Reply to topic  [ 87 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next
Joulu 
Author Message
Melody
Melody

minä oon tehny viittä eri laatikkoa tietysti monena eri kappaleena. Ja eilen isseen tädit kävi mun työnä syömässä niin laitoin kunnon jouluateriat kinkkuineen muineen :) koti on ollut joulukunnossa jo koko joulukuun ja oon ollu kyllä tyytyväinen sisustukseen, sopivasti joulua tähänm huusholliin. JOulusiivotkin tehty perjantaina. Nyt vielä tiistaihin asti lomaa jonka jälkeen loppuviikoksi töihin. Ja sitten olis viikko 1 kokonaan vapaana yeij :) joululahjat kaikki ostettu ja osa annettukin. Kummilikan joululahjaa en oo vielä löytyäny... tiedän mitä ostan, kunhan vain sen löydän huomenna... ni sitte on kaikki. Oon tänä vuonna ollu sen verran aikainen joululahjojen suhteen, että ei oo kyllä niistä tarvinnu stressata. Suurin osa oli hankittuna jo joulukuun alussa :D hehe. kerrankin näin

December 22nd, 2013, 11:46 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Kuulostaa hyvältä. :) Oot saanut paljon aikaiseksi. Mulla joululahjojen osto venyi taas ihan viimeiseen...en tiiä mikä siinä on, ettei saa niitä hankittua ajallaan. Tosin nyt olen ollut torstaista asti kipeänä ja tänään on ollut aika vaikea päivä. Sain huimaus/kouristuskohtauksen kun tulin saunasta. En ihan tällaista joulua odottanut kuitenkaan...

December 23rd, 2013, 12:25 am
Profile
Melody
Melody

^O.o oho. onko sulla niin paha tauti päällä, että tuollaisia tulee? Vai onko sulla joku epilepsia vai mikä? toivottavasti enää ei mtn tuommoisia tule! mutta kaikki joulut ei mee aina niinku elokuvissa. Mutta nautihan nyt joulusta sinäkin, vaikka kipiänä oletkin. :) kyllä se siitä.

mutta me toivotellaan Nellan kanssa jo kaikille OIKEIN IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUA! :)
Image

December 23rd, 2013, 9:48 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

^ Nyt on onneksi jo olo parempi ja olen pystynyt aatostakin nauttimaan. :)

Hyvää joulua foorumilaisille!

December 25th, 2013, 12:20 am
Profile
walking proud
walking proud

Hyvää Joulua kaikille! :)

December 25th, 2013, 12:38 pm
Profile
RED LINE ~for TA~
RED LINE ~for TA~

Oikein hyvää joulua myös multa!! ^^

December 25th, 2013, 12:59 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Saittekos sellaisia lahjoja kuin olitte toivoneet ja menikö kaikki joulun juhlinnassa hyvin vai sattuiko matkalla kommelluksia? :D

Mun joulu meni perheen kanssa suht normaalisti. Aattoaamuna kävin kaupasta hakemassa vielä ruokatarvikkeita paria juttua varten ja kävin ensimmäistä kertaa kalatiskillä ostoksilla. :lol: Yleensä katson valikoimaa vaan kauempaa, mutta nyt ajattelin uskaltautua ostamaan silakoita. :D Siinä sitten laittelin vielä ruokaa muiden aloitellessa jo syömistä...mun ajoitus ei oikein toiminut tällä kertaa. xD Illalla jaettiin lahjat ja sain kauan salaa toivomani järkkärin, jota nyt opettelen sitten käyttämään pikkuhiljaa. En halua kiirehtiä sen käyttöönoton kanssa, koska eräs konkarivalokuvaajakin mulle painotti, että lue aina ohjelehtinen ensin, että tiedät mitä teet.

Joulupäivänä mentiin isovanhempien luokse ja siellä sitten syötiin perinteinen joululounas, jonka vaarini naisystävä oli valmistanut. Oli myös tärkeää saada mummo hetkeksi pois hoivakodista kotia käymään. Koira pääsi mutaiselle metsälenkille ja kyllä se juoksikin innoissaan kun pääsi vapaaksi. Välillä sillä on niin ajokoiran luonne....

Aion nyt nauttia vielä viikonlopusta ihan rauhassa, mutta sitten pitäisi alkaa miettiä töitä tai opiskelua tai molempia. Yhden kauempana asuvan kaverini kanssa mennään kahvittelemaan, jos hän nyt sovitusti saapuu täällä käymään. Että siinäpä ne...

December 27th, 2013, 1:04 am
Profile
Melody
Melody

mä tarjosin tosiaan isän tädiille jouluaterian tossa lauantaina ennen joulua, niinku jo aiemmin mainitsin. Ja muuten vietin joulun vapaat hyvin rauhallisesti. Aattona mentiin sitten siskon työ. Ja joulupäivästä lähtien olinkin koko viikon töissä ja nyt vietän tämän viikon vapaalla :D Pian pääsee juhlimaan uuttavuotta!! sitä odotan aina jotenkin enemmän kuin joulua. Ja luojan kiitos joulu on pian täysin ohi xD ei tuo musta maakaan oo antanu sellasta joulufiilistä ku olisin toivonu. Mutta mahtava palata arkeen takaisin. Vaikka toki joulunaika on aina ihanaa. Mutta. aikansa kutakin.

Joululahjat oli erittäin mieluisia, sain muumikannun ja neljä kirkasta kastehelmi kulhoa, joita kerään. Mutta yksi niistä lensi asfalttiin heti samana päivänä.... harmittelin toki, mutta niitä lensi kaksi ja vain toinen meni rikki, niin piti aatella, että noh. onneksi sentään vain yksi meni rikki xD lahjakortteja ja kivaa pientä tuli myös :) oikein mukava joulu ollut.

December 30th, 2013, 10:57 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Kävin tänään keskustan kaupoissa ja katsoin hieman joulukoristeita. Huomioni kiinnittyi noin 6e hintaiseen ripustettavaan koristeeseen, jonka olemassaoloa en voi käsittää enkä hyväksyä. Ihan kuin pitkä pala sellofaania olisi hieman rullattu ja päälle ripoteltu kauttaaltaan valkoista ja hopeista kimmalletta. Miten tällaista "upeaa taidonnäyttettä" kehdataan edes myydä? 3-vuotias serkuntyttöni osaa tehdä mulle samanlaisen - ja vieläpä ilmaiseksi

Välillä kyllä ihmetyttää nämä joulukoristemarkkinat.....

November 7th, 2014, 11:39 pm
Profile
Dearest
Dearest

Tuli mieleen, että onko teillä jotain omaa henk. koht joululaulu suosikkia? Ja onko kukaan käynyt / menossa johonkin joulukonserttiin? :)

December 19th, 2014, 9:32 pm
Profile
Reply to topic   [ 87 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next