Reply to topic  [ 8 posts ] 
Uusi albumi 『M(A)DE IN JAPAN』 29.6.2016 
Author Message
walking proud
walking proud

Uusi albumi, joka on jo kuunneltavissakin, sillä se julkaistiin AWA-suoratoistopalvelun kautta.

CD
01. tasky
02. FLOWER
03. Mad World
04. Breakdown
05. Survivor
06. You are the only one
07. TODAY
08. Mr.Darling
09. Summer Love
10. Many Classic Moments (Bonus Track)

DVD 1/BD
01. New song PV 1
02. New song PV 2
03. Winter diary PV

DVD 2/BD (TeamAyu only)
Limited TeamAyu Tour 2015 (unconfirmed tentative tracklist)
01. Sorrows
02. Startin’
03. UNITE!
04. Last minute
05. Heartplace
06. Days
07. beloved
08. Summer diary
09. part of Me (acapella)
10. HEAVEN
11. XOXO
12. Lelio
13. Sparkle
14. Feel the love
15. You&Me
16. Love song
encore
17. Diary
18. Boys & Girls
19. The Show Must Go On
20. Replace
double encore
21.MY ALL

May 11th, 2016, 3:42 pm
Profile
Dearest
Dearest

En ole vielä kerennyt kuunnella, mutta odotukset (ja toiveet) on korkealla ihmisten kommenttien myötä. Viimeisimmät albumit eivät ole oikein olleet mun mieleen, joten toivottavasti tämä yllättää positiivisesti! :yesyes:

May 14th, 2016, 3:38 pm
Profile
walking proud
walking proud

Kuuntelin tuossa Tumblerista noista kappaleista osan, mitä nyt vastaan toistaiseksi tuli. Varmaan lataankin koko albumin pian (ja laitan tilaukseen fyysisen kopion), sillä tosi hyvältä kuulostaa!

May 15th, 2016, 4:34 pm
Profile
Melody
Melody

Just latasin kans tän ja kuuntelen paraikaa. Toinen biisi menossa :hearts:
Laitoin albumin myös tilaukseen. Piti tehdä se jo kauan sitten, mutta unohdinpas. Mutta nyt oli pakko, vielä kun kuulee albumin biisit taustalla :love:

May 27th, 2016, 11:21 am
Profile WWW
walking proud
walking proud

Eilen pistin tänne viestin, mutta forum meni Error-tilaan kokonaan, kun postasin. Yritetään uudestaan tänään siis. Elikkä, olen kuunnellut jo monesti albumin, tosin en vielä saanut aikaiseksi laittaa sitä tilaukseen. Olisi kyllä ihan kiva tietää ensin, miltä kannet näyttävät, vaikka tilaan CD onlyn kuitenkin välittämättä kannesta. xP Mutta kappaleisiin olen todella tyytyväinen, oikeastaan vain TODAY ja Mr.Darling ovat sellaisia, joilta toivoisi enemmän. Parhaat biisit ovat toistaiseksi Survivor, Mad World, Summer Love ja FLOWER. Balladeista Breakdown on ehkä paras, mutta You are the only onekin on ihana. tasky on tosi kova intro ja Many Classic Moments on alkanut avautumaan sen jälkeen kun sitä viimeksi yksittäisenä julksisuna olen kuunnellut, kun lyriikoihinkin olen tutustunut. Yllättävän tarttuva, vaikka jotenkin tuntuu kokonaisuudessa hiukan junnaavalta. Sanoisin tässä vaiheessa, että on kokonaisuutena parempi kuin viime vuoden julkaisut. Lyriikat ovat myös tällä kertaa albumin arvostusta nostattavat, pitkälle aika eeppistä. :allah:

May 30th, 2016, 6:46 pm
Profile
Dearest
Dearest

Kannet julkaistu! Mulle tulee vähän mieleen I am... era. :yesyes: Hienot kannet mun mielestä, tosin olen osittain samaa mieltä joidenkin kommentoijien kanssa siitä, että teksti muistuttaa enemmän vesileimaa tällä kertaa. :D

June 6th, 2016, 6:51 pm
Profile
Melody
Melody

Siis aivan mahtavat kannet!! Jotenki nuo kannet ja tää koko albumi on jotenki niin ihanan erilaiset siitä mitä ayulta on nyt pitkään aikaan saatu. Albumien kannet on tähän mennessä ollu loppuviimein aika samanlaisia. Vaikka hyviä on olleetkin. Mut tää albumi on ihanan freesi ja jotenki erilainen. I like ♡

June 6th, 2016, 7:56 pm
Profile WWW
progress
progress

Mulla oli tämä vähän aikaa puhelimessa mutta eipä oikeen iskeny.. : ( TODAY oli muistaakseni ihan hyvä, FLOWER kans, mutta muistelen että jäi semmoinen fiilis että kappaleisiin ei ole taaskaan kunnolla panostettu. Sais ayu vähän ojentaa niitä jotka tekee biisit : p
Pitää joku päivä ladata uudestaan ja kuunnella kunnolla, ehkä mieli muuttuu : ) Muistelen että suurimmaksi osaksi kuuntelin tätä linkussa ja se ei kyllä tee oikeutta biisille kun ei kuule kunnolla :''D

Heartplace ja Days on kyllä ihania tuolla dvdllä :'C Ayu on niin tunteellinen Heartplacen aikana..

November 4th, 2016, 3:18 pm
Profile
Reply to topic   [ 8 posts ]