Reply to topic  [ 3 posts ] 
Last but not least - paras Last-alkuinen kappale 

Paras Last-kappale?
Last Links 0%  0%  [ 0 ]
Last angel 100%  100%  [ 3 ]
Last minute 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 3

Last but not least - paras Last-alkuinen kappale 
Author Message
walking proud
walking proud

Mulla tuli jokin aika sitten mieleen poll-ideoita, mutta koska tämä foorumi on aika död, niin en oikein tiennyt, viitsiikö niitä pystyttää. Kokeillaan nyt kuitenkin laittaa pari ja tässä kysymys kuuluu: mikä näistä vaihtoehdoista on mielestäsi paras? Mulle kysymys on varsin helppo, vastaan Last angel. Ihan huippu edelleen ja aika uniikki tapaus ayun tuotannossa. Last minute on kyllä hyvä, muttei kyllin voittamaan Last angelia. Ja Last Links on niin tuikitavallinen, että hohhoijaa.

May 27th, 2015, 9:05 am
Profile
walking proud
walking proud

Heh, hyvä idea kyllä! :yesyes:

Mutta tämä on vaikea. Tosi vaikea. :D Mun on melkeinpä mahdotonta valita Last minuten ja Last angelin välillä. Last minute on nyt A ONEn julkaisun takia ollut mulla ihan pinnalla ja oon kuunnellut sitä viime aikoina varmaan enemmän kuin mitään muuta kappaletta. Last angel on kuitenkin ollut Love Songsista lähtien yks mun ehdottomia lemppareita ayun tuotannossa ja jytään kyllä usein sitäkin. Nää on niin ääripään kappaleita! Mulle Last minute on semmonen sentimental-fiilis-kappale, jota kuuntelen itku silmäkulmassa, kun taas Last angel on semmonen hyvä fiilis/tanssi-kappale.

Pakko kai valita Last angel ihan vaan sen takia, kun se on ollut niin pitkään mun lemppareita, jotenka se on tavallaan jo "juurtunut" mun lemppariksi. Molemmat kyllä ihan järkyttävän hyviä kappaleita! :love:

May 27th, 2015, 7:42 pm
Profile
Melody
Melody

Last angel. Kaikki omalla tavallaan loistavia. Mutta Last angel, koska se osu ja uppos, ja sitähän jytättiin sitte 24/7.

June 27th, 2015, 7:29 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 3 posts ]