Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Julkkis uutiset 
Author Message
Dearest
Dearest

Last angel wrote:
Oniisan wrote:
^Jaa on Bieber muka kuuma juttu?

mitä nyt on näitä 12-16-vuotiaita tyttöjä.

siinäpä vastaus, miksi se onki nii suosittu, tai enempiki missä piireissä

mä en kyllä menis sanomaan sitä artistin suosioksi jos fanipiirin koko on vain murto-osan kokoinen niistä ihmisistä jotka inhoavat artistia. ja nää teinitytöthän ei oo ees kourallista tän maailman ihmisistä eli tästä voimme päätellä että Beliebers do NOT run the world even though they think they do.

January 23rd, 2013, 9:08 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Samaa mieltä Oniisanin kanssa jälleen kerran. Jos on yhtään seurannut Belieberien käytöstä Twitterissä, niin alatte kyllä muutkin ymmärtää miksi Bieberiä ja hänen fanejaan inhotaan niin paljon. Eikä tämä ole ole mikään sota Gagan ja Bieberin fanien kesken, vaan myös muiden faniporukoiden jäsenet vihaavat heitä. Minusta on aika turha alkaa dissata Monstereita tämän vuoksi, kun viha on joka fandomissa mukana ja se kohdistuu aina JB:hen itseensä ja hänen faneihinsa. Mutta siitä huolimatta uskon, että jossakin on myös fiksumpia Beliebereitä, vaikka se epätodennäköistä onkin. :)

//Helvetti, että puhelimella on hankala kirjottaa välillä. -.-

January 23rd, 2013, 10:06 pm
Profile WWW
progress
progress

Must on jotenkin surullisen huvittavaa että kukaan jaksaa keskittyä noinkin ahkerasti dissaamaan jotain artistia ja hänen fanilaumaansa. Varsinkin kun alentuu omalla dissauksellaan näiden ns. paheksuttavien fanien tasolle.

January 24th, 2013, 4:44 pm
Profile
Dearest
Dearest

Image
Biebsu on sanomattakin yks vihatuimmista artisteista maailmassa ja tulee aina olemaan, ja kenenkään on ihan turhaa julistautua marttyyriksi. Image

Reyoule wrote:
Jos on yhtään seurannut Belieberien käytöstä Twitterissä, niin alatte kyllä muutkin ymmärtää miksi Bieberiä ja hänen fanejaan inhotaan niin paljon. Eikä tämä ole ole mikään sota Gagan ja Bieberin fanien kesken, vaan myös muiden faniporukoiden jäsenet vihaavat heitä.

This. Image

January 24th, 2013, 5:19 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

saff wrote:
Must on jotenkin surullisen huvittavaa että kukaan jaksaa keskittyä noinkin ahkerasti dissaamaan jotain artistia ja hänen fanilaumaansa. Varsinkin kun alentuu omalla dissauksellaan näiden ns. paheksuttavien fanien tasolle.

No lol, ei se minun syyni ole, että ne ovat ärsyttäviä ja lapsellisia. Niitä dissattiin jo ennen kuin minä edes tiesin koko touhusta. Mutta ilmeisesti kypsyystaso nykyään mitataan Belieberien #unfollowartistx missioilla ja sillä kuinka ne lähettelevät idolinsa tyttöystävälle tappouhkauksia ja muuta hauskaa. Että kannattaisi ottaa asioiden oikeasta laidasta selvää ennen kuin lähtee vittuilemaan tuolla tavalla, kiitos. :)

Ja minä sanon kyllä mielipiteeni, jos on sanomista johonkin asiaan, enkä todellakaan tarvitse siihen kenenkään lupaa. Piste. Jos se on ongelma, niin ne viestit voi myös estää näkymästä, ok?

January 25th, 2013, 3:03 am
Profile WWW
Melody
Melody

Okei mä en kyllä halunnu, että tästä mitään riitaa kehittyy, huumorimielessä ainakin itse menin painamaan gagan follow nappia :D

January 25th, 2013, 4:49 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^En minäkään arvannut, että tästä joku riita kehittyy, mutta oli pakko puolustautua kun alettiin hyökätä kimppuun. :D Mutta en kyllä aio myöskään alkaa jankuttaa asiasta ollenkaan, koska minun mielipiteeni asiaan ei todellakaan ole muuttumassa mihinkään suuntaan♥

January 25th, 2013, 5:03 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

En lähde leikkiin mukaan, joten vaihdanpas aihetta:

En ymmärrä miksi Amerikassa on noussut niin suuri kohu Beyoncén mahdollisesta lipsynkkauksesta Obaman juhlallisuuksissa. Itse olen tietysti aina livelaulannan puolella, mutta tätä asiaa suurennellaan mun mielestä ihan liikaa. Ja kaikki vähääkään Beyoncéa kuulleet tietävät, että hän osaa laulaa. -____-

January 25th, 2013, 11:31 pm
Profile
Dearest
Dearest

Beyoncélla kyllä ääntä riittää ja hän osaa hallitakin sen erinomaisesti, joten en kyllä usko ketään joka väittäisi hänen huulisynkkaavan esiintyessään. :)

January 26th, 2013, 3:42 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Vaikka Bey olisikin lipsynkannut niin ihan sama, Beyllä kuitenkin sitä ääntä on ja osaa oikeasti laulaa. Ja voisi olla ihan kiva nähdä miten nämä valittajat sitten vetäisivät saman suorassa lähetyksessä koko maailman edessä ilman lipsynkkausta. Image

January 26th, 2013, 6:45 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next