Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Anna Tsuchiya 
Author Message
Melody
Melody

Image

ANNA TSUCHIYA
土屋アンナ

ANNA TSUCHIYA OFFICIAL WEBSITE
last.fm

laulaja - malli - näyttelijä

----------------------------------------------------------------------------

URA:

Anna aloitti 14-vuotiaana mallin uran, myöhemmin keskeytti ne ja liittyi bändiin Spin Aqua 18-vuotiaana. Yhtye kuitenkin hajosi vuonna 2004 ja Anna aloitti soolouransa.

Anna julkaisi ensimmäisen Taste My Beat mini-albumin vuonna 2005. Samana vuonna anna näytteli pääroolia elokuvassa Kamikaze Girls, josta anna sai lukuisia palkintoja. Hieman myöhemmin, annan kappale rose, päätyi animesarjaan NANA, josta tuli erittäin suosittu. rose nousi oricon listalla sijalle 6. Mikä on annan tähänastisen uran korkein saavutus oricon listoilla.

Anna julkaisi debyyttistudioalbuminsa strip me? 2006. kappale 黒い 涙 (Kuroi Namida) julkaistiin vuonna 2007, jota käytettiin myös NANA sarjassa, sen lopputeksteissä. Samana vuonna julkaistiin ANNA TSUCHIYA inspi' NANA (Black Stones) albumi, joka sisälsi kaikki NANA sarjasta tutut annan kappaleet, ja NANA BEST, joka sisälsi annan kappaleiden ohella myös toisen artistin, OLIVIAN, kappaleita.

Vuonna 2009 Anna julkaisi toisen studioalbuminsa NUDY SHOW!. Hänen kolmas studioalbuminsa RULE ilmestyi syyskuussa 2010.

Annalta on tullut ulos kaksi remix-albumia ja on tehnyt myös monia kappaleita yhteistyössä monien eri artistien kanssa, mm. AI, Namie Amuro, MONKEY MAJIK, PE'Z, VOLTA MASTERS. Kyseisiä kappaleita löydät 28.03.2012 julkaistusta 12 FLAVOR SONGS ~BEST COLLABORATION~ albumilta.

PERHE:

Annalla on kaksi lasta. Sky syntyi 19 marraskuuta 2004 ja hänen isänsä oli malli Joshua, joka yllättäen kuoli 25-vuotiaana. Anna ja Joshua olivat naimisissa 2 vuotta. Mutta anna ja joshua kuitenkin ehtivät erota ennen joshuan kuolemaa. Anna sai toisen poikalapsen 26 maaliskuuta 2010, hän sai nimekseen Simba. Hänen isänsä on Yamato, joka on toiminut annan stylistinä jo monta vuotta. Anna ja Yamato ovat olleet yhdessä jo monta vuotta.

DISKOGRAFIA:

ALBUMIT:

- Taste My Beat (2005)
- Taste My Xxxremixxxxxxx!!!!!!!! Beat Life! (2006)
1. strip me? (2006)
- NANA BEST (2007)
2. NUDY SHOW! (2008)
- NUDY Xxxremixxxxxxx!!!!!!!! SHOW! (2009)
3. RULE (2010)
- 12 FLAVOR SONG ~BEST COLLABORATION~ (2012)

SINGLET:

1. Change your life (2006)
2. SLAP THAT NAUGHTY BODY / MY FATE (2006)
3. rose (2006)
4. 黒い涙 (Kuroi Namida) (2007)
5. LUCY (2007)
6. BUBBLE TRIP / sweet sweet song (2007)
7. cocoon (2008)
8. Crazy World feat. AI (2008)
9. Virgin Cat (2008)
10. Brave vibration (2009)
11. Atashi (2010)
12. Shout in the rain (2010)
13. UNCHAINED GIRL (2011)
14. Switch On! (2011

NEW:

KUUNTELE NÄMÄ:

