Reply to topic  [ 10 posts ] 
Terve! 
Author Message
Startin'
Startin'

Terve vaan kaikille! :)
Olen joskus pyörinyt tällä samalla nimimerkillä vanhalla Ayu moments-foorumilla, vaikka aktiivisuudessa ei ollutkaan kehumista.. Päätin nyt muutaman kuukauden tätä foorumia luettuani kuitenkin liittyä myös tänne.
Elikkäs:
Kuka olen: oikealta nimeltäni Heidi ja foorumilla nyt se Kumoko
Vuosimallia: 1989
Asuinpaikka: Joensuu
Lempiartistit ja -bändit: Voi voi voi, kun en mie tähän oikein osaisi vastata.. En osaa sanoa mitään tiettyjä lemppareita.

My Ayu story: Taisin tutustua Ayumin musaan joskus vuosien 2003-2004 paikkeilla. Innostuttiin kavereiden kanssa animesta ja mangasta ja samalla taisi tulla tämä J-poppikin mukaan. Ayumi oli siis näitä ensimmäisimpiä japanilaisartisteja joihin tutustuin. Tämä innostus on nyt vuosien varrella vähän kuihtunut, mutta Japanin ja E-Korean puolelta joidenkin tiettyjen lemppareiden julkaisuja kuuntelen edelleen.

Opiskelen yliopistossa kasvatustiedettä, mutta luokanopettajaa minusta ei kuitenkaan tule. :D
Harrastuksiini kuuluu pianon soitto ja liikunta eri muodoissa. Pianoa olen soittanut 8 tai 9-vuotiaasta asti ja aloitin tunnit uudelleen "muutaman" vuoden tauon jälkeen.

Last edited by Kumoko on August 25th, 2014, 11:07 pm, edited 1 time in total.

August 23rd, 2014, 10:29 pm
Profile
walking proud
walking proud

Hei ja tervetuloa vaan tänne uudellekin foorumille! :)

August 24th, 2014, 9:37 pm
Profile
progress
progress

Tervetuloa! Kiinnostas kyllä hirveenä kuulla mitä muita muusikoita kuuntelet.. Kenties Utada Hikarua? x D

August 25th, 2014, 1:58 pm
Profile
Startin'
Startin'

Kiitos Sesshama ja maya!

Itse asiassa maya mie kuuntelen Utada Hikarun musaa. :D Viime aikoina olen kuunnellut Japanin puolelta myös ZARDia, JUJUa ja Kalafinaa. Niin ja Ayumia! Minä en noista ns. idoliryhmistä niinkään välitä. ZARD on tosin sellainen jota en niin säännöllisesti ja paljoa nykyään kuuntele. Pidän kuitenkin hänen (voiko tämän kohdalla sanoa muuten "hänen" vai "sen"?) musiikistaan ja ei Izumi Sakai mitenkään huono sanoittaja ollut. JUJUn balladeista pidän kovasti ja Kalafinan biisit (ja Yuki Kajiuran sävellykset muutenkin) ovat vaan niin upeita! Lempiartistit oikeastaan vaihtelee ajoittain..

Länsimaalaisista artisteista olen viime aikoina kuunnellut Ellie Gouldingia, Beyoncea, Apocalypticaa, Aviciita, Pariisin Kevättä sekä Coldplayta. Silloin tällöin kuuntelen myös klassista musaa!

August 25th, 2014, 7:40 pm
Profile
Dearest
Dearest

Heips! Taidankin muistaa sut vanhalta foorumilta. Juteltiin joskus mesessäkin? :yesyes: Onko sulla musiikin kuuntelun lisäksi muita harrastuksia? :)

Ja tuo hänen/sen riippuu ihan siitä kumpaa haluaa käyttää. Hän on kait kirjakielisempi.

August 25th, 2014, 8:56 pm
Profile
Startin'
Startin'

Ollaan me Meja taidettu joskus mesessä jutella. :D
Tuon ZARDin kohdalla tulee usein mietittyä, olisiko parempi käyttää "hän" vai "se". Ei se kahteenkymmeneen vuoteen mikä ryhmäkään ole ollut. ZARD on muiden alkuperäisjäsenten lähdön jälkeen ollut yhtä kuin laulaja Izumi Sakai. Jostain kumman syystä ajattelen silti ZARDista noin vaikeasti.. :D

August 25th, 2014, 10:59 pm
Profile
progress
progress

Hoo! Mitkä on sinun lemppari biisejä tai albumeja? Omistatko mitään hikin julkaisuja? ' 3 '

Täällä ei muuten ole hikille omaa threadia, voisin tehdä joskus kun viitin..

August 28th, 2014, 10:15 am
Profile
Startin'
Startin'

En ole varsinaisesti Hikin fani, enkä omista yhtään hänen julkaisuaan. Kuuntelen kuitenkin vaan yksittäisiä biisejä, paitsi että tykkään kyllä HEART STATION-albumista kokonaisuudessaan. En ole vaan tullut hankkineeksi sitä. :/
Loistavista biiseistä erityismaininnan saa 桜流し (sakura nagashi). Tämä on vaan niin täydellinen, että meinasin purskahtaa itkuun kuullessani sen ekaa kertaa! Uskomattoman kaunis kappale upealla sovituksella. Muita mielestäni hyviä kappaleita olisi sitten Flavor of love (ballad version), Prisoner of love, Stay gold, COLORS, 誰かの願いが叶うころ (dareka no negai ga kanau koro), Deep river, Time will tell.. Nämä tuli nyt ekana mieleen.

August 28th, 2014, 10:17 pm
Profile
walking proud
walking proud

Tervetuloa! Kiva, kun olet löytänyt tiesi tälle foorumille uudelleen tai siis tälle uudellekin :yesyes:

August 29th, 2014, 11:54 am
Profile
Melody
Melody

Tervetuloa tältäkin suuntaa! :)

September 2nd, 2014, 8:09 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 10 posts ]