Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2
mini albumi『 sixxxxxx 』5 / 8 /2015! 
Author Message
Dearest
Dearest

Mitä tykkäätte? :yesyes:

July 19th, 2015, 11:55 pm
Profile
walking proud
walking proud

Tykkään! Sayonara on aivan mahtava kappale! Tää tulee niin olemaan yks mun lemppareita. Video sopii kappaleeseen tosi hyvin ja on mielestäni hyvin toteutettu ja mielenkiintoinen. Ayu näyttää upealta. ;)

July 20th, 2015, 11:25 am
Profile
walking proud
walking proud

Tämä Sayonara on tähän astisista paras - uskalsin niin jopa odottaa. :yesyes: Ei tullut myöskään mikään vanha biisi mieleen, mikä on hyvä. PV:nkin puolesta voisin sanoa samaa, mutta jotenkin toivoisin, että video ei olisi mustavalkoinen kokonaan.

Summer diary on ihan fine, niin kappaleen kuin videon puolesta. Hyvällä tavalla perinteistä, toki musavideon stoori näyttää niin nähdyltä. Ayu on kuitenkin so pretty ja Shu-yan mukana olo tekee mukavan nostalgisen (tai tutun ja turvallisen, lol) fiiliksen videoon. Puolestaan Step by Stepin koko versiota en ole vielä nähnyt. Näköjään se on ladattava, koska youku ei ainakaan viimeksi sitä mulle näyttänyt.

Mutta virallinen tracklist on julkaistu ja kuten arvelin, kuusi kappaletta on albumin nimen mukaisesti mukana sittenkin:

01. Step by step
02. Sayonara feat. SpeXial
03. Summer diary
04. Sorrows
05. Shape of love
06. Sky high

EDIT: Koko versio Sayonarasta on kuunneltavissa. :love:

July 20th, 2015, 12:06 pm
Profile
Melody
Melody

albumi kuunneltu ja ahh ♥ Sorrows ♥

August 2nd, 2015, 3:23 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Tänään kuuntelin koko albumin ekan kerran ja voin sanoa olevani ihan tyytyväinen kipaleisiin. Kaikki kokonaiset PV:tkin on aiemmin tullut katsottua. Tetsuya Yukumi on näköjään säveltänyt kaikki paitsi Sayonaran ja sen huomaa: vahvaa materiaalia kaikin puolin ja osiltaan nostalgista. Mutta juurikin Sayonaraan mulla on pakkomielle, oon ehtinyt kuunnella sitä lukuisia kertoja ennen koko albumin vuotamista. Niin paras :hearts: Sorrows tuntuu olevan yleisesti ylistetyimpien kappaleiden joukossa ja koska se on rock-kappale, sehän voisi potenttiaalisesti olla lempparini (ja ihme kun on Zannan lemppari xD), mutta jää kakkoseksi ainakin vielä...ayun tuotannossa se tuntuu olevan melko geneerinen jo loistavien rock-kappaleiden joukossa. Sky high on jotenkin tosi valoisa pop-ilottelu, siitä ei ole oikein vahvaa mielipidettä nyt. Summer diary on se eniten nostalgisia tapaus ja muutenkin mukava kesäkappale. Shape of love ei ole huono balladi ollenkaan, sanoisinkin että Step by Step on albumin "huonoin" kappale.

August 3rd, 2015, 7:22 pm
Profile
walking proud
walking proud

Albumi on mullakin kuunneltuna jo useampaan kertaan. Step by step ei oikein iskenyt silloin, kun se singlenä julkaistiin. Mutta kun en sitä Irlannin loman aikana kuunnellut, niin nyt koko albumin kuunneltuani ja lomalta palattuani tykästyinkin siihen kovasti. Sayonara on kans tosi hyvä ja sitä on tullut mullakin luukutettua paljon! Odotinkin, että siitä tulisi yksi mun lemppareita, koska pidän kovasti What is forever lovesta (joka toimii myös mun soittoäänenä :)).
Yllättäen Summer diarysta on tainnut muodostua mun lemppari. Edes Sorrows, joka tosiaan tuntuu olevan monen lemppari ja joka on taattua rockia, mistä minäkin yleensä tykkään, ei oo iskenyt muhun samalla tavalla. Summer diary on jotenkin tosi herttainen ja sen bridge iskee muhun ihan täysillä. Tykkään myös siitä videosta.
Sorrows on kyllä tosi hyvä myös. Rakastan sitä alun koskettimen napautusta ja pianoa yleensä. Mua ehkä tässä häiritsee se, että omaan korvaani tän biisin säkeistöt ja kertsi kuulostaa jotenkin irrallisilta toisistaan, mutta toisaalta se myös toimii.
Shape of love on mulle jotenkin vaikein (en nyt keksi parempaakaan sanaa) näistä. Musta tää kuulostaa vähän Part of meltä, mikä on myös vähän vaikea mulle. Ehkä mun pitää vaan kuunnella lisää tätä. Tässäkin on kuitenkin paljon hyvää myös, erityisesti kitarakohdat, jotka on mielestäni ihan loistava veto. Tääkin tuntuu olevan monen lemppari? Menen näköjään vähän vastavirtaan omissa lemppareissani. :D
Sky high on kivan kesäinen kappale. Tykkään kyllä kuunnella tätäkin, mutta onhan tää vähän unohdettava verrattuna muihin.

Kaiken kaikkiaan hyvä albumi. Kaikki kappaleet on taattua Ayua ja jokaisesta löytyy jotain hyvää. :)

August 4th, 2015, 7:24 pm
Profile
Dearest
Dearest

Vähän jälkijunassa taas, mutta omia mietteitäni albumin kappaleista:

Step by step
- Muistan ajatelleeni ennen albumin julkaisua, että kertosäe on ihan mukava. Pakko kuitenkin sanoa, että kokonaisuutena tämä ei vaan ole kovinkaan toimiva kappale. Ei jää mieleen. :|

Summer diary
- Paljon parempi kuin minialbumin avauskappale. Tätä kuuntelee mielellään esim. autolla ajaessa. Ayun ääni kuulostaa kauniilta ja todella nuorekkaalta - melkein Duty- eran kaltaiselta.

Sayonara feat. SpeXial
- Mun mielestä on hyvä, että ayu pysyy aallonharjalla ja julkaisee edm/dance tyylisen kappaleen. SpeXial ei välttämättä ole kaikista ihanteellinen kumppani Sayonaran rinnalle, mutta en voi sanoa olevani pettynytkään. :)

Sorrows
- Olin ihan unohtanut, että tämä on rockballadi, joten yllätyin kun ihanasta pianonsoitosta siirryttiin ankaraan mättöön. xD Tämä olisi toiminut niin paljon paremmin balladina.... Jos on pakko valita minialbumin heikoin kappale, se on mielestäni Sorrows.

Shape of love
- Lue kommenttini Step by stepistä...

Sky high
- Lue kommenttini Step by stepistä...

Näin tiivistettynä voisin sanoa, että ei missään tapauksessa sellaista laatua mitä minialbumilta odotin. Olisin halunnut tykätä tästä enemmän. :(

August 23rd, 2015, 2:04 pm
Profile
Reply to topic   [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2