Reply to topic  [ 4 posts ] 
Ayumi kuuroutuu kokonaan... 
Author Message
Startin'
Startin'

http://www.jpopasia.com/feed/21417/ayumi-hamasaki-becoming-completely-deaf/

Tuon ylläolevan Jpop Asian artikkelin luettuani tänä aamuna iski kamala ikävä Ayumi aikojani.. Ensimmäistä Momentsin miittiäni, joka järjestettiin Helsingin keskustassa....

Minkälaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

- Itse nyt aloin kuuntelemaan lempparibiisejäni läpim joita täällä lauleskelen ja itken samalla. Koskaan en tule livenä Ayua näkemään. ;___;

May 22nd, 2017, 7:51 pm
Profile
progress
progress

Muakin on kyllä itkettänyt kun olen lukenut tästä asiasta, mutta... Kuulostaa hirveeltä mutta mua ei oo tämä asia hirveenä liikuttanut. Siihen on syynä minun suhtautuminen ayuun, tuntuu, että minun arvostus ayua kohtaan riippuu siitä miten hyvää musaa ayulta tulee ja miten hyvin ayu laulaa. Mikä on tosi kamalaa, varsinkin kun ayun ääni on ollut varmaan huonona rasituksen lisäksi justiinsa myös kuurouden ja ayun muiden terveysongelmien takia. Minua myös turhauttaa se, että ayu keikkailee NIIN älyttömästi tästä kaikesta huolimatta.
Hhhhh. Mua jotenkin itkettää tämä minun takia, ei ayun l:' c Että voi voi, nyt minulle rakas laulaja ei enää kohta voi tuottaa musiikkia. En osaa jotenkin yhtään aatella ayun tuntemuksia. Varmaan johtuu just siitä, että en ole ollut kiintynyt ayuun hirveenä moneen vuoteen. Mua kans itkettää tämä foorumin kuoleminen.
Sekin mietityttää että eikö ayun kuuloa voi mitenkään parantaa? Kun eikös synnynnäisesti kuuroille voida jotenkin saada kuulo?
Oon kans miettiny että millon ois mahollista käydä keikalla : c Haluan kyllä ehdottomasti nähdä ayun keikan edes yhden kerran. ´ n `

June 4th, 2017, 5:52 pm
Profile
Dearest
Dearest

Olen joissakin livearvioissa tuonut esille miten ayu laulaa epäpuhtaasti ja epäillyt yhdeksi syyksi ayun vaikeuksia kuulla mutta nyt kun tämä toisenkin korvan kuuroutuminen tuli ilmi niin uusimpia livejä katsoessa voi yhä paremmin ymmärtää miksi ayu joutuu puolihuutaa osan laulun sanoista. :( ayun keikkailun jatkuminen on varmasti monille faneille shokki mutta toisaalta musiikkiura on ollut ayun koko elämä...sitä on varmasti vaikea päättää kuin seinään. Minä en ole kuullut tuosta "kuulon palauttamisesta" mistä maya puhuu, mutta siis onhan olemassa sisäkorvaistutteita, joilla esim. synnynnäisesti heikkokuuloisten kykyä kuulla ainakin lähietäisyydeltä voidaan parantaa.

Tulikin tässä yhteydessä mieleen, että eikö ayu ole esiintynyt viime aikoina aika paljon paljain jaloin? Tämähän selittyy kuulo-ongelmilla myös, sillä paljain jaloin lavan värähtelyt tuntee paremmin ja rytmistä on ehkä helpompi saada kiinni.

June 9th, 2017, 9:05 pm
Profile
Startin'
Startin'

Mie en oo moneen vuoteen katsonut Ayun livevetoja.. Olen varma että jotain se Ayu kyllä keksii. ;)

Tuosta paljain jaloin esiintymisestä miulle tuli tää USAn talentin kokonaan jossain kuuroutunut nainen, jonka esiintymisen katsoin tässä
https://www.youtube.com/watch?v=ZKSWXzAnVe0

June 18th, 2017, 12:00 pm
Profile
Reply to topic   [ 4 posts ]