Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Uusi albumi『 A ONE 』8 / 4 /2015! 
Author Message
walking proud
walking proud

WARNING pv is out (short ver.):https://youtu.be/aY2OTQtoeVY

Katoin pätkän aiemmin tänään ja fiilikset on - no, jälleen kerran, ei mitään juonta, vaan keskitytty enemmän visuaalisuuteen. Vähän tuli mieleen alun puolesta Lady Dynamite, mutta laadukkaammassa ja "synkemmässä" (ulkoisesti) muodossa. Tämän tarkoitus lienee olla sekä "rock" että "eroottinen", mutta enpä tiedä, voisiko suoritus olla kuitenkin parempi. Ayun suunliikkeet olivat taas vaihteeksi osaksi ylinäytellyt, miksi näin tahtoo olla aina rock-biisien musavideoissa? :s_tongue

March 24th, 2015, 6:17 pm
Profile
walking proud
walking proud

Tässä WARNING kokonaisena: jpoptsuki

Tää kappale on älyttömän hyvä! Musta toi video sopii hyvin yhteen biisin kanssa vaikka onkin loppujen lopuks aika simppeli. Ayu kyllä näyttää siinä upealta! <3

March 25th, 2015, 10:10 am
Profile
walking proud
walking proud

Last minutenkin PV on julkaistu tubessa, josta on jätetty viimeiset sekunnit vain pois. Tämäkin on tehty simppelillä linjalla (itse asiassa Zuttosta lähtien julkaistut videot ovat aina vain ajan yksinkertaisempia), mutta ayu näyttää niin ihanalta tai kauniilta ja siinä on ei ole ketään muuta kuin ayu, joka keskittyy kappaleen esittämiseen ja asian mukaiseen draamailuunkin. Tuo heiluva lamppuefekti alkaa videon edetessä pikkuisen tympimään, vaikka se luokin oman taiteellisen aspektinsa tähän.

Mutta jos mun pitäisi päättää, mikä A ONE:n pv:istä on paras, niin eipä olisi helppoa. Zutto... ainakin tulisi katsoa kertaalleen päätöksen helpottamiseksi. Ja jos antaa kappaleen vaikuttaa, se on sitten joko WARNING tai Last minute. Mutta tällä hetkellä en osaa sanoa sitäkään, kumpi noista kappaleista on parempi. Molemmat tuntuu kaipaavan jotain...eeppisyyttä?, vaikka loistavasti korvan taakse jäävätkin.

March 26th, 2015, 4:35 pm
Profile
walking proud
walking proud

Mun täytyy sanoa, että mä tykkään tästäkin videosta. Mun mielestä se on tunnelmaltaan kaunis ja tuo kappaleen hyvin esille. Okei, onhan toi idea tosi yksinkertainen. Mutta mulla tuli katsoessa kyynel silmäkulmaan. Tää kappale on vaan niin uskomaton ja tuossa videossa Ayu eläytyy siihen ihan täysillä. Ihan sydäntäriipaisevaa eläytymistä ja selkeesti huomaa, että biisi on Ayulle tärkeä. Ja niin on minullekin! <3

Mun lempparivideot on juurikin tämä Last minute ja WARNING. Oon tosi innoissani tästä albumista. Onneksi julkaisuun ei oo enää hirveen pitkä aika.

AHS:stä löytyy muuten jo biisien sanat ja käännökset. Niiden perusteella Anything for you tulee myös olemaan kokonainen kappale. ;)

March 26th, 2015, 6:03 pm
Profile
Melody
Melody

Oookkei.

WARNING
- Aliaksen kanssa samaa mieltä tuosta ylinäyttelemisestä. Se pisti silmään aivan alussa, jossa mun mielestä ayun suuret suun liikkeet ei aivan täsmänny biisin alussa vähän "hiljaisempiin" sanoihin. Sitten kun biisi ja ayun ääni alkaa voimistumaan, niin sitten ei mua enää haittaa nämä suuret suun liikkeet, koska ne sitten alkaa istumaan paremmin ayun äänen kanssa. Mutta ayu on upea ja upea PV ja mitä upeampi biisi muuten :hearts:

The GIFT
- Kaunis biisi. Kaunis video ja kaunis ayu. Mutta sellainen balladi, joka varmaan mulla jää vähän vähemmälle kuuntelulle. Tai sitten tää kaipaa vielä enemmän kuuntelukertoja, että alkaa tästä tykkäämään enemmän. Kuitenkin huonoin näistä biiseistä, mitä oon itse jo albumilta kuunnellut.

