Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Lady—who? 
Author Message
Melody
Melody

Melinda osanee vastata näihin parhaiten. Melindaa ei nyt vaan ole täällä aikoihin näkynytkään.

April 19th, 2014, 3:31 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

LadyDynamitez wrote:
Aijaa :O Eikö ees foorumin tarjoajalle pystyny viestittään ja ilmottaan ongelmista?

Suddenlaunchilla on oma ns. support foorumi, jonne oli näiden käyttökatkojen ym. aikaan laitettu muiden toimesta viestiä samoista ongelmista, joita me kävimme läpi vanhassa momentsissa, joten ne (haavoittuvuudet) olivat varmasti palvelun tarjoajan tiedossa, mutta käsittääkseni hän/he oli todella huonosti tavoitettavissa eikä ratkaisuja tuntunut löytyvän.

Minä en oikeastaan sinänsä kaipaa vanhaa foorumia. Siis tietysti siihen liittyy hyviä muistoja; aikoja, jolloin keskustelualueet aivan pullistelivat viestejä, tietyt ihmiset ja heidän tekemänsä ketjut, Melindan mahtavat ulkoasut yms. Aloin kuitenkin itse saada tarpeekseni niistä jatkuvista käyttökatkoista (jotka tulivat vieläpä sellaiseen aikaan kun foorumi oli aktiivinen) ja roskapostaajista. Loppuaikoina niitä ihme nimimerkkejä saattoi tulla kuukaudessa useita kymmeniä.... Siis just sellasia mainosbotteja.

Niin ja yks asia mitä kaipaan sieltä niin tietysti kaikki mun ja muiden vanhat viestit. Olin kuitenkin postannut aika paljon enemmän kuin mitä mulla postauksia nyt on.

April 19th, 2014, 9:11 pm
Profile
Melody
Melody

jeps postaukset oli kyllä kans se, mitä jäin kaipaamaan. Ja paremmat hymiöt :D

April 20th, 2014, 6:15 pm
Profile WWW
progress
progress

Ai :O On ollu siis kauankin tää paikka pystyssä :D tännehän saa muitakin hymiöitä tehtyä/laitettua, eikö?

April 21st, 2014, 12:49 am
Profile
Dearest
Dearest

^ Voi olla, että saa. En tiedä kun en ole tätä softaa käyttänyt koskaan. Mulle riittää nuo tämänhetkiset, mutta Zannakin varmaan kaipailee sitä pusuhuuli- hymiötä? :D

April 21st, 2014, 11:08 pm
Profile
progress
progress

Meja wrote:
^ Voi olla, että saa. En tiedä kun en ole tätä softaa käyttänyt koskaan. Mulle riittää nuo tämänhetkiset, mutta Zannakin varmaan kaipailee sitä pusuhuuli- hymiötä? :D

Mun tietääkseni joo! Käytin phpbb:tä kerran itsekin ja piti vaan tallentaa hymiö png ja heitellä sinne. En oo tosin vuosiin käyttänyt joten en tiedä onko muuttunut :D

April 22nd, 2014, 5:16 am
Profile
walking proud
walking proud

Meja wrote:

Se oli kyllä must. Ne hymiöt oli söpömpiä kun nämä "massahymiöt". Mua myös ärsyttää, kun perushymynaama näyttää jotenkin lamelta. xP Vanhassa foorumissa jäin myös kaipaamaan "menetettyä" viestimäärääni. Pääasia, että sinne pääsee vielä, jos huvittaa käydä nostalgisoimassa. Viimeksi tarkistin, että mikä oli viimeiseksi jäänyt ayu challenge. :D

April 22nd, 2014, 10:20 am
Profile
Melody
Melody

joo, pusuhuuli oli must ja just nää tän foorumin hymiöt on tylsiä :D ja se oli kans kiva kun sai oman avataren alle laittaa mieleisensä tekstin. Ja nämä viestiketjut, sisältäen nuo "avatar boxit" oli mielestäni kivemman näköiset kuin täällä.

April 22nd, 2014, 10:30 am
Profile WWW
Dearest
Dearest

Tuli muuten noista hymiöistä mieleen, että ainoa, jonka käyttötarkoitusta en ymmärrä on tuo Mr. Green (vihreä naurava hymiö). Siis kun tuossa listassa on kuitenkin kaksi muuta samantyylistä jo.

May 1st, 2014, 12:39 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Tervetuloa (todella) myöhässä! :)

May 4th, 2014, 11:37 am
Profile WWW
Reply to topic   [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next