Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
ayumi hamasaki COUNTDOWN LIVE 2013-2014 A 
Author Message
walking proud
walking proud

^Minunkin mielestäni on tosi hyvä settilista. Tuossa on niin paljon mun lempparikappaleita. :)

December 29th, 2013, 4:03 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Toisena päivänä settilista oli sama! ^^

Ja tässä vihdoin kuvia. ♥___♥

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

December 30th, 2013, 5:24 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Tuleeko kenellekkään muulle ekasta kuvasta yhtään Seiko Matsuda fiilis? :)

December 30th, 2013, 9:24 pm
Profile
Melody
Melody

aaaa mikä settilista ♥♥ ja asut ♥

December 30th, 2013, 10:42 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Tekeekö tuo kampaus, joka on musta kyllä aika söpö, ayusta jotenkin tuhdimman näköisen vai onko kyse löysistä vaatteista...:'D Tuossa tummansinisessä ayu näyttää kyllä toisaalta ihan totutun kokoiselta ja muutenkin tuo asu on ehdoton lempparini noista...harmi, että on vain yksi kuva ja less zoom.

Ja settilistaa piti kommentoida, että ihanaa, että on noin eeppistä kamaa mukana! 8-) part of Me kiinnittää tuolla encoren puolella huomioni, koska useinkaan biisin olemassaolo ei tule mieleen. Milloin viimeksi olen sen kuunnellut...anyhow, mutta ilahduttava settilista oikeasti: uusien kappaleiden ja perussetin lisäksi mukana olevat biisit on todella mieluisia eli käytännössä koko biisilista ennen contdownia. ♥

January 4th, 2014, 7:38 pm
Profile
progress
progress

Aah millonkahan tämäkin ilmestyy? khhh

Minun ei pitäs todellakaan höpöttää tänne nyt mutta teenpä sen kuitenkin...
S i i s tosi mahtava settilista! Miksei kaikki ole ihan fiiliksissä?? : D
WE WISH, Free & Easy, Because of you, CAROLS, momentum, is this LOVE?, Love song, part of Me, Curtain call, uusi versio Bold & Delicious:ta... eikä !!! ♥
Oletteko muuten lukeneet raportteja minkälainen tuo Bold & Delicious oli?

Katoin muuten ahs:tä threadia tästä ja hirvee löpinä tosiaan oli siitä että onko ayu lihonut!! x''D En haluais kuulostaa ilkeeltä mutta mitä väliä sillä oikeesti on? Tai no sillä tavalla on että ainakin minusta se on tosi hyvä juttu koska esim. You & Me:n aikaan ayu oli kyllä liian laiha. Ja toiseksi pikkunen pyöreys niinkun sillon joskus guiltyn aikaan sopii minusta tosi ihanasti ayulle ♥
Tuo uusi lyhyt tukka on tosiaan aivan iiiihana! Minä olen aina ollut hirveä lyhyen tukan fani ayun suhteen~
Asutkin on ihan siedettäviä 8 D Mekko, asu johon kuuluu hattu ja tuo raidallinen hihaton hamehuppari-systeemi on ihania.

February 6th, 2014, 11:43 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Omalla kohdallani voin sanoa, että en ole enää oikein hirvesti ollut perillä näistä ayun kiertueista AT2006:n jälkeen. Settilistat ja kuvat aina katson, mutta ehkä vähän pelkään taas pettyväni lopputulokseen. Mullahan on ollut ayun uudempien kiertueiden (2006- eteenpäin) kohdalla vähän vaikeuksia, koska ne on menneet jatkuvasti teatraalisempaan suuntaan ja niissä toistuu hyvin usein samoja teemoja (esim. ayun & miestanssijan välillä). Ne ei enää ole mulle vain ayun konsertteja vaan ayun & tanssiryhmän / muiden taustajoukkojen. Kaipaan sitä ayun ja yleisön välistä kemiaa mitä on ollut kaikissa aikaisemmissa ayun live-esiintymisissä. :/

Tuli noista lihavuusväitteistä muuten mieleen AHS:n toinen thread, jossa uutisoitiin Avexin uudesta ns. plus size tyttöpoppoosta. Sitten katsoin itse sitä kuvaa ja tytöt näytti mun silmään ihan normaalipainoisilta ja terveen pyöreiltä. :lol: Huomaa vaan mikä ero eri kulttuurien välillä on lihavuus- sanan kanssa. :D Musta ayu ei ole kuvissa näyttänyt yhtään lihavalta, joten en ole samaa mieltä näiden väitteiden esittäjän/esittäjien kanssa. :)

February 7th, 2014, 12:20 am
Profile
walking proud
walking proud

^Mäkin huomasin ne vaahtokarkki tyttöset AHS:stä...tosiaan normaalin kokoisia, parilla kolmella oli vähän paksummat käsivarret, mutta muista en sitten keksinytkään, mikä ne teki tuhdimmaksi. X'''D Mutta Japani on...

Ja toteamus ayuun liittyenkin (aika off-topic kuitenkin): ei ayun pyöristymiset haittaa, mutta siellä Buddha Premieressä ayun mekon yläosa ei oikein istunut...vähän liian pieni koko mekolla, vaikka muuten ayu näytti tapahtumassa mahdottoman kauniilta. :-*

February 8th, 2014, 7:12 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

maya wrote:
Aah millonkahan tämäkin ilmestyy? khhh

Kevään aikana. ^^

Jej! ♥

Mulle on muuten tulossa kauhee kasa noita unofficial kuvia tästä konsertista. Skannailen ne sitten ja postailen ayu tumbleriini myöhemmin!

February 9th, 2014, 9:56 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

^Sitä odotellessa, koska settilistan vuoksi (kuten ekasta viestistäni voi päätellä) oikeasti innostaa nähdä tämä coundown. Vastaavasti A BEST LIVEa ei ole kiinnostanut katsoa, vaikka jos joskus muistaisi, niin joitain esityksiä toki voisi.

February 10th, 2014, 4:38 pm
Profile
Reply to topic   [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next