Last Minute
- Kiva idea tässä PV:ssä, vaikka ehkä kertsissä ton systeemin olis ehkä voinu jättää pois. Tai tossa tokan kertsin jälkeen kun se loppuu ja tulee se hiljaisempi laulukohta, niin siinä olis ollu ihana nähdä ayu koko ajan laulamassa ♥ Mutta ayu on tässä aivan upea. Upea look ♥ Ja rakastan tätä biisiä ylipaljon :pusu:

Zutto...
- Mun yks lempparibiisejä myös. Oon sen verran monta kertaa kuunnellu tän sinkun läpi, että oon vaan rakastunu kaikkiin biiseihin siinä. Ayu on älyttömän kaunis tässä musavideossa, niinkun aina tietenkin ;) mutta se valkoinen mekko, jossa ayu on jäässä, niin siinä ayu on jotenkin aivan tosi upea ♥

Mä en oo kuunnellu ku Zutto... sinkun kappaleet ja nää, mitkä on musavideoina julkaistu. Odottelen omaa albumiani ja kuuntelen siitä sitten. Mutta odotukset oon albumin suhteen jättäny pois. Koska en halua pettyä millään lailla. Mutta mitä nyt näitä uusia biisejä kuullu ja kuunnellu, niin ei ole pettymisiä kyllä tullutkaan. Kovasti odottelen albumin julkaisua ♥

March 28th, 2015, 8:13 pm
Profile WWW
progress
progress

No joo... x:::D voi jeesus ayu.. itelle ois kyllä kelvannu joku muu kun balladi taas. Mitä nyt pari kertaa hätäsesti kuuntelin Anything for you:n niin kuulosti kyllä silleensä hyvältä biisiltä, esim. paremmalta kun Walk mutta jotenkin se että tässä on jo niin paljo balladeja vie jotenkin hohdon tästä. Ja se että tää biisi on instrumentaalisesti (höö miten tää oikeen pitäs sannoo..?) samanlainen ja tylsä kun miljoonat muut ayun balladit ´ n ` Kyllä mulle balladit sinänsä kelpaa mutta niitten pitäs olla monipuolisia niinkun esim. Why...

A Bell:in preview kuulostaa kans ihan kivalta ♪ NO FUTURE on tosi kiva tyyliltään, kertsi ois voinu kyllä olla vähän monimutkasempi. Jaa.. taian käyä kaikki kappaleet läpi sitten kun oon kunnolla kuunnellu tämän albumin. Hups pitäs kyllä Colours ja Love againkin 8 D
Mutta tosiaan en kyllä enää hirveen innoissani oo, Tell all:in remixiä ehkä eniten nyt oottelen.

Musta tuntuu että yks ongelma minun suhteessa tähän albumiin on ayun vokaalit. Minun makuun ayu laulaa liian korkeelta ja liian väkinäisellä tyylillä. Vähä sama juttu rainbowin kanssa, rainbow on kyllä musiikillisesti paljo monipuolisempi mutta vokaalit vie vähä pois siitä ' n '

Tiiättekö muuten että onko dvd/bluray versiot niitä paksuja vai onko normi kotelot niinkun Coloursissa? Musta ois kyllä ihan kiva että niitä paksuja ei enää tehtäs, jos siis ayulta vielä tulee jotain minkä haluaisin.. hahaa.. <:'D

April 2nd, 2015, 10:53 pm
Profile
walking proud
walking proud

^I so agree wit you! Anything for you on vain erilainen versio Walkista, kertsi on ihan kopio. Ja NO FUTUREn kertsiltä odottaisi tosiaan enemmän. a Bellkin on tullut kuunneltua (ihan hieno) ja voinkin sanoa, että tällä hetkellä tykkään kuunnella erityisesti ayua, mikä aiheuttaa tämän mielenkiinnon uuteen albumiin. Mutta...en usko, että kokonaisetkaan biisit vakuuttaa mua. Albumi tuntuu menevän LOVE againin tavoin metsään, ellei jopa enemmän. :(

