Reply to topic  [ 5 posts ] 
Uusi kirja: lifestyle book (23.1.2013)! 
Author Message
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Tämä ansaitsee ihan oman topicinsa. :)

Kirja julkaistaan 23. tammikuuta. Se on A5 kokoluokkaa ja kuvattu ainakin suurelta osin ayun L.A.n kotona. Kirjassa tulla käsittelemään ainakin näitä aiheita; fashion, beauty, interior, food, travel, candle & aroma, family etc.

Can't wait!! Toivottavasti nähdään pian kansikuva ja lisää previewejä! ViVissä näkyi jo pari. ♥

December 25th, 2013, 12:49 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

mu-mosta voi nyt ennakkotilata tämän kirjan! :) Julkaisuun ei olekkaan enää monta päivää. Nopeasti mennyt aika. ^^

edit. CDJapan ja Yesasia ovat ottaneet kirjan nyt listoilleen! Ei kyllä ole paha hinta...:)

January 17th, 2014, 8:26 pm
Profile
Startin'
Startin'

Mulla ei oo oikeen mitään muuta Ayuun liittyviä kamoja kun levyjä, mut tää kirja on kyllä ihan pakko pakko saada!! Taidanki kohta laittaa sen tilaukseen...

January 29th, 2014, 10:22 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Hyvä kun tästä kirjasta on nyt julkaistu kuvia ja ainakin pari AHS käyttäjää on päivitellyt sitä, miten ayu "kehtaa" julkaista kuvia massiivisesta kenkä/laukkukokoelmastaan. Kommentit ovat olleet tyyliin "...vaikka olisi kuinka paljon rahaa hankkia tavaraa niin ei niillä tarvitse viestittää omaa paremmuuttaan / leuhkia" jne.

Itse olen sitä mieltä, että meillä jokaisella on varmasti jotain, josta ollaan ylpeitä. Hyvin moni myös kerää jotakin. Tietysti julkkiksilla on varaa ostaa hienoja asioita ja välillä itsekkin ihmettelen sitä turhamaisuutta, mutta en tiedä mitä tällaisen kommentin kirjoittaja sitten odottaa kirjalta, joka esittelee ayun elämää, kotia, muotia ja hänelle tärkeitä asioita? Minä ainakin osasin odottaa, että siellä on kassi kaupalla tavaraa. Kukin tavallaan. :)

January 29th, 2014, 11:41 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

^Ugh, muakin rasitti ne jotkut kommentit. XD Voi hohhoijaa. En todellakaan tiedä mite ne jotkut sitten odotti tältä kirjalta, hmm.. Musta tää kirja oli kuitenkin täydellinen!! ♥

February 9th, 2014, 9:53 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 5 posts ]