Reply to topic  [ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Zutto… / Last minute / Walk -joulusingle (24.12.2014) 
Author Message
walking proud
walking proud

^minäkin vähän ihmettelin, että miksi tuo pätkä on videon lopusta, mutta hyvältä näyttää eniveis. Ihanan talvinen video ja sopii kappaleeseen.

Mitä enempi kuuntelen tätä sinkkua, sitä enempi rakastun näihin kappaleisiin. Last Minute on näistä biiseistä ehdottomasti mun lempparini, mutta Zutto... ei tule kaukana perässä. Last Minutesta mulla tulee mieleen ayun loistava esitys A Song for XX:stä a-nationissa 2008 (jos muistini osuu oikeaan), niissä kun on jotain samaa voimaa mun mielestä. :) Zutto... taas on ihanan talvinen balladi, just ayun tyylinen. Walk on kans tosi hyvä kappale, mutta ei iskenyt muhun henkilökohtaisesti yhtä täysillä kuin kaksi edellistä. Tykkään kyllä siitäkin paljon ja mielestäni Walk onkin aika erilainen kappale ayulta.

December 19th, 2014, 8:33 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Itse tykkäsin previewien perusteella eniten Last minutesta, mutta yllättäen pidinkin kahdesta muusta kilpasiskosta enemmän. :yesyes: Zutto... on suosikkini. Walkin alku muuten muistuttaa tosi paljon ikonista Who...:ta. Se nosti odotukset korkealle jo alussa.

December 19th, 2014, 9:27 pm
Profile
Reply to topic   [ 12 posts ]  Go to page Previous  1, 2