Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2
ayu challenge 27 (päättynyt) 
Author Message
Dearest
Dearest

Hmm, mites nyt tehdään tämän haasteen kanssa? Lauantai tosiaan viimeinen päivä postata oma työnsä eli läheltä liippaa. Pidennetäänkö osallistumisaikaa vai onko meillä edes tarpeeksi kiinnostuneita? :roll:

May 29th, 2014, 1:49 pm
Profile
Melody
Melody

täytyy sanoa, että laiskuus on päässyt iskemään tämän haasteen kohdalla. :S onko meillä nyt vain kaksi osallistujaa sitten?

May 30th, 2014, 8:28 pm
Profile WWW
Melody
Melody

okei mua vaivas huono omatunto, kun lupasin osallistua, mutta en kuitenkaan sitten aikonut. Niin tein sitten tämmöisen pikaisesti:

Image.

ayumi hamasaki - LOVE actually

se on paintilla tehty, ja hyvin yksinkertainen. Joten pahoittelut siitä, en vaan oo vielä ladannut ohjelmia koneelle, vaikka mieli teki, kun meni hermot paintien fonttien kanssa... xD ja mulla oli visio tuosta kannesta, jota ei kuitenkaan voinut paintilla toteuttaa... mutta ens kerralla.

May 30th, 2014, 9:27 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Minä nyt kuitenkin jatkan tuota aikaa, vaikka ollaan jo kesäkuun puolella. xD En ole kerennyt tulla tänne mitään päivittelemään kun on ollut sen verran hässäkkää. Eli jatkan nyt vielä viikolla. Siihen mennessä kerkeän itsekkin postata työni ja toivottavasti muutkin. :)

June 1st, 2014, 11:43 pm
Profile
Dearest
Dearest

Nyt on siis vielä tuleva viikonloppu aikaa osallistua, joten kaikki kynnelle kykynevät laittakaahan vauhtia! :)

Sain just oman työni valmiiksi ja mun kannen teema/idea lähti itse asiassa Coco Leen Exposed- albumista.

June 5th, 2014, 10:05 pm
Profile
Dearest
Dearest

Osallistumisaika päättyi sunnuntaina, joten nyt olisi äänestyksen aika. Mietin vaan, että miten te osallistujat (Zanna & Alias) haluatte sen hoidettavan?

Itse mietin, että voisiko tehdä ihan erillisen äänestysketjun (mihin tekee samanlaisen pollin kuin äänestykset- osiossa) ja jokaiselle käyttöön kaksi ääntä: 1.sija ja kunniamaininta. Näin ollen ei tarvitse lähettää pisteitä yksityisviestillä puolin ja toisin. Tässä ei kuitenkaan varmaan tule niin jännät paikat kun meitä on vain 3? :roll:

Tietysti yksi vaihtoehto on jättää äänestys myös pitämättä näin tasapuolisuuden nimissä ja pyydettäisiin sen sijaan foorumilaisia antamaan jokaisen työstä pieni kommentti; mitä hyvää, mitä parannettavaa tms.

June 10th, 2014, 12:37 pm
Profile
walking proud
walking proud

^Vois kyllä jättää äänestykseen väliin, kyllä mun mielessä neljä osaanottajaa kisassa on minimimäärä. Tuskin kovin moni äänestäisikään...Mutta kommentteja saa antaa ainakin mulle.

June 10th, 2014, 2:05 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Joo, olin itse vähän samoilla linjoilla ja luulen, että tämä sopii Zannallekkin? :)

June 10th, 2014, 11:26 pm
Profile
Melody
Melody

sopii :)

June 12th, 2014, 4:24 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2