Reply to topic  [ 87 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Joulu 
Author Message
Dearest
Dearest

Image

1. päivä joulukuuta ja ulkona sataa lunta. ^^ Itse lukeudun niihin ihmisiin, joiden mielestä joulu on paras juhlapyhä, joten toivottavasti saadaan vanhan foorumin tapaan taas keskustelua tänne. :)

Last edited by Meja on December 1st, 2012, 10:27 pm, edited 1 time in total.

December 1st, 2012, 2:02 pm
Profile
walking proud
walking proud

Joulu on kyllä vaan niin ihanaa aikaa! ♥ Ei se jouluaatto sinänsä oo niin tärkeä, vaikka lahjat ja perinteinen perheen ja sukulaisten kanssa yhdessä syöminen onkii kivaa. Se odotus on joulussa ehkä kaikkein parasta, se kun saa koristella taloa ja kaupunki on täynnä jouluvaloja ym. tapahtumia :mrgreen:

Täälläkin sataa lunta! Sinänsä kiva, koska joulu ilman lunta ei tunnun samanlaiselta. Yleisesti ottaen kyllä inhoon talvea sydämeni pohjasta...

December 1st, 2012, 8:12 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Hyvä kun teit tän tänne uudellekin. :)

Joulu ♥

Tänään olinkin joulushoppaamassa, melkein kaikki lahjat olen saanut ostettua. Ja ensimmäinen luukku tietysti avattu joulukalenteristakin jo. 8-)

December 1st, 2012, 9:09 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Heh, mun oli tarkoitus tänä vuonna ostaa lahjat jo hyvissä ajoin, mutta kuinkas sitten kävikään...xD Ei vaan onnistu multa. Tosin on ollut nyt kamalasti kiireitäkin kun oli töyharjoittelujakso ja 5-6 aikoihin illalla vasta kotona. :/

On muuten jännä katsoa uutisista kun Etelässä ihan hirveästi lunta ja vaikka täällä tänään vähän satoikin niin hyvin syksyiseltä näyttää vielä. :D

December 1st, 2012, 10:02 pm
Profile
Melody
Melody

mulla on nyt jääny joulukalenterin osto muutamana vuonna. Enkä nytkään osta, vaikka tarjouskalentereita alkaa jo olla :D

joulu on tosiaan parasta ♥ aion tänään suorittaa ensimmäiset joulusiivot ja jos ehdin, teen piparimuumitalon, tai sitten tiistaina jos en tänään ehdi/jaksa. Ja koristelen siivousten jälkeen kämppäni joulukuntoon! ja lunta on täälläkin! ♥

December 2nd, 2012, 11:43 am
Profile WWW
walking proud
walking proud

Yhtäkään joululahjaa en ole ostanut, mutta varmaan ensi perjantaina sitten, ainakin aattelin, kun ei ole kouluakaan sinä päivänä. Sitä paitsi sainkin tietää perheenjäsenten lahjatoiveet tänä viikonloppuna vasta eikä aikaakaan ole sen kummemmin ollut. Yleensä kun ostan lahjat joulukuun puolella muutenkin, sitä aiemmin asia ei ole oikein mielessä vielä. :P

Mullakin on suklaakalenteri, kun synttärilahjaksi sain. :D Ei ole eka kerta, että näin kävi, mutta edellisestä kerrasta on kyllä aikaa jo. Mun piti avata eka luukku ennakkoon perjantaina, mutta unohdin, joten tänään on kaksi luukkua avattavana. xP Niin, kun perjantaina lähdin tänne synnyinseudulle, seuraavan kerran tänne sitten kun joululoma alkaa.

Kämppään laittaa pitää joulukoristukset tässä, on jäänyt laittamatta edellisellä viikolla, vaikka just viikko sitten joululiinan kyllä vaihdoin yhdelle pöydälle.

December 2nd, 2012, 12:45 pm
Profile
Dearest
Dearest

Ihanaa kun on ulkona lunta! Ilmakin tuntuu jotenkin raikkaammalta vaikka en pakkasista juuri välitäkään :D
Mä en oo koskaan ostanu viime vuotta lukuunottamatta ihmisille joululahjoja ja taitaa jäädä se taas tänä joulunakin kun ei kauheesti rahaa omissa taskuissa ole :s ja suklaakalenteri on jo syöty... x______x
En oo kauheesti oottanut joulua tänä vuonna, tuntu että jotenkin se on vaan taas yks loma jolloin ei saa mitään aikaiseksi :D Mutta nyt on joulumieli kyllä noussut ja varsinkin kun lisäsin tyhjälle joululahjalistalleni nämä:
Britney Spears - Someday (I Will Understand) Japan EP
Britney Spears - Greatest Hits: My Prerogative
Britney Spears - The Singles Collection CD+DVD
Britney Spears - Live From Las Vegas DVD
Rihanna - Unapologetic (Deluxe Edition) CD+DVD
Varsinkin tuon Someday (I Will Understand) -levyn haluan kun samanniminen sinkku julkaistiin Japanissa minialbumina jolta löytyy nimikkokappaleen lisäksi pari muuta kappaletta (esim. Mona Lisa) joita ei ole julkaistu millään muulla♥ Ja Live From Las Vegas -DVD on houkutellut mua jo pidemmän aikaa kun en oo ennen Dream Within a Dream Touria nähnykkään :)

December 2nd, 2012, 1:30 pm
Profile WWW
Melody
Melody

Nyt oon saanu joulusiivot tehtyä ja joulu voi vihdoin alkaa täälläkin! :) Ensi viikolla piparitalon tekoa ja muuta järjestelyä.

Image Image

December 2nd, 2012, 5:40 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Ihania noi tuikut! :)

December 2nd, 2012, 11:57 pm
Profile
Melody
Melody

^eikös ookki! :D ostin ne eilen ja nuo on kyllä aivan ihanat ♥ tuonne sisälle saa laittaa ihan mitä vaan sesongin ja oman mielen mukaan :) oikein kätevät.

December 3rd, 2012, 11:49 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 87 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next