Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Virallinen miittithread 
Author Message
walking proud
walking proud

Eli...

Ketkä olisivat valmiita osallistumaan miittiin? Kävisikö Tampere tällä kertaa järjestämispaikaksi?
Mikä olisi hyvä ajankohta? Ja muuta vapaata keskustelua aiheesta.

Ja tässä linkki vanhan foorumin vastaavaan topiciiin: viimeisillä sivuilla on tunnelmia edellisestä miitistä ja onhan ne aikaisemmatkin tuolla topicissa puitu. Sieltä siis kuitenkin saa käsitystä, mikä on ollut/voisi olla vastakin homman nimi?

May 5th, 2014, 8:04 pm
Profile
Melody
Melody

Mä ajattelin, että voisin tyyliin varata jonkun (syömis)paikan meille? jos joku tietää tampereella jonkun hyvän ja halvan paikan syödä ja josta voisi varata pöydän? niin voin kyllä pirauttaa. Siinä saisi kuitenkin sitä omaa rauhaa, eikä sitten tarttisi etsiä paikkaa missä ollaan... ja aina hyvällä tuurilla paikat on täynnä tai on muuten vain pieni paikka, varsinkin jos on paljon porukkaa. Että miltä se kuulostaisi?

muuten voisi olla ulkonakin, mutta aina on se huonon ilman mahdollisuus. Enkä nyt tosiaankaan tarkoita mitään kallista ravintolaa! :D

Ja mitähän jännää tekemistä sitä keksisi :D viimeeksi oli juuri se aliaksen mainitsema introtron, ja joku toisenmoinen peli tai leikki voisi olla myös, jos jollain olisi joku muu idea.

ja olisiko ajankohta kenties hienäkuulla hyvä? mahdollisesti lämpimät säät ja sinne on vielä aikaa, niin ehtii sopia vielä asioita, eikä tule kenellekään liian äkkiä? :)

May 5th, 2014, 9:58 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

kuullostaa hyvältä! 8-)

May 6th, 2014, 8:49 pm
Profile
Dearest
Dearest

Zanna wrote:
Enkä nyt tosiaankaan tarkoita mitään kallista ravintolaa! :D

Ja mä kun käsitin, että sä tarjoat! :lol: (Vitsi :P )

Itse en oikein tunne näitä Tampereen ruokapaikkoja. Muistan päällimmäisenä antikvariaatit ja kirppikset, joissa kävin perheen lomareissulla joskus vuonna miekka ja kivi.... :roll:

May 6th, 2014, 10:04 pm
Profile
progress
progress

Mul on hurjan kiirunen kesä tulossa, mut jos saatte sovittua jonku päivän ja mulla sattuu olemaan siinä vapaata ni voi olla et hipsin mukaan :)

Mä tunnen Tampereelta kaks ravintolaa: Viikinkiravintola Harald ja Maruseki, eikä kumpikaan taida olla sieltä edullisimmasta päästä :D

May 6th, 2014, 10:05 pm
Profile
walking proud
walking proud

Ehdotukseni on Manhattan Steak House... 8-) Ei musta liian kallis, mutta on siellä niitä kalliitakin (perusravintolahintaisia) annoksia. Asiaa tietysti ehtii tutkia (ja kysyä siskolta vinkkejä), minne muualle voisi mennä. Ite on tullut käytyä Tampereella niin harvassa ruokapaikassa...ja se on ollut yleensä Hese. xP Tietämys ei parasta. (Mutta jos tulisitte Vaasaan miittiin, tietäisin muutaman edullisen ja HYVÄN paikan.) Mutta aina voi mennä euron juustoille, eiks? xD

May 7th, 2014, 8:28 am
Profile
progress
progress

Apua, siitä on ollut niin monta vuotta kun oon ite miittailut viimeksi!

Ja asun tampereella. Jessus.

En YHTÄÄN tiedä uskallanko tulla, kaikki miitit on jääny vähän sellaseks että jään yksin ulos porukoista (ei muiden vika, tosin, on yritetty tulla juttelemaan yms. mutta sosiaaliset taidot on tosi vähäset/alhaiset mulla) joten, en tiiä. Olis kyllä himohienoo nähdä muita suomalaisia Ayu faneja.