Spin Aqua:
Unchained MV
PAPER MOON MV

Anna Tsuchiya
Change your life MV
Taste My Skin MV
rose MV
黒い涙 MV
GINGER feat. MONKEY MAJIK MV
Brave vibration MV
Atashi
JUICY GIRL feat. TheSAMOS MV
IS THIS LOVE? MV
MY FATE (1st Live Tour BLOOD OF ROSES)

+ oma henk. koht. suosikki
Imitation night

Ja oma tarinani: Tutustuin annaan talvella 2010, kun Japanin tunneilta meidän opettaja soitti meille OLIVIAn a little pain kappaleen. Jonka vuoksi lähdin sitten etsimään ensin olivialta lisää biisejä, mutta ne ei oikeen sitten kolahtaneet. Löysin olivian kautta kuitenkin ihanan anna tsuchiyan, kappaleella Kuroi Namida ja voi jumantsuikka, miten UPEA se kappale ja se musiikkivideo on!! ja tän naisen ääni!! Se jätti mut hyvällä tavalla sanattomaksi. Ja sitähän luukutin sitten hetken aikaa ja siitä se sitten lähti. Rakkautta ensisilmäyksellä ♥

:)

Last edited by Zanna on April 10th, 2012, 11:19 am, edited 11 times in total.

April 1st, 2012, 10:04 pm
Profile WWW
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Ehkä mun pitäisi nyt VIHDOIN koekuunnella anna. :D

Lupaan ensi viikolla tehdä sen, luultavasti ehdin jo huomenna. Kirjottelen sitten arvosteluja kun oon katellut/kuunnellut noi sun linkittämät. ^^

Tosi hieno tuo sun aloituspostaus muuten!

April 1st, 2012, 10:30 pm
Profile WWW
Melody
Melody

^kiitos! Haluaisin tuon tekstin vain keskelle, mutta en löydä ollenkaan sitä nappia jolla sen saisi... :S en sitten tiedä onko sellaista ollenkaan?

Mutta joo, kuuntele toki! Ja kannattaa kuunnella muitakin annan kappelita kuin nuo, jouduin kuitenkin jättämään monet upeat kappaleet pois tuosta ettei tulisi liikaa linkkejä :D Linkkaisin mielelläni kaikki biisit jos se vaan olis yhtään järkevää :D

April 1st, 2012, 10:41 pm
Profile WWW
Melody
Melody

OBLIVION DUST bändin 6. albumi [9 Gates For Bipolar] julkaistaan 11.4, ja Anna esiintyy albumin kappaleessa Sail Away.

Seuraavassa kuulet albumista previewin. Sail Away soi viimeisenä, Annan ääntä siinä ei tosin vielä kuulu.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gi6Dci_18#!

mutta oh my god tuo ensimmäinen oblivionin kappale ♥ oon niin myyty, hemmetti kun ei sitä vaan pääse lataamaan vielä mistää :X pitää tu albumi kyllä kuunnella ihan kokonaisuutenakin.

April 2nd, 2012, 11:48 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Zanna wrote:
^kiitos! Haluaisin tuon tekstin vain keskelle, mutta en löydä ollenkaan sitä nappia jolla sen saisi... :S en sitten tiedä onko sellaista ollenkaan?

Jep, en mä ainakaan [center][/center]-koodilla saa tekstiä keskelle niin kuin sen saan AHS:ssä ja suddenlaunchilla. Luulisin sen jotenkin saavan, mutta millä koodilla tai miten, sen kun selvittäisi...

Zannalle mä oon aikoinaan jokseenkin ilmaissut mielipiteeni Annan musasta jokusen biisin perusteella, jotka olen kuunnellut (ja äsken vain sattumalta pistin noista linkeistä JUICY GIRLin soimaan), mutta voisin kai sanoa in public. Biisit menettelee, siinä ja siinä ovat, en mä ole mitään "woah, I want more"-fiilistä ole saanut. Suurin häiritsevyys tässä on kuitenkin Annan ääni tai laulutyyli, joka on melko ärsyttävä...ja rehellisesti sanoen mä en pidä myöskään naisen naamasta, se jotenkin lisää ärsytystä. :''''D Sori, mutta tätä mieltä vain olen.