Colours on taas melkein mun lempialbumi ayulta, koska kaikki biisit sillä on hyviä ja erilaisia. Tein tuossa noin kuukausi takaperin AHS:n yhden topicin albumeille pisteytyksen ja laskin keskiarvot ja voitto napsahti Coloursille (jaetulla toisella sijalla NEXT LEVEL and (miss)understood, kolmantena Secret), mutta annoin pisteet myös interludeille ja introille, joten se laski esim. Love songsin ja LOVEppearsin pisteitä. En sano silti, että ayun pitäisi jatkaa Coloursin tyyliä, mutta tylsät balladit hemmettiin. :tongue: Mallia voisi ottaa vaikka Love songsin balladeista/mid-tempo-biiseistä, jos niitä pitää olla albumilla eniten.

April 3rd, 2015, 4:34 pm
Profile
Melody
Melody

^oon myös aikalailla samaa mieltä teidän kanssa. Balladit on ihania jos ne on oikeesti eeppisiä ja erilaisia. Mutta kyllä nää perus balladit sais mennäkin hiiteen välillä. Mä en jaksa niitä kovin montaa kertaa kuunnella. Ja kyllä huomaa millaisia biisejä levyiltäkin välillä skippailee :D Rock ja muut vähän menevämmät biisit vie mun sydämen. Colours on kyllä aivan loisto albumi täytyy tässä myös todeta ♥ monesti se soittimessakin pyörii.

Mutta tosiaan ei balladeissa mitään vikaa muuten. Kyllä jos jotain tekee, samalla kun kuuntelee albumia, niin kaikki biisit menee siinä ja on kiva kuunnella. Mutta jos kuuntelemalla kuuntelee ja keskittyy kuuntelemaansa, niin kyllä huomaan skippailevani tiettyjä biisejä, suurin osa niistä on perus balladit.

April 4th, 2015, 11:11 am
Profile WWW
walking proud
walking proud

Levy vuoti eilen nettiin ja nyt oon kuunnellut tän jo muutaman kerran läpi. Olen tosi iloinen tästä albumista!

Lemppareikseni nousi WARNINGin ja Last minuten lisäksi Out of control ja NO FUTURE. Molemmat näistä on jotenkin tosi nostalgisen kuuloisia. Anything for you ja Storykin kuulostaa upeilta, eikä mun mielestä tällä albumilla ole liikaa balladeita.
The Show Must Go On on mulle näistä se, joka vaatii eniten totuttelua. Vähän sama kuin silloin snowy kissin aikaan, sekin vaati totuttelua, mutta on nyt mun lemppareita Love againilta. TSMGOssa tykkään säkeistöistä, mutta kertsi ei oikein iske, ainakaan vielä.
a Bell on kaunis intro, mutta ehkä vähän irrallinen WARNINGista. Myös loppuun lisätty Movin' on without you on hieman irrallinen muusta albumista, mutta tykkään silti, että se lisättiin joukkoon. Muuten albumi on suht flowy.

Tää on nyt mulla jatkuvalla repeatilla kuuntelussa. ;)

April 5th, 2015, 11:10 am
Profile
walking proud
walking proud

^Katoin, että AHS:ssä on tullut pitkälti positiivista kommenttia albumista, ja joku sanoikin, että previewit eivät ole tehneet oikeutta kappaleille. Myöhemmin tänään pääsenen omalle koneelleni lataamaan albumin, niin voin laittaa arvostelun biisi biisiltä tänne. Jotenkin odotan kovasti päästä kuuntelemaan, toivon albumin oikeasti lopulta olevan parempi kuin mitä olen odottanut. :yesyes: NO FUTURE on kovin kehuttu, siinä ilmeisesti tulee joku tyylin muutoskin loppupuolella SURREALin tapaan. Tämä nosti uteliaisuutta kuulla kokonainen kappale.

April 5th, 2015, 1:22 pm
Profile
Reply to topic   [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next