Reply to topic  [ 5 posts ] 
Spotify 
Author Message
Dearest
Dearest

Okei eli mitä ajatuksia löytyy tästä musiikkipalvelusta? :)

Henk.koht. mulla on aika viha-/rakkaussuhde koko palveluun vaikka myönnänkin että se on kätevä varsinkin suomalaisten levyjen kannalta, joita on enemmän tai vähemmän vaikea saada netistä ladattua jos ei halua ostaa kaupasta. Kuuntelen kuitenkin sen verran vähän suomalaisia artisteja että yleensä ne levyt kyllä tulee ostettua ennemmin tai myöhemmin (yleensä ennemmin :lol:), jonka vuoksi en hirveesti tykkää kun kaverit yrittää saada tilaamaan Premium-käyttäjän joka on muistaakseni kympin kuussa?
En nimittäin näe mitään järkeä maksaa kymmentä euroa kuussa neljänkympin opintotuesta (ainoa tulonlähde tällä hetkellä) kuunnellakseni levyjä jotka a) mulla on jo b) aion suurella todennäköisyydellä ostaa fyysisenä omasta tahdosta, vain sen takia että olisi jotenkin hienompaa ja parempaa kun ei tarvitse kuunnella 30sec mainoksia joka toisen/kolmannen kappaleen jälkeen. Toki ilmaisella käyttäjällä vitutuksen suurin aiheuttaja on kännykällä rajallinen skippausmäärä ja pakollinen shuffle-kuuntelu jonka pois kytkemiseen tarvitsee Premiumin, enkä usko että ne mainokset luo kovinkaan hyvää tunnelmaa bileissä :lol:
Juuri edellä mainitun vuoksi käytänkin ilmaista Spotify-käyttäjääni lähinnä vain kuunnellakseni bilesoittolistoja, jolloin karsin huonot kappaleet pois ja kuunneltavat jytät lataan muualta internetistä.

June 18th, 2014, 7:02 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Käytän, mutta toooosi harvoin. Mua ei sinänsä häiritse ilmaisversion mainokset vaan ennemminkin palvelun ajoittainen hitaus ja latausongelmat omalla koneella. Eipä sieltä myöskään ihan aina löydy mitä etsii.

Spotifyn hyvinä puolina pidän sen käytön helppoutta ja suurta valikoimaa. Toki artisti saa tuotosta myös pienen osan, mutta ilmeisesti ne maksut on aika pieniä....

June 19th, 2014, 12:56 am
Profile
Melody
Melody

mulla menee välillä järki siihen xD jukoliste kun joka välissä tulee mainoksia. Ja sitte kun tuo ikkuna aukeaa aina ensimmäisenä, kun koneen avaa. En oo laiskuuttani sitä vielä koneeltani poistanut kuitenkaan. Kiva sieltä on joskus kuunnella biisejä, mutta sitte ku ensimmäinen mainos tulee, niin spotify menee kiinni ja otan itunesin tai youtuben esiin.

June 19th, 2014, 6:32 pm
Profile WWW
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

Spotify on mulla kovassa käytössä. Sillä vain on niin helppoa ja vaivatonta etsiä ja kuunnella vähän kaikenlaista uutta sekä vanhaa sieltä sun täältä. Myöskin työpaikalla siitä on ollut paljon iloa. Premiumin hinta 10€ on mulle just semmonen minkä voi tosta vaan heittää menemään. 15-20€ olis jo semmonen mitä pitäis vähän miettiä.

Zanna wrote:
Ja sitte kun tuo ikkuna aukeaa aina ensimmäisenä, kun koneen avaa.

Siellä asetuksissa on kohta jossa tuon automaattisen käynnistyksen voi poistaa (sikäli mikäli se on ilmaiskäyttäjillä mahdollista, en tiedä).

June 19th, 2014, 10:54 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Minä ainakin tykkään Spotifystä aika paljon. En maksa mistään Premiumista vaan käytän sitä ilmaista versiota. En koe tarvetta maksaa sitä kuukausittaista hintaa, koska en käytä sitä niin paljoa että tarvetta sellaiselle erilaiselle versiolle muka olisi. :) Kuuntelen yleensä aina uudet julkaisut sieltä nähdäkseni onko ne ostamisen arvoisia tai sitten etsin jotain Gagan ja Lana Del Reyn singlejen remixejä. Sieltä on myös helppo kuunnella uusia tuttavuuksia, mikä on minusta aina mukavaa. Todella kätevä tapaus, eikä ilmaisversion mainoksetkaan häiritse kuuntelua yhtään. :)

June 29th, 2014, 6:12 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 5 posts ]