  [ 5 posts ] 
Konsertit, kiertueet & live-esiintymiset 
Author Message
Dearest
Dearest

Tänne siis kaikki ayun konsertteihin, kiertueisiin ja live-esiintymisiin liittyvä höpinä. :) Laitan pian omaa arviotani COUNTDOWN LIVE 2011-2012 ~HOTEL Love songs~ konsertista, jonka katsoin tänään. Mitäs te muut tykkäsitte?

April 2nd, 2012, 12:28 am
Profile
Dearest
Dearest

Katsoin POWER of MUSICin vihdoin ja viimein tänään. Se oli kyllä mielenkiintoinen tapaus sekin. Minulla tuli mieleen concert tour 2000, jossa ei ollut kauhean paljon dramaattisia juttuja mukana vielä. Oli vain Ayu isolla lavalla eikä tanssijoita koko aikaa pyörimässä ympärillä. Se oli mukavaa vaihtelua. Pidin kovasti tietenkin BRILLANTEn esityksestä. Se oli jotain aivan käsittämätöntä. :O Pillahdin ihan kunnolla itkuun A Song is bornin aikana, ja sitä ei yleensä tapahdu, koska kun tuosta on kyse niin en ole mikään suuri fani, mutta nyt se kuitenkin avasi kyynelkanavat saman tien. En tiedä johtuiko reaktio siitä kun Ayu itki niin paljon sen aikana, mutta ei se haittaa ollenkaan. :)

HOTEL Love songs CDL on kyllä aika erilainen verrattaessa muihin. Kaikista eniten minua häiritsi PECOn puuttuminen. Olen niin tottunut hänen läsnäoloonsa, että ihan ahdisti katsoa kun hän ei ollut potkuineen paikalla. Muuten tuo konsertti oli kyllä upea. Ja Maro oli ihana, kuten aina. Minä fanitan häntä ihan täysillä.;3 Tanssijoita oli kokonaismääräisesti minusta kuitenkin aivan liikaa. Tuntui välillä siltä, että niitä olisi ollut 20 paikalla ja pikkuinen Ayu kurkistelee jostakin rakosesta. Mutta kuten sanoin, pikku häiriöistä riippumatta tykkäsin tästä konsertista kovasti vaikka A Song is bornin aiheuttama tolkuton itkureaktio hieman veikin keskittymiskykyä.

Siinä lyhyt pikkuinen review molemmista. Tosiaan molemmat katsoin tänään. :3 Olen niin ylpeä. Huomiseksi jäi vielä kolme konserttia, jotka eivät kuitenkaan ole Ayun. :)

April 15th, 2012, 12:06 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Kiva kuulla muidenkin mietteitä ja ihanaa, että saatiin tänne uusia viestejä. ^^ Spoilertageissa oma arvioni CDL 2011-2012 HOTEL Love songs konsertin alusta. Jatkan tätä varmaan myöhemmin, koska väsymys yllätti enkä sitten jaksanut enää kirjoittaa.

Spoiler: show
do it again (Intro)
Piti mainita tämä intro nyt ihan erikseen kun tykkäsin siitä tosi paljon. Se oli alussa ehkä vähän pelottavakin kun ajattelin, että mun DVDssä on jotain vikaa kun esitys pätkii, mutta niinhän sen kuului mennäkkin. Kiva idea se ayun esityksen näyttäminen ruudulla ja dramaattinen aloitus. Tykkäsin!

do it again
ayu laskeutui ylhäältä telineellä tummanpunaisiin viittoihin pukeutuneiden tanssijoiden kanssa, Alhaalla lavalla oli myös samanlaisiin kaapuihin pukeutuneita, joiden keskelle ayu sitten johdatettiin. Tämä on yksi lempikappaleistani ayulta Love songs- albumilta ja toimii livenä aina niin hyvin! ayu näytti kauniilta siinä hopeassa "hapsuasussa", jonka olisin toivonut pysyvän päällä tässä muodossa pitempäänkin (koska lopussa vaatetus keveni, jos nyt niin voi sanoa, heh). Oikeastaan ainoa asia mikä mua tässä esityksessä ärsytti hieman oli se kun muutamat tanssijat riisui sen kaavun pois keskellä kappaletta. Aivan hyvin oisivat voineet säilyttää sen dramatiikan loppuun asti mikä alussa oli.

Happening Here
Tämä on oikea tunnelman nostattaja kyllä. Yleisössä oikein viuhui valotikkuja. :D Timmykin sai loistaa ja tässä saikin olla porukkaa lavalla. Yksi lemppariesityksistäni tässä konsertissa ehdottomasti. Niin energinen, hauska ja mukaansatempaava.

insomnia
Tämä oli musta vähän liian pitkä välisoitto, koska ensin oli ne pellet ja sitten vielä naispuoliset tanssijat vetivät sen tuolishown. Jälkimmäisessä olisi voitu tehdä jotain muutakin kuin heilutella päätä ja nostella vuoron perään jalkaa penkille. Jotenkin vähän yksipuolinen koreografia mun mielestä, mutta ehkä tarkoituksellakin sitten tehty niin, ettei heidän tarvitse lähteä juoksentelemaan ympäriinsä.

MOON
ayu + Maro oli täydellinen yhdistelmä. Tykkäsin myös siitä, että ayukin teki tanssiliikkeitä mukana ja eläytyi. Tässä tämä koko ajan meneillään oleva "draama" ei oikeastaan haitannut mua niin paljon kuin aluksi luulin.

fated
fated on niin kaunis livenä ja olisin toivonut, että ayu olisi laulanut sen yksin siinä sohvalla istuen ja kamera olisi keskittynyt vain häneen. Aina kun ayu katosi kuvasta yritin vain etsiä häntä kuvasta...xD Eli joo, minusta tässä esityksessä olisi voitu luottaa enemmän ayuun ja jättää taustalla tapahtuva härpäke vähemmälle.

NEVER EVER
Mahtavat vokaalit jälleen, ayu näytti kauniilta, mutta sitten se mutta: ayu taustalla - teatteria edessä. Varsinkin alussa ayu jäi jotenkin tosi paljon kameran "taakse".

April 15th, 2012, 1:36 am
Profile
Dearest
Dearest

Katsoitteko ayun Music Station Super LIVE potpurin ja mitä piditte? :)

December 28th, 2013, 5:48 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Katsoin, tietysti! Tulin sinä päivänä mökiltä, mutta kävi hyvä tuuri ja tulin kotiin juuri niin, että pääsin kattomaan ayun esityksen suorana. :D Kuva hieman jäätyi välillä, mutta muuten toimi hyvin. Mutta tykkäsin tosi paljon esityksestä! Oli tosi kiva nähdä yleisö niin innoissaan. Ayu oli myös tosi söpö ja upeat vaatteet ja hiukset.

Monet valitti taas ayun äänestä, varsinkin Feel the love kappaleessa, mutta mä tykkäsin. Ayu lauloi sen vähän eri lailla kun studio versiossa, mutta se nyt on selvä. Se ei tee sitä musta huonoksi niinkun tuntui, että monia se häiritse. Mutta ite siis tykkäsin. ^^

December 29th, 2013, 3:13 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 5 posts ]