Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Virallinen miittithread 
Author Message
progress
progress

Hitsi, vaikutti kyllä kivalta reissulta. Toivottavasti pääsen ite kans mukaan seuraaval kerral! :3

July 22nd, 2014, 7:43 pm
Profile
I am...
I am...

Kiitos raportista, Alias! Oli tosiaan hauskaa, vaikka meitä olikin aika vähän :D Tosi kiva nähdä Aliasta ja Zannaa pitkästä aikaa, ja mahtia tavata uusiakin ihmisiä, eli hienoa et mayakin pääsi mukaan :) Ja se on ihan ymmärrettävää että jännittää aina kun ekan kerran tapaa joukon uusia ihmisiä! Eli ei hätiä mitiä, kyllä me ymmärretään :D Ens kerralla vaan uudestaan mukaan niin sit on jo helpompi ;) Tosiaan ois kiva jos päästäs ens kerralla johonkin sisälle, esim indyn luo, niin vois sitten järjestää jotain ohjelmaa enemmän ja tosiaan esim Ayu-karaoke ois aivan mahtava! :D

July 22nd, 2014, 8:23 pm
Profile WWW
progress
progress

maya wrote:
joo minä tulen jos vaan sopii ! ' u '
ladydynamitez oli kait ehkä tulossa? harmi kun xaerith ja meja ei pääse.

Aah sori, en päässyt tulemaan :( Ei olis pää kestänyt tbh (ei teidän takia vaan yleisesti sosiaalisten tilanteiden)

Kiva että oli kuitenkin kaikilla hauskaa!

August 5th, 2014, 4:20 pm
Profile
Melody
Melody

joo itse legenda Meja jäi puuttumaan :D ja toki enemmän väkeä olisi ehkä kaivattu, ens kerralla kaikki mukaan ;) mutta muutoin oikein mukava miitti. :) säätkin suosi, melkein.

August 6th, 2014, 7:00 pm
Profile WWW
progress
progress

^^ hyvä että minulla kesti l:’ D
Hyvä että ymmärrätte… On kyllä tosi ärsyttävä tämä piirre minussa että jos hermostuttaa niin menen jotenkin tylyn oloseksi, puhun matalalta ja tosi sekavasti, ja just jos joku on TOSI ystävällinen niin saattaa tulla hirveä paniikki ja semmonen hylkimisreaktio x’ D UHHHH!!!!

Niin ja tosiaan luulin että sitä intro donia oisi ollut paljo enemmän ja muutakin ohjelmaa..
Minulla ois kaikkia ideoita niin sitten kun sovitte uutta miittiä niin voisin luetella tänne niitä jos joku niistä innostaisi ihmisiä ~

August 25th, 2014, 1:30 pm
Profile
Reply to topic   [ 65 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7