Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Lady—who? 
Author Message
progress
progress

Heip!

Olen siis tuorein tapaus tällä sivustolla tällä sekunnilla ja kehotettiin tekemään tämä tälläinen esittelyviesti :D Foorumeilla kun on ollut siellä ja täällä niin on tullut tehtyä monta, mutta kyky ei yhtään sen paremmaksi oo muuttunut. :)

Joo no, oon ammatiltani graafikko, kakskytäjotakin vuotta. Asun yksin mutta mukavaa ja äänekästä seuraa pitää neitokakaduni Jonttu. Tumblrissa vietän suurimman osan ajasta, valitettavasti. On niitäkin kertynyt vähän liikaa erilaisia, mutta tämän linkin takaa löytyy se ensimmäinen ja "main", niin sanotusti. Siellä siis on kaikkia mun tekemiä, randomeja GIFejä ja kuvanmuokkauksia ja muita vastaavia, oli ennen Sailor Moonia 90% postauksista, mutta nyt on sellanen random vaihe päällä että tulee tehtyä liikaa kaikkea erilaista.

FuckYeahAyumiHamasaki on myös mun käsialaa. :D

Ayusta sen verran poiketen, että muun kiinnostuksen kohteet on muoti, taide, musiikki, graafinen suunnittelu, pelit ja japanilainen draama. Fandomeista Sailor Moon, Battle Royale, Lady Gaga ja LIFE (manga/jdrama).

April 14th, 2014, 12:21 am
Profile
walking proud
walking proud

Milloin oot tutustunut ayun musaan ekan kerran? Aattelin vain, että muitakin voi kiinnostaa historiasi ayun suhteen. :)

Voi tuota Jonttua. :D Mahtaa tosiaan olla vilkasta seuraa. Oon aika varma, että AHS:ssä oon nähnyt postaamanasi saman/samat joulukuvat Jontusta, jotka tuolla tumblrissa on.

Mutta siis: tervetuloa! :D

April 14th, 2014, 10:36 am
Profile
progress
progress

Tervetuloa !
Oi, minäkin haluan joskus neitokakadun ´ H ` ♥
Saako kysyä että oletko opettanut Jontun "sisäsiistiksi" ja jos olet miten onnistui?

April 14th, 2014, 12:59 pm
Profile
Dearest
Dearest

Kiva kun jaksoit tehdä tämän esittelyn! :) Mun piti itse asiassa kysyä myös jotain, mutta unohdin mitä, kun katsoin noita Jontun kuvia...xD

Tervetuloa vaan munkin puolesta! :P

April 14th, 2014, 1:20 pm
Profile
walking proud
walking proud

Tässä vielä kertaalleen toivotan sut tervetulleeksi. Tumblr ei suostu nyt jostain syystä itelläni aukeemaan, pitää katsoa myöhemmin nuo laittamasi linkit. Mut mut, muutama kysymys tuli mieleen, jos ei haittaa. :D
Kuunteletko muuta aasialaista musiikkia? Ja mitkä on sun lempparikappaleita ayulta?

April 14th, 2014, 3:58 pm
Profile
progress
progress

Kiitos kaikille!! :D Te tunnutte kauheen kivoilta!

Quote:
Milloin oot tutustunut ayun musaan ekan kerran? Aattelin vain, että muitakin voi kiinnostaa historiasi ayun suhteen.

Mun piti kirjottaa tästä jotain, mut en oo yhtään varma enkä muista vuosilukua... Sen muistan että Will oli suunnilleen eka biisi jonka kuulin ja jonka takia aloin ettimään lisää. Muistan sen että tämä video oli se jonka katsoin ja jossa tuo biisi oli (silloin olin kova Geishan Muistelmat fani). Joten varmaan joskus vuonna 2008-2009 siis? En siis järkyttävän kauan ole ollut fani :( Tiesin kyllä Ayumista ja kuulin ja näin ja luin Ayumin nimeä aika paljon mutta jostain syystä en koskaan ajatellut että kuulen Ayun nimeä ihan syystä, kuten esimerkiksi siitä että on arvostettu ja taitava artisti :D
Taisin joo johonkin laittaa Jontusta kuvan AHS:ssa :D Se jouluinen derp kuva vissiin, haha!

Quote:
Oi, minäkin haluan joskus neitokakadun ´ H ` ♥
Saako kysyä että oletko opettanut Jontun "sisäsiistiksi" ja jos olet miten onnistui?

Hanki!! Ne on niin ihania kavereita. Mulla on vähän aggressiivisempi yksilö (sain aikoinaan meidän tietokone korjaajalta Jontun ilmaseksi koska ei tullut toimeen perheensä/muiden lintujen kanssa). Ei oo sisäsiisti yhtään, kakkii mihin lystää (esim nyt kun päästin ulos häkistä ja annoin jäädä vapaaksi asuntoon kun kävin muualla, päätti hän raukka mennä etsimään mua mun makuuhuoneesta, meni lamppuun istumaan ja nyt on linnunkakkia peitossa...). Luin/kuulin ettei sitä oikeen voi varmuudella opettaa :(

Quote:
Mun piti itse asiassa kysyä myös jotain, mutta unohdin mitä, kun katsoin noita Jontun kuvia...xD

Haha, kysy pois jos tulee uudestaan mieleen!! :D

Kiitos teille!

Edit:
Quote:
Kuunteletko muuta aasialaista musiikkia? Ja mitkä on sun lempparikappaleita ayulta?

Juu, ennen Ayua kuuntelin paljonkin Aya Matsuuraa, Morning Musumea, W (double U)ta, Ai Otsukaa... Nyt on jäänyt vähiin ja ainoastaan Anna Tsuchiyaa tulee kuunneltua aktiivisesti Ayun lisäksi! Namielta kans muutama kiva oon kuullut, mutta ei sillä lailla napannut. Koda Kumi ei oo napannut ollenkaan.

Mulla on niin hirveesti lemppareita, mutta mainitten ainakin RULE, my name's WOMEN, talkin' 2 myself :D

April 14th, 2014, 4:06 pm
Profile
walking proud
walking proud

^noni yksi uusi aktiivinen Anna Tsuchiya-fani mun ja Zannan lisäksi. Kiva! :)

April 14th, 2014, 4:40 pm
Profile
progress
progress

^ Kyllläää! Saatan ehkä, ehkä, ehkä shipata Annaa ja Ayua... Ehkä.
Pitäis tehdä nuita kyllä lisää.

April 14th, 2014, 6:32 pm
Profile
walking proud
walking proud

^haha ihanaa! :D

April 14th, 2014, 7:17 pm
Profile
progress
progress

Moi ja tervetuloa tosiaan! :)

Noista draamoista, onko jotain ykkössuosikkeja? :)

April 15th, 2014, 8:59 am
Profile
Reply to topic   [ 31 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next