April 3rd, 2012, 6:25 pm
Profile
Melody
Melody

^........... varo vaan, ku tuun vastaan ;)

mutta joo kaikkia ei voi miellyttää ja oma maku on tärkein, niinhän se on :D

Last edited by Zanna on April 10th, 2012, 11:18 am, edited 1 time in total.

April 3rd, 2012, 6:34 pm
Profile WWW
Melody
Melody

[url]TÄSSÄ[/url] on muuten mun anna blogi, suomenkielinen, johon päivittelen annaan liittyvää tietoa. Oon hieman laiska päivittäjä joskus, mutta kaikkein "tärkeimmät" uutiset pyrin aina tuonne laittamaan. :) Ja tuohan on ollu pystyssä jo vuoden, enkä muista olinko tuosta sivusta edes tänne maininnut. Joistain aiemmista sivuistani kyllä oon, mutta niiden ylläpitäminen epäonnistu syystä tai toisesta. Esimerkiksi haluaisin edelleen pistää pystyyn semmoisen gallerian jossa löytyy annaan liittyviä lehtikuvia ja muita mutta kaikki hyvät tuppaa oleen maksullisia.. Että sitä vielä etsiskelen ja jos joku tietää hyvän, ilmaisen, niin saa vinkata ;)

Last edited by Zanna on April 15th, 2014, 3:25 pm, edited 2 times in total.

April 10th, 2012, 11:16 am
Profile WWW
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

No niin!!! Vihdoin ehdin koekuunnella. :) Pitäisi kai olla useammin kipeä.

Kuuntelin/kattelin siis kaikki nuo linkittämäsi videot. Ekana täytyy sanoa, että annan ääni oli erilainen kuin odotin. Siinä on joku miellyttävä sävy, esim. tuossa Brave vibration kappaleessa se tulee hyvin esille (vaikka en kappaleesta erityisemmin pitänyt, tosin ei se huonokaan ollut) ja sitten taas toisaalta siinä on joku sävy, joka ei säväytä.

Nuo Change your life ja Taste My Skin yllättivät mut kun ne olikin enkuksi. Nuo kaksi kappaletta oli musta ihan kivoja. 黒い涙 PV oli tosi hieno vaikken kappaleesta erityisemmin välittänyt. Tykkäsin myös IS THIS LOVE? ja MY FATE kappaleista. Nuo Spin Aqua biisit ei ollu ihan mulle jostain syystä. Muutkaan kappaleet ei oikeastaan mitenkään kolahtaneet tai jääneet mieleen, mutta en oikeastaan myöskään kuullut sellaista mitä olisin inhonnut. Se on aina hyvä asia. :D

Vähän harmi kun en tykännyt enemmän, mutta oli silti kiva tutustua annan musaan.

April 16th, 2012, 4:57 pm
Profile WWW
Melody
Melody

^noniin hyvä ku sait vihdoin kuunneltua! mutta harmi kun et niin hirveästi pitänyt :( mutta et sentään alannu annaa inhoomaan, mikä on hyvä asia! :D

April 16th, 2012, 6:46 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Mulla taas iski Anna-innostus, kun jaksoin viiihdoin viimein ladata koneelle sen 12 FLAVOR SONGS-levyn. Nyt kuuntelen ja yritän laittaa "oikeita" tageja last.fm:ää varten, tosin jotkut biisit nimeän niinkuin on mulla aikasemminkin ollut, vaikka ois miten väärin. Eipä tuo minua haittaa. :)
Mut siis pointti oli, että ei vitsit miten upea laulaja Anna on! <3

April 16th, 2012, 7:00 pm
Profile
Reply to topic   [ 64 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next