Reply to topic  [ 123 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Aasialainen musiikki - yleinen höpötysketju - 
Author Message
progress
progress

^ en ole, pitääpä joskus kuunnella ' u '
minä oon jostain syystä aika laiska tutustumaan uusiin yhtyeisiin tai laulajiin. K-popista aktiivisesti seuraan vain VIXX:iä, jonkun verran oon kuunnellut Super Junior:ia, Nell:iä ja f(x):ää, oonkohan muuta... ' _ ' haluisin tutustua vaikka mihin mutta jostain syystä vaan en tee niin?

December 7th, 2016, 3:26 pm
Profile
Dearest
Dearest

maya wrote:
^ en ole, pitääpä joskus kuunnella ' u '
minä oon jostain syystä aika laiska tutustumaan uusiin yhtyeisiin tai laulajiin. K-popista aktiivisesti seuraan vain VIXX:iä, jonkun verran oon kuunnellut Super Junior:ia, Nell:iä ja f(x):ää, oonkohan muuta... ' _ ' haluisin tutustua vaikka mihin mutta jostain syystä vaan en tee niin?

Se liittyy varmaan persoonallisuuteen ja siihen, mitä musiikilta hakee. Tai niin mä ajattelen. xD Minä itse esimerkiksi tarvitsen musiikkia, koska se vaikuttaa mun psyykkiseen hyvinvointiin. Kuitenkin yhtä lailla olen myös tietyllä tapaa nautiskelija: kun haluan kuunnella tiettynä hetkenä tietyn tyyppistä musiikkia niin haen sitä. :D Ja kyllä mussa on materialistinkin vikaa. Mut se on perinnöllistä. Haha. :lolo: Musta kenenkään tapa suhtautua musiikkiin ei ole väärä. Toisille riittää kerrallaan ne pari suosikkiartistia soittolistalla - toiset nauttii uuden löytämisestä.

December 7th, 2016, 9:36 pm
Profile
Dearest
Dearest

Siis ilmestyisipä kokonainen musiikkivideo jo! :hearts:

December 9th, 2016, 8:48 pm
Profile
Reply to topic   [ 123 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13