Halpaa paikkaa ois sellasta jos sushia jaksaa vedellä niin 8 euroa per lärvi kiinalainen/sushi seisovapöytä Tullintorilla. Toinen sushi seisovapöytä 10euroa per luukku, hiukan enemmän vaihtoehtoja mutta laatu ei niinkään parempi kun Tullintorilla.

^Alias, toi Manhattan Koskikeskuksessa? Kauhee nimimuisti mut jos osuin oikeeseen niin joo se on suht halpa mutta itelle ei ainakaan mee niiden ruoka ollenkaan, ollu aina todella kuivaa ja mautonta saanu naaman eteen. :/

MUTTA täytyy todellaki miettii tätä jos sinne miittiin uskaltais tulla!!! En tiiä millon ollaan äidin kanssa lähössä ulkomahaille mutta ei sen ajankohta minusta todellakaan tarvi riippua (kun kerran en edes osaa päättää haha). Mut tulinpahan ehdottaan noi sushisyömäpaikat!

EDIT: Niin ja keskustorin Plevnassa on kans muutama ravintola, valinnanvaraa ja kivahko hinta kanssa.

May 7th, 2014, 9:07 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ jos itse pääsen paikalle niin ollaan yhdessä ulkona porukoista! :lol: aktiiviset jäsenet jotka tässä on nyt keskustelussa mukana on tainnut likimain kaikki olla tavanneet jo toisensa edellisissä miiteissä?

olis kiva saada mahdollisimman paljon porukkaa kasaan jos tämä saadaan järjestettyä! 8-) on niin erilaista puhua asioista kasvotusten kuin internetissä!

May 7th, 2014, 9:20 pm
Profile
progress
progress

Last angel wrote:
^ jos itse pääsen paikalle niin ollaan yhdessä ulkona porukoista! :lol: aktiiviset jäsenet jotka tässä on nyt keskustelussa mukana on tainnut likimain kaikki olla tavanneet jo toisensa edellisissä miiteissä?

olis kiva saada mahdollisimman paljon porukkaa kasaan jos tämä saadaan järjestettyä! 8-) on niin erilaista puhua asioista kasvotusten kuin internetissä!

Pitää miettiä!! Ois kyllä ihan kiva, ei oo oikeen koskaan ennen tullut nähtyä suomalaista Ayu fania ni nyt sais ihan kokonaista porukkaa ihailla :D Seurailen ainakin tätä topikkia!

May 7th, 2014, 10:21 pm
Profile
walking proud
walking proud

LadyDynamitez wrote:
EDIT: Niin ja keskustorin Plevnassa on kans muutama ravintola, valinnanvaraa ja kivahko hinta kanssa.

Meinasin mainita Plevnan, mutta se on tosiaan hirmu kallis. Ite en tosin oo muuta kun niiden omaa simaa baarin puolella juonut, mutta poikaystävä on vakuuttanut ruokienkin parhaudesta siellä. :D Mutta tuo sushipaikka kuulostaa hyvältä, kannatan!

LadyDynamitez wrote:
^Alias, toi Manhattan Koskikeskuksessa? Kauhee nimimuisti mut jos osuin oikeeseen niin joo se on suht halpa mutta itelle ei ainakaan mee niiden ruoka ollenkaan, ollu aina todella kuivaa ja mautonta saanu naaman eteen. :/

Joo, sitä tarkoitan. Ite oon tykännyt, tosin oon aina ottanut lehtipihvin. Voi olla toki ettei tasokkainta ole, koska Manhattanhan on ketjupaikka, pari muutakin ketjun ravintolaa löytyy siis Suomesta.

Mutta kaikki vaan kynnelle kykenevät mukaan. Ei tartte pelätä, että jää yksin Lady Dynamitez ja Last angel. :D Kyllä ainakin aiemmin kaikki ovat olleet mukana ja huomioon otettu - toki asiaa auttaa ettei ole aivan tuppisuuna sivummalla. Meitä kuitenkin tulee niin pieni porukka, jos tulee sitäkään. xP Sen sijaan suuremmassa miitissä voikin käydä helposti näitä eriytymisiä, uskoisin. Sitä paitsi teistä tähän topiciin nyt kirjottaneista tunnen vain Zannan irl.

May 8th, 2014, 1:27 pm
Profile
Reply to topic   [ 65 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next