Reply to topic  [ 123 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Next
Aasialainen musiikki - yleinen höpötysketju - 
Author Message
Dearest
Dearest

^ Mä taas pahoin pelkään, että tuo albumi tulee jäämään itellä aika vähälle kuuntelulle. :cry: Kuuntelin sen tänään pikaisesti läpi ja sanoisin, ettei ollut kahdeksanvuoden odotuksen arvoinen. En toki sano, etteikö mieleni voisi vielä joskus muuttua koska sekin on nimittäin tapahtunut joidenkin tuhoon tuomittujen levyjen kohdalla. :lolo: Mut jos joku ei ole vielä katsonut Utadan comeback esitystä, tee se! :yesyes:

Katselin tänään Coccon albumin mukana tullutta kuvakirjaa ja ihanaa, että lopussa oli kuvia itse nauhoitussessiosta! :) Akinan albumin booklet sen sijaan oli pettymys...niitä kukkia vaan joka paikassa. Itse CD ja DVD levyt ovat todella nätit. Että tällaisia esteettisiä pohdintoja tänään. Haha. :lolo:

September 30th, 2016, 7:59 pm
Profile
Dearest
Dearest

Onnistuin eilen löytämään yhden seiskatuumaisen, joka on ollut mun toivelistalla yli 3 vuotta. Joskus pitkä odotus palkitaan yllättäen. :yesyes: Discogsiin on muuten tullut uusi ominaisuus, joka näyttää collection- näkymässä tämän hetkisen musiikkikokoelman minimi-keski- ja maksimiarvon. Summat ovat tietysti viitteellisiä ja perustuvat discogsin kautta myytyisiin levykäisiin. Eli ei sinänsä mitään 100% luotettavaa tietoa, mutta silti mielenkiintoista pohdittavaksi. Nostaisinkin tässä esiin erään asian, nimittäin ayun levyt. Mulla on discogsissa listattuna 25 ayun levyä/sinkkua, jotka omistan ja näille kaikille discogs veikkaa seuraavaa:

Collection Value Range (for "ayumi hamasaki" folder)

Minimum: €44.36 Median: €56.40 Maximum: €94.19

Kun miettii, että mulla on tuon 25:n satsin joukossa kuitenkin esim. 7cm sinkkuja ja limited edition versioita, kuulostaa tuo maksimisummakin tosi pieneltä suhteessa siihen, mitä olen itse koko kasasta aikoinaan maksanut. Toisaalta tätähän se keräilijän arki on: kohteiden arvo elää jatkuvasti kysynnän ja tarjonnan mukaan.

October 9th, 2016, 2:09 pm
Profile
Startin'
Startin'

En kyllä itse halua edes miettiä mikä olisi kokoelman arvo, aika masentavaahan se olisi suhteessa siihen mitä näistä on itse maksanut. Mut tuskinpa kukaan nyt varsinaisesti sijoituksiksi levyjään ajattelikaan. :)

Olen kuunnellut viimeisen viikon loopilla Sekai no owarin uutta sinkkua Hey Ho. Sekai no owari on huikea yhtye kun ikinä ei voi tietää minkälaista musiikkia sieltä seuraavaksi tulee. Nyt on parin vähän erikoisemman biisin jälkeen jotenkin taas sellainen perinteisemmältä Sekai no owarilta kuulostava biisi vaikkei ne mitään irkkuhommia ole ennen tehneetkään. Tykkään myös musavideosta.

October 10th, 2016, 8:45 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Pidän tuosta musiikkivideosta. Vähän Liisa Ihmemaassa- pilke silmäkulmassa tehty. :)

METAFIVElta minialbumi 9.11, jota on tällä hetkellä CDJapanissa enää 11kpl jäljellä!

Hieman tunnelmointia "vanhemman" livetrailerin muodossa:

Kaikki kunnioitus pitkän uran tehneelle Yukihiro Takahashille, mutta kyllä vaan Leo Imai nousee tuolta vahviten esiin.

October 15th, 2016, 8:49 pm
Profile
Startin'
Startin'

^Noi Metafiven livepätkät on kyllä hyviä. Eikös tuo porukka alunperin perustettu ihan livekeikkoja silmällä pitäen.

Sakanactionin uusi sinkku Tabun, Kaze on ihan törkeen hyvä. Harmi, että Sakanaction on julkaissut viime aikoina uutta musaa aika verkkaisella tahdilla.

October 29th, 2016, 5:59 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Hyvä kappale tosiaan, vaikka kesti omalla kohdalla hetken avautua. :yesyes: Video on mielenkiintoinen ja ilmeisesti live ovat olleet hieman 80-luvun henkisiä (viittaus jpopsukin keskusteluihin). Linkittäkäähän hyvälaatuinen liverip, jos löydätte. :)

Ja asiasta kolmanteen...

November 7th, 2016, 11:50 pm
Profile
Startin'
Startin'

^Ja heti tuon perään tuli uusi musiikkivideokin. Aika tuttua metafive-tyyliä molemmat. :)

November 8th, 2016, 9:47 am
Profile
Dearest
Dearest

^ ...ja tässä yksi live! :)

Miten tyypit saakin soittamisen vaikuttamaan niin helpolta. :lolo:

November 23rd, 2016, 11:24 pm
Profile
progress
progress

jaa 2NE1 on hajonnu : c oli tarkotus jossain vaiheessa ruveta kunnolla kuuntelemaan ...

November 26th, 2016, 7:11 pm
Profile
Dearest
Dearest

^ Se oli hyvin odotettavissa kun CL lähti Amerikkaan luomaan soolouraa. :/ Oletko tutustunut BLACKPINK- ilmiöön? Monen mielestä YG yrittää tällä neljän nuoren naisen muodostamalla poppoolla paikata 2NE1:n jättämää aukkoa.

November 26th, 2016, 8:17 pm
Profile
Reply to topic   [ 123 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Next