Reply to topic  [ 10 posts ] 
Singlet - Haluatko ayun julkaisevan niitä? 

Haluaisitko ayun julkaisevan vielä singlejä?
Kyllä 38%  38%  [ 3 ]
Ei 0%  0%  [ 0 ]
Kumpikin käy 63%  63%  [ 5 ]
Total votes : 8

Singlet - Haluatko ayun julkaisevan niitä? 
Author Message
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Mitä mieltä olette, haluaisitteko ayun vielä julkaisevan singlejä?
Entä luuletteko ayun vielä julkaisevan jossain vaiheessa singlejä?

Viimeisin single oli vuonna 2010 julkaistu L. Sen jälkeen ayu on julkaissut suoraan albumeita.

Ajattelin, että voisi olla ihan mielenkiintoinen keskustelunaihe. Tulen itse kirjoittamaan ajatuksiani tästä vähän myöhemmin.

June 26th, 2013, 12:20 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

HALUAN! on niin ikävä sitä kun luki uutisen että saadan uusi single ja kaikki spekuloi millainen siitä tulee, kannet ja biisien nimet! äh, harmittaa ettei olla saatu niitä enää..

toivottavasti ei saada enää näitä "mini-albumeita" singlejen sijaan, vaan suoraan aitoja oikeita sinkkuja!

ja en osaa sanoa kyllä yhtään tullaanko saamaan, uskon että jossakin vaiheessa EHKÄ

June 26th, 2013, 4:31 pm
Profile
walking proud
walking proud

Minulle käy kumpikin. Onhan se kiva odotella aina uusia kansikuvia ym., mutta kun en itse sinkkuja kerää, niin ihan sama mulle. :)

June 26th, 2013, 5:13 pm
Profile
walking proud
walking proud

Sikäli ihan sama, eli kumpikin käy, mutta parempaa promoahan se on, jos edes yksi single ilmestyisi ennen albumia ja mielellään tarpeeksi aikaisemmin - muttei myöskään liian. Musta sekin on periaatteessa fine, että singlet olisi digitaalisia how beautiful you aren tapaan, koska en ayun sinkkuja osta. Useammassa fyysisessä single-julkaisuissa ennen albumia on kuitenkin ollut tietynlaista hohtoa syistä, jotka Last angel ja Sesshama sano...ja siten uusia biisejä/julkaisuja on tullut useammin.

June 26th, 2013, 8:17 pm
Profile
Dearest
Dearest

maxi singlet takaisin!!! :) Ja olen sinkkujen kannalla, mutta ei niitä tarvitse 4 kpl per albumi syytää vaan yksikin riittää. :) Tai ainakaan en halua miljoonaa eri versiota niistä. :lol:

ayu voisi julkaista singlellä b-puolena jonkun sellaisen kappaleen, jota itse levyllä ei tule olemaan. Esim. SNSD on kokeillut samaa aiemmin japani julkaisuillaan. :)

June 26th, 2013, 8:26 pm
Profile
Dearest
Dearest

^toi b-puoli-idea on kyllä hyvä!

Mulle taas se on ihan sama tuleeko sinkkuja vai ei, mut tietenkin instrumentaalit on aina kivoja (siis jos oletetaan että biisit on hyviä) :)

June 26th, 2013, 9:02 pm
Profile WWW
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Vastasin kumpikin käy. :)

Olen iloinen mistä tahansa mitä ayu julkaisee, joten jos single taas jossain vaiheessa tulee, niin mahtavaa! Mutta, en kuitenkaan usko, että niin kävisi. Mulla on vahva tunne, ettei ayu ole enää kiinnostunut julkaisemaan singlejä vaan keskittymään musiikkiinsa ihan eri tavalla eli suoraan albumin työstämiseen. Musta tää on hyvä tapa! Luulen, että ayu tykkää siitä miten pystyy keskittymään muihin asioihin paremmin. En usko, että hän jaksaisi myöskään promota samalla tavalla kuin ennen ja musta sekin on ihan ok. Ayu on jo kokenut kaiken mahdollisen urallaan, tarkoittaen, ettei hän on jo niin suosittu, ettei oikein ylemmäs enää pääse. Hänen siis ei tarvitse enää muuta tehdä kun keskittyä tekemään mitä rakastaa eli uutta musiilkkia :)

Oli hyvä idea myös julkaista 50 singleä ja jättää se siihen! Itse näen asian niin, että ayu on tavallaan edelläkävijä kun jättää fyysiset singlet nyt jo pois. Uskon, että joskus hamassa tulevaisuudessa ne jää muiltakin pois.

Eli tavallaan musta olis parempikin jos uutta sinkkua ei enää tulis (digitaaliset tietysti eri asia), mutta jos tulee niin oon tosi iloinen tietenkin. :)

June 27th, 2013, 11:11 am
Profile WWW
Melody
Melody

kumpikin käy, sinkuissa on se oma hohtonsa kun odotellaan uutta albumia ja kansikuvat yms. Mutta toisaalta pelkässä albumissa tulee suurempi osa biiseistä ihan uutena. En tykkää, jos kaikki biisit on albumilta jo julkaistu, eikä albumilla oo ku muutama uusi. Että toisaalta kaikkein paras olis pelkkä albumi, ilman kappaleiden ennenaikaista julkaisua :D ehkä yks-kaks kappaletta saa vuotaa just vaikka digitaalisena. Mutta on kiva toisaalta pysyä jännittyneenä, eikä kuulla kuin pieniä pätkiä biiseistä ennen julkaisua.

June 30th, 2013, 6:18 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

KYLLÄ!

Ja b-puolia mukaan. Minä pidän b-puolista. On aina ihanaa kun Namiella ja Kuulla on niitä niin paljon mukana, joten olisi tosi mukavaa jos Ayukin julkaisisi niitä enemmän. Hänen b-puolensa kun ovat aina olleet niin hyviä. :)

Ja toinen syy on se, että ilman singlejä minun fanitukseni on ihan pohjalla. Koska uusia kappaleita ei ole, minua ei voisi vähempää kiinnostaa ja se on enemmän kuin ärsyttävää. Se on todella syvältä. :/ Tuntuu myös siltä, että Avex pelkää julkaista singlejä, koska se voisi rikkoa sen #1 hittien ketjun kokonaan. On se kumma, että Seiko Matsuda esimerkiksi julkaisee edelleen singlejä listasijoituksistaan huolimatta ja Avex ei tee mitään. Joten kyllä, singlet kehiin asap~

July 10th, 2013, 4:21 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Oon vähän samaa mieltä. Ilman sinkkuja / kunnon promootiota ei pysy kiinnostus yllä 24/7. Toisaalta oon taas onnellinen, ettei ayu tai muut j-pop tähdet ole kuitenkaan (ainakaan tietääkseni) lähteneet kpop tähtösten rinnalle syytämään uutta julkaisua ulos joka toinen kuukausi. :lol: Joidenkin artistien kohdalla on huomannut, että nopea julkaisutahti vaikuttaa myös laatuun. Mielummin odotan vaikka sen puoli vuotta-1,5 vuotta ja saan tasokasta kuunneltavaa, joka kestää kulutusta enemmän kuin sen kerran pari. :P

July 16th, 2013, 9:41 pm
Profile
Reply to topic   [ 10 posts ]