Reply to topic  [ 6 posts ] 
TeamAyu kansainvälistyy 
Author Message
Dearest
Dearest

Vähän säpinää tänne uutispuolelle. :yesyes: Joulukuussa TA kokee massiivisen uudistuksen kun jäsenyys avautuu jokaiselle ayufanille maailman kolkasta riippumatta. Toki jäseneksi on voinut liittyä hyvin tähänkin asti, mutta yleensä aina välikäden kautta.

Musta todella hieno juttu ja toisaalta ihmettelen miksi tätä muutosta ei ole toteutettu aikaisemmin. Alkoihan ayu saada huomiota länsimaalaisessa mediassa ja etenkin ns. harrastelehdissä jo aikoja sitten. No, joka tapauksessa upea juttu!

ayun joululahja meille...? :love:

October 18th, 2014, 9:48 pm
Profile
Melody
Melody

täähän on aivan loistavaa. Nyt ei tuu tenson takia kalliiksi.

Meinaako nyt moni liittyä TA:han? itehän olin muutaman vuoden, mutta tuli niin kalliiksi, juuri tenson vuoksi, että näin parhaaksi lopettaa jäsenyyden. :roll:

October 19th, 2014, 6:39 pm
Profile WWW
progress
progress

Oon miettiny kyl et mitä jos, ni ny ehkä voiski :) Jos tulee lisätietoa joskus niin katellaan sitten lisää...

October 19th, 2014, 9:34 pm
Profile
walking proud
walking proud

Tämä on kyllä hyvä uutinen, huomioidaan tässä asiassa kaikki fanit ympäri maailmaa. :) En taida silti liittyä, kun ei se ilmaista ole edelleenkään. Faniutenikaan kun ei ole aivan "faniklubi-luokkaa" ollut pitkään aikaan (as known).

October 21st, 2014, 2:41 pm
Profile
Dearest
Dearest

Itse jätän liittymisen väliin, koska minulla ei ole käyttöä fanclub extroille. Jos sitten on joku härpäke minkä oikein kovasti haluan, voin hankkia sen huutokaupoista. :yesyes: Toki nään etuutena sen, että voi yrittää kalastella konserttilippuja, mutta mulle Japanin matka ei tuu olemaan vielä ainakaan pariin vuoteen ajankohtainen enkä ole miettinyt vaihtoakaan.

Jos tämä uudistus olisi tehty jo 2005 niin epäilen, että olisin tälläkin hetkellä vielä jäsen.

October 21st, 2014, 8:12 pm
Profile
Melody
Melody

^Mietiin tässä, että jos uudistus olisi tehty aiemmin, niin olisin ollut varmaan pidempään TA:n jäsen. Aikaisemmin liittynyt ja myöhempään ollut, siis. Mutta en olisi siinä kyllä enää.

Silloin oli kiva saada niitä extroja yms ja jos mu-mosta tilaaminen olis tehty vähän yksinkertaisemmaksi näin ulkomaisena tilaajana, niin mulla olis varmaan todennäköisesti enemmän TA painoksia julkaisuista. Mutta enää en niitä extroja halaja, ja kun tilaan ayulta nykyisin vain studioalbumit, niin ei mtn järkeä enää. Kiva TeamAyu oli kuitenkin kokea ja silloin fanina TA oli aivan must :)

March 5th, 2016, 2:26 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 6 posts ]