Reply to topic  [ 7 posts ] 
Lemmikit 
Author Message
Melody
Melody

eiköhän tämäkin töpö tänne takaisin :D

Tosiaan vauvani on nyt 9 viikkoinen, eli kaksi viikkoa takana. Ja on kyllä mainiosti kotiutunut, väri alkaa pikkuhiljaa vaihtua ja korvat menee pystyynpäin. Neiti on kasvanut hirveästi kahdessa viikossa, mitä nyt kattoo kuvia. Nella on kyllä hirveän rohkea ja iloinen pieni koira, ja villi! xD ja ottaa ilolla vieraatkin vastaan. On se vaan ihanaa, kun kotiin tullessa ja herätessä koira tulee häntä heiluen tervehtimään :) ♥ ja niin viisas! oppi istumaan jo ekalla viikolla ja opetellaan uusia temppuja koko aika ja nyt aloitetaan virallisesti ulos opettaminen. Kolmen viikon päästä rokotukset ja sitten saadaan vapaasti mennä vaikka mihin ja tutustua toisiin koiriin :) oon niin kiintyny jo nellaan, että en vois enää edes kuvitella elämääni ilman koiraa. Aika paljon se vain joutuu olemaan yksin kotona, mutta on se jo siihen osaksi tottunutkin. Ja on se vain kamalaa jättääkin yksin tänne, jos oon töissä, niin en mielellään jätä nellaa enää yksin sinä päivänä. 9tuntia yksin on kuitenkin hirveän suuri määrä. Mutta hyvin kiltti ja vauhdikas pieni pakkaus ♥

Image
pahoittelen taas kuvan kokoa, otin suoraan naamakirjasta enkä jaksa pienentää.

ja lisätkääpäs tekin vain kuvia ja tarinoita! :)

March 25th, 2013, 7:24 pm
Profile WWW
walking proud
walking proud

Haha, ootpa sattunut saamaan riemukkaan ilmeen ikuistettua. Ihan niin kuin nauraisi. :D Mutta kiva kuulla, että sulla menee hyvin vaavisi kanssa.

March 30th, 2013, 1:12 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Ihanaa lukea Nellasta! Haluan tulla silittelemään, niin söpöltä näyttää. :)

March 31st, 2013, 8:53 pm
Profile WWW
progress
progress

Lemmikit! Oli nuorempana hamsteri jonka nimesin Nalaksi (Leijonakuninkaasta :roll: haha) ja vähän myöhemmin sain neitokakadun ilmatteeksi häkkineen ja tarvikkeineen päivineen koska kuulemma ei tullut toimeen muitten kakadujen kanssa, ja selkeesti kyllä huomaan miksi. Ainoostaan mun antaa silloin tällöin koskea ja rapsuttaa, kenenkään muun ei. Ei oo peloissaan, mutta on melko aggressiivinen? Seuraa mua about jokapaikkaan, lentelee olkapäille millon sattuu, ja on muuten tosi kesy mutta ei yleensä anna koskea.

Se tuli hyvin toimeen hamsterin kanssa, mielenkiinnolla aina seuras Nalaa, hellästi näykki korvia ja muuta. En muista että olis ollut aggressiivinen Nalaa kohtaan ikinä.

Oon myös huomannut että vaaleat, mieluiten keltaset ruuat on herkkua. Juusto (jota en oo antanu kauheesti kun ei suositella), leipä, banaani, terveelliset riisimurot, jopa keltaset pakkaukset menee. Kun taas punaset ruuat ei mene, tomaattia lähti karkuun kunnes ite söin ja näki että se on syötävää ja hyvää. Mansikka ei mee yleensä myöskään, kunnes rohkenee maistaan. Neitokakadut on yleensäkin tosi nirsoja, joten en ihmettele :D

Isoja kuvia:
Spoiler: show
Image

Spoiler: show
Image

Aina ensimmäisenä kun mainitsee että omistaa papukaijan/linnun, eka kysymys, joka kerta, on "osaako se puhua?"
Vastaus on että ei, mutta osaa erään hienon sanan sanoa, joka siis on kirosana (vannon, en opettanut!). Oppii melko nopeesti lyhyitä melodioita. Joskus jopa sekottelee niitä keskenään. :D Jos joku haluaa vilkasta, latailen joskus videoita Jontusta Youtubeen ihan huvin ja urheilun kannalta.

April 15th, 2014, 8:55 pm
Profile
Dearest
Dearest

Tänään tuli viimeistään selväksi, että meidän koira pelkää jääkiekkoa (katsottiin Suomen peli kolmoselta). Oon miettinyt regoiko se a) Antero Mertarannan ääneen/tapaan selostaa b) Iskän mahdollisiin huutoihin (se on säikähtänyt pari kertaa kun iskä löi kädet yhteen ja huusi xD c) minä, iskä ja jääkiekko- yhdistelmään.

Raukka ei halunnut tulla edes sisälle ennen kuin laitettiin TV kiinni. :/

May 18th, 2014, 10:24 pm
Profile
Melody
Melody

ihana tuo eka kuva tuosta sun kakadusta, miksei tuo toinenkin. Mutta ekaan ihastuin :)

ja vooooi raukkaa, miten Meja teidän koira sitä on oppinut pelkäämään? xD

May 20th, 2014, 7:16 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ No varmaan juuri ne pari kertaa säikäytti kun isä nousi ylös ja läimäytti kädet yhteen. Koira nukkui juuri silloin, joten säikähti kovasti. :(

...joskus oon leikilläni sanonut, että vain me ilmeisesti onnistutaan hankkimaan koiria, joilla on jonkin sorttisia ongelmia. Herkuleskin oli ylivilkas. xD

May 20th, 2014, 7:43 pm
Profile
Reply to topic   [ 7 posts ]