Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Virallinen miittithread 
Author Message
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

^Eipä tuo mitään haittaa! En itekään kyllä ees muistanut, että joku tollanenkin olisi... :D

Mutta tärkeä kysymys, onko tuo päivä nyt varma? Mun pitäisi ainakin kohta jo varailla junalippua, että saan suht halvalla, en mitään opiskelija-alennuksia nimittäin itse saa... ja monelta olisi hyvä aika nähdä Tampereella? :)

June 28th, 2014, 7:22 pm
Profile WWW
Melody
Melody

lyödään päivä lukkoon siis :D olisko klo 12? ja mihis mennään nyt syömään? Harald, Manhattan Steakhouse....?

June 29th, 2014, 5:53 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

^Jep, lyödään. Kello 12 saattaa olla hyvä, jos kaikki kerkiää tuohon mennessä? Zanna muuten, mä aattelin kyllä kysyä sulta Whatsupissa, mutta jos pääkysymyksen tässä samalla: aiotko tulla junalla vai autolla Tampereelle?

Ja ruokapaikoista ehdotan Plevnaa. Mutta jos muut on ehdottomasti sitä vastaan, kelpaa muutkin mulle (yhä edelleen).

June 30th, 2014, 2:24 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Me tullaan Melindan kanssa yhtä matkaa, ollaan Tampereella jo 11:22. Ilmotelkaa miten ootte tulossa eli tuutteko tosiaan esim. junalla ja millon sitten oisitte perillä. :)

Meillä lähtee klo 17 aikaan juna takas Helsinkiin.

July 1st, 2014, 10:25 pm
Profile WWW
Melody
Melody

jep jos nyt äänestetään vaikka se ruokapaikka paikan päällä sitten, kun ei täällä sitä päätöstä ole täysin saatu aikaan :D kerkiää sen silloinkin, näkee myös, että kuinka monta meitä loppuviimein on.

Eli me tullaan aliaksen kanssa autolla, indy ja melinda junalla. Ketkä muut on nyt tulossa?

niin ja jos joku on tulossa pohjoisemmasta kuin seinäjoki (tai jostain tästä läheltä), niin mun kyyttiin toki mahtuu kyllä. Jos ensin tulee seinäjoelle jollain muulla kyyttiä. Toki bensathan jaetaan. Mutta mitä enemmän porukkaa, sen pienempi summa :D

July 2nd, 2014, 1:24 pm
Profile WWW
progress
progress

^Hetkinen, siis missä "paikan päällä" ?
Minäkin pääsisin kun mennään veljen luo tampereelle ' u '

July 3rd, 2014, 7:46 pm
Profile
walking proud
walking proud

^Joku tapaamispaikka pitäisi siis sopia. Onko ehdotuksia? Ite tulee mieleen rautatieaseman oven edessä. Se olisi harvinaisen helppo, mutta vois kyllä jossain kivemmassakin paikassa, tyyliin keskustorilla tai Hämeenkadun sillan torin päässä tms.

July 3rd, 2014, 8:59 pm
Profile
I am...
I am...

^ Varmaan rautatieaseman siinä aulassa tai sitten ulkona oven edessä olisi kaikkein yksinkertaisin? :) Toivottavasti sattuu hyvä sää sille päivälle! Tiedättekö Tampereella jotain kivaa puistoa tms, mihin vois sit syömisen jälkeen mennä hengailemaan? Ja jos meinataan esim intro donia pelata :D

Ruokapaikka tosiaan voidaan päättää sit kun nähdään :) Katoin kuitenkin vähän noita menuja muutamista mainituista paikoista, jos haluutte kattoa vähän etukäteen niin:
- Aliaksen ehdottaman Plevnan kesämenu näyttää ihan kivalta, ja noi hinnatkaan ei oo mitään pahoja. http://www.plevna.fi/?page_id=559
- Haraldistakin löytyis kyllä, mutta hinnat on sitten jo vähän suurempaa luokkaa. http://www.ravintolaharald.fi/ruoka--ja ... a-la-carte
- Manhattan Steakhouse näyttää kans hyvältä! Aika laaja valikoima ja hinnatkin on ihan suotuisia. http://www.manhattansteakhouse.fi/menu/ ... ampere.pdf
- Itse haaveilen aina Marusekistä :D Mut jos haluatte mieluummin muualle kun japanilaiseen niin käy tietenkin :) https://www.maruseki.net/menu.html

July 6th, 2014, 7:04 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

^Rautatieaseman aula voisi kyllä olla tapaamispaikka. Mutta mitä tulee puistoon (se on tosiaan muts intro donin takia), niin ainakin aseman vieressä semmoinen olisi nimeltään Posteljoonipuisto. Muut on sitten Hämeenkadun sillan lähistöllä eli Koskipuisto, Kirjastonpuisto, Mokkapuisto ja Verkatehtaanpuisto. Varmaan joku näistä, voi kattoa sitten perillä ja ruokapaikan valinnan mukaan, missä olisi rauhaisa paikka. Toivotaan tosiaan ettei sada!

Mun mielestäni tuo Haraldin voisi suosiolla tipauttaa pois...Manhattan Steakhousekin on niin perus, vaikka itehän sen tähän toin. Ja kyllä se mulle edelleen kelpaa, muttei ensisijaisesti. Ite kannatan Plevnaa tai Marusekia, koska siellä lounaat vaikuttaa monipuoliselta. Olisi myös teemaan sopivampi, as if. :D Matka Marusekiin on rautatieasemalta päin kuitenkin nähtävästi tasan yhtä pitkä kuin Plevnaan eli kilometrin. Ei siis pitkä.

July 7th, 2014, 2:38 pm
Profile
Melody
Melody

sopii molemmat ruokapaikat mulle, kaikki käy :D mutta siis Tampereen rautatieaseman aula, tämän viikon lauantaina klo 12. Mukana; Zanna, Alias, indy, Melinda....muita?

July 14th, 2014, 9:59 am
Profile WWW
Reply to topic   [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next