Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Lady—who? 
Author Message
Melody
Melody

haha meillähän oli joskus niitä kuvavisoja, jossa oli aiheena tehdä kahden eri artistin yhteinen albumi :D juuri muokata mieleisensä kansikuvat heille yms. Itse tein juurikin annasta ja ayusta tuolloin. Se oli toki vanhalla foorumilla vuonna kivi ja kuokka.

Mutta siis tervetuloa oikein paljon! Mahtava saada uutta verta tänne, vähän piristämään tätä paikkaa! :D on välillä niin kovalla hiljaiselolla tämäkin mesta, että joskus murehtii, että mikähän on tulevaisuus, mutta ku saadaan vielä uutta porukkaa, niin eiköhän tässä pinnalla pysytä ;)

ja yksi anna fani täällä myös tosiaan! hyvä saada meitäkin lisää ;)

April 15th, 2014, 3:20 pm
Profile WWW
progress
progress

Kiitos!! :D

Xaerith wrote:
Noista draamoista, onko jotain ykkössuosikkeja? :)

Aaahhh on, kyllä!! On paljon sellasia joista oon tykännyt, mutta muutama jotka on sellasia joita katon useempaan kertaan. Hana Kimi, LIFE, LIMIT ja Carnation on sellaset, ehdottomasti suosittelen kattomaan joskus! :D

Zanna wrote:
haha meillähän oli joskus niitä kuvavisoja, jossa oli aiheena tehdä kahden eri artistin yhteinen albumi :D juuri muokata mieleisensä kansikuvat heille yms. Itse tein juurikin annasta ja ayusta tuolloin. Se oli toki vanhalla foorumilla vuonna kivi ja kuokka.

Ooh, aika mielenkiintoinen kisa! Onko enää sun muokkaamaa kansikuvaa tallessa jossain, haluaisin nähdä! :D

Toivottavasti piristyy vähän, olis kyllä kiva alkaa aktiivisemmaks käyttäjäks :D

April 15th, 2014, 5:29 pm
Profile
progress
progress

Xaerith wrote:

LadyDynamitez wrote:
Aaahhh on, kyllä!! On paljon sellasia joista oon tykännyt, mutta muutama jotka on sellasia joita katon useempaan kertaan. Hana Kimi, LIFE, LIMIT ja Carnation on sellaset, ehdottomasti suosittelen kattomaan joskus! :D

Uu Hana Kimi on munki yks lemppari, oon kattonu sen pari kertaa! Ja nyt oon vuoden aikana alkanu ostaa sitä mangaa enkuks Fantsupeleistä, hihiih :) En oo viime aikoina ehtiny paljoa katella mitään draamoja, mut ehkä joskus voin noita kokeillaki jos kerkiän :)

April 15th, 2014, 5:36 pm
Profile
progress
progress

Xaerith wrote:
Xaerith wrote:

LadyDynamitez wrote:

Uu Hana Kimi on munki yks lemppari, oon kattonu sen pari kertaa! Ja nyt oon vuoden aikana alkanu ostaa sitä mangaa enkuks Fantsupeleistä, hihiih :) En oo viime aikoina ehtiny paljoa katella mitään draamoja, mut ehkä joskus voin noita kokeillaki jos kerkiän :)

Joo, Hana Kimi on tosi suosittu ja arvostettu ja tosi hyvästä syystäkin :D Yhessä vaiheessa laskin et katoin Hana Kimin 5-6 kertaa yhteen putkeen. Se vaan saa sut niin hyvälle tuulelle! LIFE ja LIMIT on vähän vakavempia draamoja, mut niin tosi hyviä. Ne on kans mangoihin perustunut, molemmat mangat Keiko Suenobun. Carnation taas perustuu oikeeseen ihmiseen, muotisuunnittelija Ayako Koshinoon. 151 jaksoa saattaa pelottaa, mutta kun ne on vaan 15 minuuttia pitkiä ja mä en pystynyt ollenkaan lopettaa kattomista :D oli pakko aina kattoo seuraava ja sitä seuraava jakso.

April 15th, 2014, 7:07 pm
Profile
progress
progress

Juu Hana Kimis on sellast erilaista potentiaalia hyväntuulisuudelle :)

Noi lyhytjaksoset sarjat on kyl vaarallisia.. :D

April 15th, 2014, 7:16 pm
Profile
progress
progress

Xaerith wrote:
Noi lyhytjaksoset sarjat on kyl vaarallisia.. :D

Niihin jää koukkuun... :lol: :lol:

April 15th, 2014, 7:36 pm
Profile
Melody
Melody

Itse asiassa TÄÄLTÄ löytyy tuo meidän kyseinen haaste vanhalta foorumilta, ja siellä näkyy vielä osan, mm. mun, tekele. Innostuin selailemaan noita vanhoja juttuja tuolla muutenkin tässä. Oi niitä vanhoja aikoja ♥ :D

April 17th, 2014, 5:36 pm
Profile WWW
progress
progress

Zanna wrote:
Itse asiassa TÄÄLTÄ löytyy tuo meidän kyseinen haaste vanhalta foorumilta, ja siellä näkyy vielä osan, mm. mun, tekele. Innostuin selailemaan noita vanhoja juttuja tuolla muutenkin tässä. Oi niitä vanhoja aikoja ♥ :D

Oooh, onpa siisti! Miksi tää foorumi muutti?

April 17th, 2014, 9:19 pm
Profile
Melody
Melody

^no ainakin muistan ne, kun uudet käyttäjät ei pystyneet rekisteröitymään, ja foorumi oli saavuttamattomissa parhaimmillaan monta päivää joskus. Että tän tyylisiä ongelmia oli. Vaikka tää uus foorumi on kans kiva, mutta kyllä kaipuu vanhaan on välillä suuri. Tietyt ominaisuudet siellä oli paremmat. Mutta onhan tää uusi nyt paljon toimivampi ja vakaampi. Että parempi toki näin :)

April 18th, 2014, 10:46 am
Profile WWW
progress
progress

Aijaa :O Eikö ees foorumin tarjoajalle pystyny viestittään ja ilmottaan ongelmista?

April 18th, 2014, 8:41 pm
Profile
Reply to topic   [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next