Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Uusi Xmas single [Feel the love / Merry-go-round] 25.12.13! 
Author Message
walking proud
walking proud

^ihana biisi! Tykkään sekä tästä että Feel the lovesta. :)

November 21st, 2013, 8:47 pm
Profile
Dearest
Dearest

Hyvä kappale vaikka olisinkin jättänyt VERBALin rap- osuuden pois. :)

November 21st, 2013, 8:49 pm
Profile
Dearest
Dearest

VERBAL rap osuus tekee Merry-go-roundista vain upeamman♥

November 27th, 2013, 3:44 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Feel the love PV (short ver.) katsottavissa Youtubessa!:

http://youtu.be/vuSEIruqbQg

Upeat kannet tässä! ♥

Image CD/DVD
ImageCD Only
ImageTeamAyu ver.
ImageMusic card

Last edited by Sesshama on November 29th, 2013, 8:11 pm, edited 1 time in total.

November 27th, 2013, 5:20 pm
Profile
Dearest
Dearest

Image toi musiikkivideo oli kyllä harvinaisen epämukavaa katsottavaa Image

November 27th, 2013, 8:47 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Kannet on sinänsä niin basictyyliset, mitä nyt viime aikoina ayun kannet on ollut, mutta tosi nättejä. CD only taitaa olla oma suosikkini, vaikka TeamAyu-versiossa ayu katsoo kameraa, mikä on puolestaan siinä plussaa.

Merry-go-roundista en osaa sanoa mitään, mutta Feel the Loven PV oli vähintäänkin interesting. O_O Voisin sanoa samaa kuin Oniisan, mutta hyvä puoli oli se, että tämä video oli oikeasti erilainen mitä ayulta koskaan on tullut. Laadukas video ei ollut, vain huumoripitoinen ja jotenkin amerikkalainen. :? Videon messagen voi tulkita hyvällä tai huonolla tavalla. Vois mennä AHS:ään pitkästä aikaa lukemaan, millaisia (murska)arvioita sieltä löytyy PV:stä.

November 29th, 2013, 11:32 am
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Kannet ovat niin upeat. ♥ Ihan btw, ovat muuten kuvattu samalla katolla, mikä esim. Last angelissa näkyy. :)

Oon edelleen niin innoissani, että tästä sinkusta on TA versio! Oon toivonut vastaavaa jo kauan. Tänään pistin lataukseen kaikki versiot. :)

Mua niin rasittaa nuo ihmisten kommentit AHS:ssä. Mutta mielipiteensä kullakin tietenkin, olen vaan ylipäätänsä kyllästynyt kun suurin osa valittaa koko ajan ja ayu fandomista on tullut niin negatiivinen paikka. Kun itse on niin positiivinen ihminen, niin se väsyttää tosi paljon. Ayu sai musta ihan turhaa niskaansa taas kauhean kasan kritiikkiä kun niin moni tahallaan ymmärsi Feel the love videon väärin. Tai siltä se tuntui. Musta video on tarkotettu hauskaksi, humoristiseksi ja energiseksi! Sellanen se myös on, tykkäsin ite tosi paljon. Ayua ois saanut näkyä vielä enemmänkin, näytti niin kauniilta. ♥ Odottelen innolla kokonaisversiota!

Merry-go-roundin short ver. on ollut mulla repeatilla, singlen julkaisu saisi tulla nopeammin, että pääsis kokonaista versiota luukuttamaan!!

November 29th, 2013, 8:54 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Luulen, että suurin osa ei kestä ayun "uudistumsta". Haikaillaan menneisiin kulta-aikoihin ja suhtaudutaan yhä negatiivisemmin lainauksiin länsimaalaisesta musiikkiteollisuudesta. Myönnän tosin itsekkin, etten erityisemmin pitänyt Feel the loven musiikkivideosta. Se ei vaan jotenkin ole yhtään ayun tyylinen ja unohtuu helposti. Videon kohokohta oli loppu eli ayua olisi pitänyt olla ehdottomasti enemmän.

Sinkun kannet sen sijaan ovat kauniit. Klassisen kauniit jos niin voi sanoa. :D

November 29th, 2013, 10:34 pm
Profile
Dearest
Dearest

Länsimaisuus on minusta aina plussaa. Minä pidän niistä vivahteista kaikkein eniten ja jokaisen lemppariartistin musiikissa on niitä vaikutteita♥

Ja AHS:n draama tämän asian ympärillä on hyvää viihdettä, vaikka se ottaakin päähän. Onneksi siellä voi kuitenkin helposti välttää sen menemällä muualle juttelemaan muista asioista~ ♥

November 30th, 2013, 2:54 pm
Profile WWW
NEXT LEVEL
NEXT LEVEL

Mä taas tykkäsin tosta videosta. Todellakin energinen ja hauska. :) Kuvaustyylistä pidin erityisesti. Mutta kappale itsessään ei ihan nappaa. Huomattavasti parempi kuitenkin kuin Merry-go-round.

December 1st, 2013, 1:25 am
Profile WWW
Reply to topic   [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next