Reply to topic  [ 87 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Joulu 
Author Message
Melody
Melody

aaaa joulu melkein ohi. Ihana joulu ollut ja ihania lahjoja saatu ja annettu ♥ kännykän näyttö tosin meni hajalle tänäaamuna, ei vaan toimi, vaikka kauinka painelis -.-' että hyvä päätös. Noh huomenna heti aamusta giganttiin. Ja pian pitäs lähteä iltavuoroon. Ja huomenna alennusmyynteihin! :)

December 26th, 2012, 1:09 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

PS3 500gb Slim, Final Fantasy XIII ja Final Fantasy XIII-2 = parhaat lahjat tänä jouluna♥

Muutenkin oli hauskaa, paitsi siinä mielessä että veli veti perseet olalle ja vittuili kaikille oikein urakalla. Tai ainakin minulle ja pikkusiskolle. Saatiin aina lähteä alakertaan rauhoittumaan ettei olisi alettu huutaa hänelle päin naamaa. En käsitä miten se oli edes mahdollista. Sitten kuulin hänen pössytelleen muutakin kuin tupakkaa. Nice. No, joka tapauksessa oli ihana joulu, söin ihan kyllästymiseen saakka herkkuja ja mahakin taisi mennä sekaisin, joten pitää yrittää olla herkkulakossa uuteen vuoteen saakka, jolloin vedän sipsejä ja pepsiä.

December 27th, 2012, 7:31 pm
Profile WWW
I am...
I am...

Voi, herkut. Oon syöny niin paljon suklaata et varmaan poksahdan kohta :D

p.s. Pandan konvehdit >>>> Fazerin konvehdit. 4evah.

December 27th, 2012, 8:02 pm
Profile WWW
progress
progress

On tullu täs kyl syötyä joulun aikaan iiihan mielettömästi. Huomenna lähden takaisin kotiin, missä pitää sitten itse tehdä ruoat, niin saattaapi olla, että rauhoittuu se syöminen.. suklaata ajattelin kyllä mutustella, omat rasiat ja pussit on vielä avaamatta :D

December 27th, 2012, 10:42 pm
Profile
Dearest
Dearest

Minä oon niin perso että vedin jo joulukarkkini naamaan, jopa ne jotka ostin jo ennen joulua. :D

December 28th, 2012, 7:50 pm
Profile WWW
Melody
Melody

onneksi en saanu niin hirveästi karkkia enää tänä vuonna, yhden konvehtirasian ja yhden joulusuklaalevyn, molemmista söin puolet ja loput annoin vanhemmille. Kinkkua on tosin tullut syötyä sitäkin enemmän... Ja kyllä vain huomaa, että eipä tuo joulu oo enää niin kummoinen. Lapsena se oli vuoden kohokohta, mutta nyt se ei sinänsä tunnu enää missään. Surullista, sinänsä.

December 28th, 2012, 10:05 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Mulle joulu on suunnilleen parasta aikaa vuodesta. Muut juhlapyhät eivät ole niin tärkeitä kuin Joulu♥

December 29th, 2012, 4:02 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Mullekin joulu on tärkein juhla koko vuonna. Jotenkin tunnelma vaan on silloin omanlaisensa, Lumi, kynttilät, mausteinen tuoksu, kaupan joulupakkaukset....kaikki. ♥ Mutta oon kyllä samaa mieltä Zannan kanssa siitä, että joulu ei enää ole niin taianomainen kuin lapsena. Muistan kuinka kauan uusien lelujenkin kanssa meni aina aikaa kun niitä kokosi yms. :) Mutta yhä edelleen mua jännittää nähdä lahjan saajan ilme kun hän avaa mun paketin. :D

Mietin vaan, että tuleekohan koskaan sellaista joulua ettei vaan enää keksi mitään lahjaa kellekkään perheenjäsenelle kun tuntuu että niillä on jo kaikkea. :D

December 29th, 2012, 7:45 pm
Profile
Melody
Melody

Joo siis on joulu mullekin tärkeä, halusin vain sanoa, että joulu menettää osan viehätyksestään kun ei ole enää lapsi. :D Ei ole enää sama joulu.

December 29th, 2012, 8:13 pm
Profile WWW
Dearest
Dearest

Jouluaatto lähestyy. :) Miten olette valmistautuneet siihen?

Mun on pakko myöntää, että en ole laittanut vielä ainuttakaan koristetta lukuunottamatta puista jouluseimeä, joka tehtiin koulussa viimeisellä viikolla. Vähän luulen, ettei tule laitettuakaan. :P Panostan enemmän sitten ruoka- ja lahjapuoleen. Joululahjat olen saanut hankittua oikeastaan vain äidille ja kavereille. Koira, pikkuveli ja isä on vielä työn alla. Ensimmäiset piparkakut leivoin jo pari viikkoa sitten ja ne on tietenkin syöty + osan vein myös kiitoksena työharjoittelupaikkaan.

December 21st, 2013, 3:04 pm
Profile
Reply to topic   [ 87 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next